بهترین برندهای باتری ماشین در بازار را بشناسید !

بهترین برندهای باتری ماشین در بازار را بشناسید !

همانطور که می‌دانید باتری ماشین یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که نقش حیاتی در ماشین ایفا می‌کند. بدون وجود باتری ماشین روشن نمی‌شود و استفاده از آن غیر ممکن است. باتری به تنهایی برق ماشین را تامین می‌کند. اینکه شما چه نوع باتری برای ماشین خود خریداری کنید بستگی به عوامل مختلفی دارد. به عنوان مثال اگر ماشین شما از نوع سبک و سواری باشد قطعاً باتری متفاوتی نسبت به ماشین‌های سنگین خواهد داشت. برای خرید باتری باید به نکات مختلفی توجه کنید تا باتری ماشین شما سریعاً خراب نشود و دوباره مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید باتری نشوید. برند باتری نیز در کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر با ما همراه باشید اطلاعات بیشتری درباره باتری ماشین و برندهای مختلف با تضمین کیفیت و بهترین قیمت در اختیارتان قرار خواهیم داد.

باتری ماشین

زمانی که کاپوت ماشین را بالا می‌زنید متوجه یک شی مستطیلی رنگ با ابعاد و اندازه مشخص خواهید شد که چندین سیم به آن وصل است، به این جسم باتری می‌گویند که برق ماشین را تامین می‌کند. باتری ماشین از اجزای مختلفی تشکیل شده که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. انرژی مکانیکی درون باتری نهفته شده و بخش‌هایی از باتری ماشین که دارای الکترولیت و کاتیون و آنیون است آماده حرکت به سوی سیم‌ها هستند تا انرژی الکتریکی را به سراسر ماشین منتقل کنند. در واقع الکترون‌هایی که حمل بار الکتریکی را به عهده دارند درون الکترولیت به حرکت در می‌آیند. سپس برق به بخش‌های مختلف مثل سیستم صوتی و تصویری مانیتورها و بخاری و کولر و حتی نمایشگر کیلومتر شمار هم می‌رسد. با توجه به این موارد می‌توان فهمید بدون وجود باتری روشن شدن و استفاده کردن از ماشین غیر ممکن است چرا که استارت خوردن و روشن شدن ماشین وابسته به باتری آن است.

خرید باتری سپاهان با تضمین کیفیت

باتری سپاهان یکی از بهترین باتری‌های موجود در بازار است که با استفاده از ماشین آلات اروپایی همه باتری‌های موجود در بازار را تولید و عرضه می‌کند. برند سپاهان یکی از پیشگامان در تولید باتری است به همین خاطر باتری‌های با کیفیت با برندهای مختلف و مدل‌های متفاوت را تولید و روانه بازار نموده است. خرید باتری سپاهان با تضمین کیفیت  را می‌توانید اط سایت‌های معتبر مانند باتری ۱۱۰ انجام دهید. به عنوان مثال می‌توان از نمونه مدل‌های باتری سپاهان به باتری اوربیتال و سوزوکی اشاره نمود. زمانی که از تضمین کیفیت باتری‌های سپاهان صحبت می‌شود منظور کارکرد و بالا بودن آمپر و حتی گارانتی آنها به مدت طولانی است. شاید برای شما هم جالب باشد که این نوع باتری‌ها با تنوع بسیار زیادی وارد بازار شده‌اند که می‌توانند متناسب با خودرو شما تطابق داده شده و مورد استفاده قرار گیرند. ویژگی‌های باتری سپاهان به شرح زیر است:

  • گارانتی باتری سپاهان

باتری‌های سپاهان دارای گارانتی طولانی مدت هستند به عنوان مثال برای باتری‌های خودروهای سبک تا ۱۰۰ آمپر ۱۵ الی ۲۴ ماه گارانتی در نظر گرفته شده است. باتری خودروهای سنگین نیز که ۱۱۰ تا ۲۰۰ آمپر هستند بین ۸ الی ۱۸ ماه گارانتی دارند.

  • کیفیت بالا در ساخت باتری‌های سپاهان

کارخانه سپاهان باتری سعی کرده از مواد اولیه با کیفیت، مرغوب و درجه یک برای ساخت انواع باتری‌های تولیدی خود استفاده کند. همین موضوع باعث شده که کیفیت باتری‌ها روز به روز بیشتر شود به همین خاطر شما با استفاده از این باتری‌ها متوجه مرغوبیت آنها خواهید شد؛ زیرا به راحتی دچار مشکل نمی‌شوند و شما ممکن است چندین سال بدون هیچ گونه مشکلی از این نوع باتری‌ها برای ماشین خود استفاده کنید.

  • تنوع در مدل باتری‌های سپاهان

تولید کنندگان باتری سپاهان سعی کرده‌اند برای تمام خودروها باتری تولید کنند، به همین خاطر ممکن است تنوع باتری‌ها بالا باشد؛ زیرا امروزه تنوع خودروها نیز افزایش یافته است. خودروی شما از هر مدل و هر شرکتی که باشد فرقی نمی‌کند قطعاً به باتری با کیفیتی نیاز دارد. خوشبختانه سپاهان باتری با تنوع بالایی که دارد برای انواع خودروها باتری مورد نیاز آنها را فراهم می‌کند.

  • عملکرد باتری سپاهان
خواندن این مقاله هم مفید است  افتتاحیه پاتیناژ کیش

باتری سپاهان عملکردی فوق العاده عالی از خود نشان می‌دهد به این صورت که سیستم برق‌رسانی را به طور کامل اجرا می‌کند و شما با استفاده از استارت زدن می‌توانید متوجه وجود آن شوید. تمام چراغ‌های خودرو با وجود باتری روشن می‌شوند. سیستم‌های گرم کننده و خنک کننده خودرو و همچنین بالا و پایین شدن شیشه‌ها، عملکرد برف پاک کن‌ها، سیستم پخش صوتی برای گوش دادن به موزیک، سیستم بخش تصویری و نمایشگرهای ماشین، نور لازم برای روشن شدن نمایانگر کیلومتر شمار و چراغ آمپر همگی با استفاده از باتری با کیفیت به اجرا در می‌آیند.

خرید باتری سوزوکی با بهترین قیمت

اگر باتری ماشین شما هم خراب شده و به فکر خرید باتری جدیدی برای خودرو هستید، باتری‌های مدل سوزوکی سپاهان باتری از بهترین نوع باتری‌های موجود در بازار هستند. قیمت باتری سوزوکی در بازار متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از این عوامل مربوط به آمپر باتری است. هرچه آمپر باتری بیشتر باشد قطعاً توانایی و عملکرد بهتری خواهد داشت، به همین خاطر قیمت آن نسبت به باتری با آمپرهای پایین، بیشتر خواهد بود. نکته تاثیرگذار دیگر در قیمت باتری سوزوکی مدل آن است که هرچه مدل بالاتری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که اگر خودرو شما سنگین باشد باتری آن نسبت به باتری‌های خودروی سبک گران قیمت‌تر خواهد بود. در هر صورت می‌توانید خرید باتری سوزوکی با بهترین قیمت را از سپاهان باتری تجربه کنید.

خرید باتری اوربیتال اصل

باتری اوربیتال یکی از انواع مدل‌های باتری خودرو است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و نسبت به باتری‌های معمولی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. هرچند که نمونه‌های های کپی آن در بازار زیاد شده است. اما شما می‌توانید باتری اوربیتال اصل را از سپاهان باتری به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که باتری اوربیتال اصل را متناسب با مدل خودرو خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد باتری اوربیتال، مثل تطابق آن با خودرو و قیمت و نحوه خرید آن می‌توانید با مشاوران و راهنمایان سایت در ارتباط باشید. در این صورت خرید هوشمندانه و درست را تجربه خواهید نمود. رضایت شما خریداران عزیز اولویت فروشندگان است، بنابراین تمام سعی خود را در این جهت می‌کنند.

نکات مهمی که به هنگام خرید باتری اوربیتال باید به خاطر داشته باشید:

به هنگام خرید ماشین باید نکات ریز و درشت مختلفی را به یاد داشته باشید. سعی کنید بهترین باتری با کیفیت بالا از برندی مرغوب را خریداری کنید تا پس از گذشت مدت کوتاهی مجبور به تعویض مجدد باتری نشوید. معمولا در بازار نمونه‌های های کپی بسیار زیادی وجود دارند به همین خاطر باید توجه کنید که باتری مورد نظر اصل باشد. ممکن است برای خرید باتری هزینه‌ای متحمل شوید، اما این هزینه می‌تواند شما را از خرید باتری‌های بی‌کیفیت و متعدد برهاند. باتری خودرو را از فروشندگان معتبر و خوشنام و با اصالت خریداری کنید.

نتیجه‌گیری

باتری ماشین یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تجهیزات خودرو است که باید به آن اهمیت دهید و بلافاصله پس از ایجاد مشکل آن را تعویض کنید. تولید کنندگان باتری‌های سپاهان با تنوع بسیار زیاد پاسخگوی مشتریان خود هستند. شما نیز اگر به دنبال باتری اوربیتال اصل یا باتری سوزوکی هستید، می‌توانید از سپاهان باتری با تضمین کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی ۱۵ الی ۲۴ ماهه خریداری نمایید. زمان را از دست ندهید و هم اکنون برای ثبت سفارش و مشاوره و راهنمایی‌های لازم با ما در ارتباط باشید.