5 بهترین آموزشگاه طراحی سایت در رشت + آدرس و شماره تماس

5 بهترین آموزشگاه طراحی سایت در رشت + آدرس و شماره تماس

یادگیری طراحی سایت یکی از مهمترین مهارت‌هایی است که در دنیای دیجیتال امروز بسیار مورد نیاز است. در رشت نیز بسیاری از آموزشگاه‌های طراحی سایت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری این مهارت استفاده کنید. در ادامه به برخی از بهترین آموزشگاه‌های طراحی سایت در رشت اشاره می‌کنیم:

رتبه اول

دوره حرفه‌ای طراحی وب سایت در آموزشگاه گیلار رشت به صورت تئوری/عملی برگزار می‌شود و ویژه ورود به بازار کار طراحی گردیده است. در این دوره، ضمن آشنایی با تمام مفاهیم طراحی سایت، کار با وردپرس را نیز به صورت حرفه‌ای فرا خواهید گرفت.

با گذراندن دوره طراحی وب سایت پیشرفته، به شما این اطمینان داده می‌شود که قادر خواهید بود نامحدود وب سایت بیزنسی، خدماتی و شخصی طراحی و راه‌اندازی کنید و همچنین بعد از این دوره، قادر خواهید بود اولین پروژه حرفه‌ای خود را انجام دهید و کسب درآمد کنید.

در دوره طراحی وب سایت پیشرفته، با یادگیری مفاهیم پیشرفته طراحی سایت، به شما این امکان را می‌دهد که وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنید و با استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی، به بهترین شکل ممکن عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشید.

در پایان دوره نیز مدرک معتبر و رسمی دوره را زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور دریافت خواهید کرد. وجه تمایز آموزش های مجتمع گیلار رشت، آموزش های متناسب با نیازهای بازار کار و کاربردی بودن تمامی دوره ها برای کارآموزان می باشد.

دوره های آموزش طراحی سایت مجتمع آموزشی گیلار:

  • آموزش جامع آموزش طراحی سایت (از مقدماتی تا پیشرفته)
  • آموزش طراحی سایت با وردپرس (مقدماتی)
  • آموزش طراحی سایت با وردپرس (پیشرفته)
  • آموزش طراحی سایت (فرانت اند مقدماتی)
  • آموزش طراحی سایت (فرانت اند پیشرفته)
  • آموزش طراحی سایت (بک اند)
رتبه دوم

طراحی سایت با وردپرس wordpress

وردپرس به یکی از محبوب ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا تبدیل شده است. این سیستم مدیریت محتوا با ارائه امکانات و قابلیت‌های مختلف، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و بدون نیاز به دانش کدنویسی، وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنند.

با توجه به سادگی و آسانی استفاده از وردپرس، این سیستم مدیریت محتوا به یکی از محبوب ترین درخواست‌های طراحی سایت در دنیا تبدیل شده است. در حال حاضر نزدیک به ۷۰ درصد سایت‌های کوچک و بزرگ در گوگل با وردپرس ساخته شده‌اند که نشان می‌دهد این سیستم مدیریت محتوا در عین سادگی و آسانی بسیار محبوب است و افراد زیادی حتی بدون دانش کدنویسی برای درست کردن سایت خود از آن بهره می‌برند.

با استفاده از وردپرس، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش کدنویسی، وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنید. همچنین، با استفاده از پوسته‌های آماده و افزونه‌های مختلف، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی، وب سایت خود را به صورت شخصی‌سازی شده طراحی کنید. به همین دلیل، وردپرس به یکی از بهترین و محبوب ترین راه‌های طراحی وب سایت تبدیل شده است.

اهمیت استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس چیست؟

استفاده از وردپرس بسیار مهم است زیرا این سیستم مدیریت محتوا به شما این امکان را می دهد به راحتی قالب هایی برای وب سایت خود طراحی کنید، افزونه های مختلف را نصب کنید و به راحتی سایت خود را مدیریت کنید. در زمینه بهینه سازی وب سایت ها برای موتور های جست و جو وردپرس به صورت پیش فرض بهینه سازی شده است و کاربران می توانند بهینه سازی برای موتور های جست و جو خود را انجام دهند. همچنین این برنامه کاربردی دارای امنیت بالا و بروزرسانی های امنیتی مکرر است و از حملات مخرب و هک شدن محافظت می کند.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین آموزشگاه کامپیوتر در رشت 1403 + پیج اینستاگرام

وردپرس چیست؟

وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا، به زبان PHP نوشته شده است و برای اجرا به یک پایگاه داده MySQL نیاز دارد. این سیستم مدیریت محتوا با داشتن یک رابط کاربری آسان و قابل فهم، به کاربران حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای اجازه می‌دهد به راحتی محتوای سایت خود را مدیریت کنند.

امروزه با کمک وردپرس، طراحان سایت می‌توانند به راحتی و با کمترین هزینه، وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنند و حتی به راحتی می‌توانند از طریق آن درآمد کسب کنند. در سال ۲۰۰۳، وردپرس به صورت نسخه محدود منتشر شد ولی دو سال بعد از انتشار، محدودیت‌هایش را کنار گذاشت و به عنوان یک نرم‌افزار متن باز (که باعث می‌شود به کد های آن دسترسی داشته باشید) فعالیت کرد. همین امر موجب شد که بدون هیچ دانش زیادی، به راحتی و با کمترین هزینه، وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد شود و افراد زیادی برای کار با آن ترغیب شوند.

مزایای آموزش وردپرس در رشت

آموزش طراحی سایت در رشت با وردپرس ویژگی ها و امکانات بیشماری را در اختیار کاربران خود فرار می دهد که در ادامه به معرفی مهم ترین آن ها می پردازیم:

۱_رایگان بودن: مهم ترین و اصلی ترین ویژگی وردپرس، رایگان بودن آن است. یعنی شما می توانید بدون اندکی هزینه صفر تا صد طراحی سایت را خودتان انجام دهید.

۲_منعظف بودن: شما می‌توانید به راحتی از افزونه ها و قالب های مختلفی برای طراحی سایت خود استفاده کنید که باعث می شود شما مدیریت بهتری روی سایت خود داشته باشید.

۳_سادگی در استفاده: کار کردن با وردپرس خیلی راحت است! در جایی که تمامی افراد، حتی آن هایی که دانش زیادی در این زمینه ندارند، می توانند بدون نگرانی و به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده کنند. یکی از دلایل بسیار مهمی که افراد زیادی طرفدار این نرم‌افزار شدند سادگی آن بود که شما هیچ برنامه دیگری را به اندازه سادگی و راحت بودن پیدا نمی کنید.

کاربردهای وردپرس

وردپرس به کاربران اجازه می دهد سایت هایی با قابلیت های مختلف برای اهداف مختلف ایجاد کنند. برخی از کاربرد های وردپرس عبارت اند از:

  •     ایجاد وبلاگ
  •     سایت شخصی
  •     سایت فروشگاهی
  •     سایت شرکتی
  •     ایجاد وب سایت خبری
  •     سایت آموزشی
  •     سایت هنری

کلام آخر

وردپرس به دلیل سادگی و آسانی استفاده، امکانات بالا، قابلیت سفارشی‌سازی و قالب‌های زیبا و پوسته‌های متنوع، به یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در دنیا تبدیل شده است. با استفاده از وردپرس، می‌توانید به راحتی وب سایت‌های پویا و قابل اعتماد را طراحی کنید و با افزونه‌های مختلف، قابلیت وب سایت خود را افزایش دهید.

آموزش وردپرس در رشت به دلیل قابلیت‌های فراوان و قدرتمند این سیستم مدیریت محتوا، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با کمترین هزینه، وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنید و کسب و کار آنلاین خود را به راحتی گسترش دهید. با استفاده از وردپرس، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش کدنویسی، وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنید و با استفاده از پوسته‌های آماده و افزونه‌های مختلف، می‌توانید به راحتی وب سایت خود را به صورت شخصی‌سازی شده طراحی کنید.

در رشت ، بسیاری از آموزشگاه‌های طراحی وب سایت، دوره‌های آموزش وردپرس را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا، به راحتی وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنید. با گذراندن دوره‌های آموزش وردپرس، می‌توانید به راحتی با این سیستم مدیریت محتوا آشنا شوید و به راحتی وب سایت‌هایی با طراحی زیبا و حرفه‌ای ایجاد کنید.