لیست 10 شرکت مجاز و فعال برقکاری ساختمان در رشت | آدرس + تلفن

لیست 10 شرکت مجاز و فعال برقکاری ساختمان در رشت | آدرس + تلفن

برقکاری ساختمان در رشت | برقکار شبانه روزی رشت | شماره تلفن برقکار در رشت | برق کار سیار رشت

برقکاری ساختمان یکی از امور حیاتی در تأسیسات برقی است که نیازمند تخصص و دقت بالا است. این عملیات می‌تواند به صورت کلی یا جزئی صورت بگیرد و شامل نصب و راه اندازی تمامی امور برقی ساختمان از جمله سیستم روشنایی، پریزها، سیستم‌های ایمنی و … باشد. در بسیاری از موارد، برقکاری ساختمان در رشت به صورت جزئی و مجزا برای بازسازی یا ساختمان‌های جدید انجام می‌شود.

برق کشی ساختمان مسکونی باید متناسب با متراژ و نیازهای ساختمان انجام شود. این شامل تعداد و موقعیت مناسب پریزها، سوییچ‌ها، نقاط روشنایی و سایر تجهیزات برقی است. همچنین، روش‌های مختلف برق کشی از جمله کشیدن کابل‌ها در کف یا دیوارها بسته به نیازهای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه برقکاری ساختمان تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله اندازه و پیچیدگی پروژه، دستمزد برقکاران و قیمت تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بررسی دقیق هزینه‌ها، توصیه می‌شود با تعدادی از تأسیسات برقی معتبر مشورت کرده و پیشنهادات قیمت را مقایسه نمایید.

رتبه اول

مهندس برق سعید قاسمی نژاد

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

  • ✅کارشناس ارشد مهندسی برق قدرت
  • ✅انجام تمامی امور برقی
  • ✅شامل ساختمان و صنعتی
  • ✅عیب یابی و رفع اتصالی
  • ✅نصب انواع تجهیزات برقی و غیر برقی و روشنایی
  • ✅سایر خدمات برق در شهرهای در رشت و لاهیجان و سایر شهرها
  • ✅تجربه ۲۰ سال سابقه کار
رتبه دوم

خدمات برق نامی رشت

✅ نظارت و اجرای صفر تا صد برق ساختمان رشت به صورت کاملا حرفه ای با اکیپ و تجهیزات کامل

✅خرده کاری های برقی و خطوط تلفن در سطح شهر رشت

✅امداد و اورژانس برق در هر ساعت از شبانه روز در سطح شهر رشت

✅تعمیرات تخصصی انواع لامپ و پروژکتور سوخته با ضمانت کتبی

رتبه سوم

یک برقکار حرفه ای ساختمان در رشت چه استانداردهایی را باید رعایت کند؟

برای یک برقکار حرفه‌ای ساختمان، رعایت استانداردها و قوانین برقی بسیار حیاتی است تا از ایمنی و عملکرد صحیح سیستم‌های برقی اطمینان حاصل شود. در زیر به برخی از استانداردهای مهمی که یک برقکار حرفه‌ای باید رعایت کند، اشاره می‌شود:

استاندارد بودن فیوزها:

نصب فیوزها با ظرفیت‌های مناسب بر اساس نیازهای مختلف سیستم‌های برقی ساختمان بسیار حائز اهمیت است. این شامل فیوزهای روشنایی، پریزها، کنتور و فیوز اصلی ساختمان می‌شود.

سیم‌کشی درست برای وسایل برقی:

رعایت استانداردهای مربوط به نوع و ظرفیت سیم‌ها بر اساس استفاده مورد نیاز (مانند سیم‌های روشنایی، پریز، اصلی برق و دیگر وسایل) بسیار حائز اهمیت است.

رعایت فاصله‌ها در سیم‌کشی:

حفظ فواصل مناسب بین پریزها، کلیدها، آویزهای لامپ و سایر تجهیزات برقی از زمین یا سطوح دیگر بر اساس استانداردهای مربوط به ایمنی بسیار حائز اهمیت است.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین نصاب دوربین مداربسته در رشت 1403 + شماره تماس

استاندارد بودن سطح مقطع سیم‌ها:

استفاده از سیم‌های با سطح مقطع مناسب بر اساس نیازهای مختلف (مانند روشنایی، پریز، اصلی برق و دیگر وسایل) بسیار حائز اهمیت است.

انشعاب‌ها:

انتخاب و نصب انشعاب‌ها با ظرفیت مناسب بر اساس نیازهای سیستم برقی ساختمان و رعایت استانداردهای مربوط به حفاظت از وسایل برقی بسیار حائز اهمیت است. رعایت این استانداردها به عنوان یک بخش حیاتی از کار یک برقکار حرفه‌ای، اطمینان از ایمنی، عملکرد صحیح و دوام سیستم‌های برقی ساختمان را فراهم می‌کند.

مراحل سیم‌کشی و برقکاری یک برقکار حرفه‌ای ساختمان به شرح زیر است:

بررسی و تحلیل نقشه ساختمان: برقکار ساختمان در ابتدا نقشه ساختمان را بررسی و تحلیل می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تمامی نیازهای برقی ساختمان در نظر گرفته شده‌اند.

مشخص کردن فاصله کلید و پریزها: با استفاده از لیزر یا ابزارهای دقیق دیگر، فاصله کلیدها و پریزها از سطح زمین مشخص می‌شود تا نصب آنها به درستی انجام شود.

مشخص کردن مکان‌های نصب لوله‌ها و ورودی‌های برق: برقکار ساختمان مکان‌هایی که قرار است لوله‌ها و ورودی‌های برق در آن نصب شوند، با استفاده از شیارزن مشخص می‌کند.

کندن مکان‌های مشخص شده: پس از مشخص شدن مکان‌های نصب، شیارها و کانال‌های مورد نیاز برای گذر لوله‌ها و سیم‌ها کنده می‌شود.

نصب کلیدها و پریزها (قوطی‌گذاری): در این مرحله، کلیدها و پریزها در مکان‌های مشخص شده نصب می‌شوند و قوطی‌ها با دقت در جای نصب آنها قرار داده می‌شوند.

لوله‌گذاری: برقکار ساختمان لوله‌گذاری برای آنتن و سیم‌های برق را انجام می‌دهد تا زیرساخت مناسب برای نصب تجهیزات برقی فراهم شود.

سیم‌کشی: در مرحله آخر، سیم‌کشی برای اتصال تمامی تجهیزات برقی و نورپردازی‌ها انجام می‌شود.

آشنایی با این مراحل به شما کمک می‌کند تا به برقکار ساختمان در رشت اعتماد کرده و اطمینان حاصل کنید که کار به درستی انجام خواهد شد.

مواقع نیاز به برقکار حرفه ای ساختمان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، برای رفع ایرادات برقی در منزل یا ساختمانتان، می‌بایست از یک برقکار حرفه ای ساختمان کمک بگیرید. حال در چه مواردی باید از یک برقکار حرفه ای ساختمان استفاده کرد؟ جواب‌ها به این صورت می‌باشند:

  1.     وقتی به رفع اتصالی سیم کشی ساختمان نیاز داریم.
  2.     وقتی سیم‌های برق اتصالی کرده باشند.
  3.     وقتی وسایل برقی منزل ایراد پیدا کرده اند.
  4.     برای سیم کشی کلید و پریز و کولر.

شما به راحتی می توانید با کمک گرفتن از یک امداد برق ساختمان، مشکلات خود را برطرف کنید. برقکار سیار ساختمان در رشت با حضور در محل شما نیاز شما را به راحتی رفع می کند

یک برقکار حرفه ای ساختمان چه خدماتی ارائه می کند؟

برقکار حرفه‌ای ساختمان در رشت مسئول انجام تمامی امور برقی ساختمان از جمله نصب و تعمیر تجهیزات برقی، سیم‌کشی، نصب و تعمیر دوربین‌های مداربسته و آیفون تصویری، نصب و تعمیر دزدگیر و فیوز و سایر موارد مرتبط با برقکاری ساختمان می‌باشد. این خدمات به صورت حرفه‌ای و با رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی انجام می‌شوند تا از ایمنی و عملکرد صحیح سیستم‌های برقی ساختمان اطمینان حاصل شود.

هزینه خدمات یک برقکار ساختمان چقدر است؟

قیمت‌های مذکور برای سیم‌کشی و برقکشی ساختمان ممکن است بسته به موارد مختلفی از جمله متراژ مکان، تعداد کلیدها و پریزها، نوع کارهای برقی و سایر عوامل متغیر، متفاوت باشد. این قیمت‌ها می‌توانند به عنوان یک مرجع مفید برای تخمین هزینه‌های برقکاری مورد استفاده قرار بگیرند، اما برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره حرفه‌ای، توصیه می‌شود با تعدادی از برقکاران محلی یا شرکت‌های برقکاری ساختمان در رشت مشورت کرده و پیشنهادات قیمت را مقایسه نمایید.

همچنین، توصیه می‌شود که برای هرگونه کار برقی یا سیم‌کشی، از خدمات یک برقکار حرفه‌ای استفاده کنید تا از ایمنی و عملکرد صحیح سیستم‌های برقی خود اطمینان حاصل کنید.

لیست معرفی بهترین برقکار سیار در رشت

عنوان برقکار:آدرس برقکار:

مهندس برق سعید قاسمی نژاد

گیلان، رشت
خدمات برق نامی رشترشت، بلوار شهید قلی پور، طالقانی، سوم
الکتریکی سینارشت، شهروند، شهریور، آزادگان، مهرورزان
کالابرق امینرشت، بلوار امام خمینی، بین بهار و شریعت
کالای برق فاضلی رشت، بلوار امام رضا، لچه گوراب
کالای برق ایوانرشت، محله حسین اباد، بلوار محمدعلی کوچکی – کوی طالقانی