لیست 10 تا از بهترین رستوران بیرون بر تهران و کرج از نگاه مردم 1403 + شماره تماس

لیست 10 تا از بهترین رستوران بیرون بر تهران و کرج از نگاه مردم 1403 + شماره تماس

با پیشرفت علم و تکنولوژی، سیستم سفارش بیرون بر رستوران و فست فود به یکی از محبوب ترین و رایج ترین خدمات اکثر رستوران های شهر تبدیل شده است. فقط کافی است گوشی تلفن خود را بردارید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به خروج از مکانی که در آن هستید، ثبت کنید و غذای خود درب منزل یا محل کارتان دریافت کنید. با ورناپ همراه باشید تا بهترین رستوران بیرون بر تهران و کرج از نگاه مردم را به شما معرفی کنیم.

بهترین رستوران بیرون بر تهران

رتبه اول

رستوران برگر جان

فست فود برگر جان دارای محیطی دنج، آرام و دلنشین، استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه به صورت روزانه، فضایی شیک با دکوراسیون مدرن و بسیار زیبا، دارای فضایی بسته و همچنین دارای فضای باز با گرمایش یکی از بهترین رستوران فست فود تهران می باشد. امکان سفارش غذای بیرون بر به صورت آنلاین و یا تلفنی در این رستوران مدرن و زیبا امکان پذیر می باشد.

  • آدرس : شهرک غرب ، بلوار شهید فرحزادی ، ابتدای بلوار دریا ، خیابان سعدی ، نبش کوچه ناخدا همتی ، پلاک ۱۵
  • به مدیریت : نخجوانی
  • ساعت فعالیت : ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب به صورت یکسره
سفارش غذا بیرون بر از شهرک غرب تهران
رتبه دوم

کترینگ و غذای خانگی بی بی کرج

کترینگ بی بی کرج با تنوع غذایی کامل در وعده های نهار و شام با قیمت های بصرفه آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است. شما می‌توانید از روی سایت و به طور مستقیم هم سفارش خود را از میان غذاهای خانگی خوشمزه و متنوع بی بی انتخاب و ثبت کنید. انواع غذاهای خانگی شامل، پلو خورش، خوراک ها، غذاهای سنتی،غذهای پرسی و یا غذاهای دیسی بنا بر سفارش تهیه و در ساعت مورد نظر به محل ارسال می شود. 

همچنین برای سفارش آنلاین بهترین غذای بیرون بر در کرج می توانید از ساعت از 12 ظهر تا ۱۱ شب با شماره های درج شده تماس بگیرید. اگر می خواهید طعم غذای خانگی را در محل کار و یا هر کجایی که هستید تجربه کنید با بی بی تماس بگیرید. راه های سفارش از بی بی به این صورت است:

آدرس: کرج، گوهردشت، بلوار موذن، بعد از خیابان پیروزی، نرسیده به بلوار انقلاب

به مدیریت: خانم بیتا غضنفرپور

رتبه سوم

فست فود تاپاس اندرزگو

تاپاس از جمله فست فودهای باکیفیت تهران است و در بلوار اندرزگو قرار دارد. در تاپاس می توانید طعم بی نظیر برگر و ساندویچ را تجربه کنید. پنیرهای پیتزای تاپاس بسیار خوشمزه است و جایگاه ویژه ای در ساندویچ هایش دارد. در منوی تاپاس انواع برگر و ساندویچ و پیش غذاهایی مثل سیب زمینی و تک سیخ مرغ و انواع سالاد سزار وجود دارد.

فست فود تاپاس باکس های پرطرفداری نیز دارد که از آن ها می توان چیکن باکس، باکس برگر و بال مخصوص تاپاس را نام برد. در تاپاس خیالتان راحت است که غذایی خوشمزه و باکیفیت میل می کنید. امکان سفارش غذای بیرون بر نیز در ساعات ۱۲ ظهر الی ۲۳:۳۰ شب در این رستوران خوب تهران وجود دارد.

رتبه چهارم

رستوران سنتی‌ بابا‌قدرت

رستوران‌های‌ سنتی‌ بابا‌قدرت با دو شعبه فعال در مشهد و تهران ، عضوی از مجتمع گردشگری بزرگ بابا قدرت در فضایی در حدود ۳۰۰۰ متر مربع و فضایی کاملاْ طبیعی و سنتی و ظرفیت نسبی ۵۰۰ نفر با ارایه انواع غذاهای سنتی و غیر سنتی در خدمت مردم عزیز کشورمان می باشد.

رستوران بیرونبر باباقدرت تهران
رتبه پنجم

ساندویچ محمود بازارچه صفویه

ساندویچ قدیمی محمود با بیش از ۵۵ سال سابقه که شعبه جدید آن در بازار صفویه ، روبروی پارک ملت افتتاح و راه اندازی شده است. در این مکان ساندویچ های متنوعی شامل کوکتل برگر، مغز و زبون، لقمه و کوکتل، فیله و لقمه، بندری و ساندویچ مرغ سرو می شود که ساندویچ بندری و فیله و لقمه جز آیتم های محبوب و پرطرفدار این مکان است. همچنین شما می توانید جهت سفارش بیرون بر انواع ساندویچ های محمود همه روزه از ساعت ۱۲ لغایت ۱ بامداد با شماره های درج شده تماس بگیرید.

خواندن این مقاله هم مفید است  گفتگو با آقای کامیاب دائمی، مدیر قالیشویی ابریشم رشت
رتبه ششم

رستوران‌های زنجیره‌ای ارکیده

مجموعه رستوران های ارکیده با بیش از 60 سال تجربه به همراه هفت شعبه فعال در سه استان تهران، کرج و مازندران در محیطی اصیل بر پایه معماری و طراحی مدرن متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه ای بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. امکان سفارش بیرون‌ بر غذا و منوی کافی شاپ و تحویل در محل در رستوران ارکیده تهران انجام می‌شود و سفارشات با بالاترین کیفیت و کاملاً گرم دلیوری می شود.

دلایل انتخاب سرویس غذای بیرون‌ بر ارکیده:

  • عبور تمام مواد اولیه و پرسنل قبل از ورود به آشپزخانه از تونل ضدعفونی
  • بهترین گزینه برای دورهمی‌ها
  • ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن
  • ارسال با موتور یا ماشین‌های مخصوص و مجهز به باکس حفظ دما و قفسه نگهدارنده
  • ارسال نوشیدنی‌های بیرون‌بر تهیه شده از تازه‌ترین مواد اولیه

بهترین مجموعه رستوران ارکیده در تهران و گرج

آدرس شعبات و شماره تماس مجموعه رستوران ارکیده:

رستوران ارکیده میدان آرژانتین تهران، ابتدای خیابان الوند شماره رزرو: 021۸۸۸۸۵۳۰۰
رستوران بیرون بر شعبه مهستان کرج، میدان نبوتشماره تماس: 02634123
رستوران ارکیده سعادت‌آباد تهران، میدان کاجتلفن رزرو: 02179397
اینستاگرام رستوران ارکیده: orkideh_restaurant

رستوران سنتی مرشد تهران شعبه کاشانک (بیرون بر)

رستوران مرشد یکی از بهترین رستوران ها در منطقه تجریش تهران است. کیفیت بالای سرویس های این رستوران و موقعیت مکانی در کنار قیمت مناسب با توجه به کیفیت باعث معروفیت بیشتر در شهر تهران شده است. محیط سنتی و سرویس دهی به سبک سنتی و بیرون بر عالی از بهترین خصوصیات این رستوران است.

سرویس غذای بیرون بر رستوران مرشد تهران همه روزه از ساعت 12 الی 23 شب و در ماه رمضان از 18 تا 23 شب در خدمت مشتریان خود می باشد. که در محدوده رستوران، کاشانک و نیاوران ارسال غذا با پیک رایگان و خارج از محدوده ارسال با آژانس با هزینه است.

منوی بهترین رستوران بیرون بر مرشد

راه های ارتباطی:

آدرس شعبه بیرون بر مرشد:تلفن سفارش و رزور غذا تهران:
تهران، کاشانک – جنب مسجد والفجر۷۵۲۷۲
جهت مشاهده منو به پیج اینستاگرام مرشد سر برنید: morshed_restaurant

بهترین رستوران بیرون بر کرج

رستوران روما در عظیمیه کرج

رستوران بین‌المللی روما، یکی از بهترین رستوران‌های بیرون بر کرج از نظر مردم است. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را جای داده است. مقرون به صرفه بودن قیمت ها در کنار کیفیت بالای غذاها از نکات مثبت مربوط به رستوران روما است. هرجای کرج که باشید فقط کافیست از ساعات ۱۱:۳۰الی۲۳:۰۰ با شماره های ثابت روما تماس بگیرید تا با غذاهای خوشمزه درب منزلتان باشند.

نمونه غذاهای معروف روما در منوی پیشنهادی:

راه های ارتباطی:

آدرس رستوران بیرون بر کرج:شماره های تماس:
کرج ، گوهردشت ، بلوار مؤذن ، روبروی دانشگاه آزاد ، ساختمان خلیج فارس

02634425002

02634425003

02634425004

02634424006

جهت مشاهده قیمت سفارش و منو به پیج اینستاگرام روما سر برنید: roma.foood

رستوران و کترینگ سرآشپز کرج

از ساعت ۱۱ صبح تا 11 شب رستوران سرآشپز با منوی صبحانه، ناهار و شام همراه با بهترین سرویس بیرون بر کرج آماده ارایه خدمات است. و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت بالا سرو می کند. البته قیمت ها در رستوران سرآشپز کمی بالا است ولی ارزش امتحان کردن را دارد. این رستوران خوب کرج همه روزه از ساعت ٨:٤٥ الى ٢٢ ساعت كار به صورت دلیوری و غذای بیرون بر با تنها یک تماس در خدمت شماست.

راه های ارتباطی:

آدرس:اطلاعات تماس جهت رزرو و سفارش غذا:
 کرج ، بلوار جمهوری ، نرسیده به میدان والفجر ، جنب اداره دارایی02632733362
سفارش آنلاین غذا: cafe_sarashpaz