لیست 10 شرکت مجاز و فعال خدمات و فروش آسانسور سمنان 1403 | شماره تماس + آدرس

لیست 10 شرکت مجاز و فعال خدمات و فروش آسانسور سمنان 1403 | شماره تماس + آدرس

امروزه با پیشرفت فناوری ها و توسعه سیستم های جابجایی بار و مسافر در ساختمان ها، از انواع آسانسورها، بالابرها، پله برقی و پیاده روهای متحرک استفاده می شود. طراحی و ساخت این تجهیزات و سیستم ها با توجه به مدل ها، نیاز کاربران، فناوری به کار رفته، قابلیت ها و امکانات و غیره می تواند متفاوت باشد.

این سیستم ها معمولا از موتورهای الکتریکی برای تولید نیرو استفاده می کنند. البته سیستم انتقال نیرو در این تجهیزات شامل دو نوع کششی و هیدرولیک است. شرکت ها و برندهای مختلفی در زمینه طراحی و تولید آسانسور در سمنان فعالیت می کنند که هر کدام سیستم های متفاوتی را به بازار عرضه می کنند. البته این که از میان این شرکت ها بهترین شرکت آسانسور در سمنان کدام است، سوالی است که ما در این مطلب قصد داریم به آن پاسخ دهیم:

آسانسور سمنان | بهترین شرکت آسانسور در سمنان | شماره تلفن شرکت آسانسور سمنان| شرکت مجاز آسانسور در سمنان | فروش آسانسور سمنان | نصب و راه اندازی آسانسور سمنان | طراحی و مشاوره آسانسور سمنان | شرکت آسانسور با سابقه بالا در سمنان

رتبه اول

شرکت امداد آسانبر شاهرود

شرکت آسانبر شاهرود با داشتن پروانه طراحی و مونتاژ از اداره صنعت معدن تجارت سمنان، در زمینه طراحی، مشاوره، فروش، نصب و راه اندازی، سرویس و نگهداری انواع آسانسور و پله برقی فعالیت می‌کند. این شرکت عضو انجمن تخصصی آسانسور سمنان نیز می‌باشد.

آسانبر شاهرود انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را ارائه می‌دهد و قطعات مورد نیاز برای آسانسور را نیز پخش و تامین می‌کند. همچنین، خدمات ۲۴ ساعته نیز در اختیار مشتریان قرار دارد. اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد و با تجربه در زمینه طراحی، نصب و سرویس آسانسور هستید، شرکت آسانبر شاهرود می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  • نصب وراه اندازی آسانسور
  • تعمیرات ونگهداری آسانسور
  • فروش قطعات و لوازم آسانسور
  • دارای پروانه طراحی ومونتاژ از وزارت صنعت ومعدن وتجارت
  • خدمات ۲۴ ساعته

آدرس: سمنان، شاهرود، میدان کارگر، خیابان 12 فروردین، نبش کوچه 10

شماره های تماس: 02332234314 _ 09127730290 _ 09903730290

رتبه دوم

انواع آسانسور در سمنان بر حسب عملکرد

آسانسورها بر حسب نوع عملکردی که دارند به 4 گروه عمده تقسیم می شوند:

آسانسور کششی:

عملکرد این نوع آسانسور شبیه به آتوود می باشد. نحوه عملکرد آن به این صورت است که کابین آسانسور به یک سر سیم بکسل وصل می شود و وزنه ای متناسب با آن نیز بر سر دیگر سیم بکسل وصل می شود، و محور سیم بکسل بر روی فلکه قرار می گیرد. در هنگام استفاده از آسانسور، موتور کابین را طبق فرمان وارد شده به حرکت در می آورد. دلیل استفاده از وزنه در سر دیگر سیم بکسل، کاهش میزان فشاری است که به موتور وارد می شود. جرم وزنه باید با جرم کابین و میزان ظرفیتی که برای آن در نظر گرفته شده است برابر باشد، این امر به سرعت و سهولت عملکرد آسانسور کمک می کند.

آسانسور هیدرولیکی:

این نوع آسانسور از یک موتور الکتریکی پمپ روغن و یک جک هیدرولیک تشکیل شده است، به هنگام وارد کردن فرمان جک آزاد شده و باعث حرکت آسانسور می شود.دجک نیز نیروی حرکت خود را از موتور غوطه ور در روغن بدست می آورد، همراه موتور این نوع آسانسور یک شیر پاوریونیت وجود دارد که در هنگام حرکت رو به پایین این شیر باز می شود. همانطور که گفته شد یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده این نوع آسانسورها جک هیدرولیک است، که به هنگام حرکت رو به بالا این جک آزاد شده و کابین را به سمت بالا حرکت می دهد. به همین دلیل این نوع آسانسور قابلیت استفاده در ساختمان های مرتفع با طبقات زیاد را ندارد.

آسانسور مغناطیسی:

عملکرد این آسانسور دقیقا شبیه به عملکرد آهن ربا است. در هنگام نصب این مدل بر روی دیواره ها و کف چاه تعدادی آهنربا قرار می دهند، پس از دادن فرمان به آسانسور در میان این آهن ربا ها یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود که باعث می شود کابین حرکت کند. از مزیت های این مدل می توان به عدم نیاز به موتور و کابل اشاره کرد، همچنین امنیت بالای آن که از نبود کابل نشات گرفته است.

آسانسور پیچی:

این نوع آسانسور نیز ایمنی بالایی دارد. زیرا این مدل هم کابل ندارد بلکه موتور آن توسط یک پیچ و مهره عمل می کند. موتور این نوع آسانسور بر روی بدنه آن نصب می شود و این یک مزیت است زیرا دیگر نیازی به موتورخانه ندارد. همچنین ظرفیت آنها را بر حسب ابعاد کابین محاسبه می کنند و مانند سایر آسانسور ها بر حسب کیلوگرم محاسبه نمی شود؛ به بیان دیگر آسانسورهای پیچی عملا هیچ محدودیت ظرفیتی ندارند.

آسانسور پنوماتیک:

Pneumatic elevator همان آسانسورهایی هستند که کابین آنها در داخل خانه نصب می شود و معمولا برای خانه های دوبلکس از این مدل استفاده می شود. همچنین موتور این مدل نیز مانند مدل قبلی بر روی بدنه کابین نصب می شود. بر عکس مدل قبلی این مدل آسانسورها محدودیت ظرفیت دارند. این مدل با استفاده از وکیوم یا کشش هوا عمل می کند. به این صورت که بعد از وارد کردن فرمان، کابین به سمت بالا یا پایین کشیده می شود و چون هیچ هوایی در اطراف کابین وجود ندارد، در نتیجه کشش کابین شروع به حرکت می کند.

بهترین شرکت آسانسور در سمنان | شماره تلفن شرکت آسانسور سمنان | شرکت مجاز آسانسور در سمنان

نام شرکت:آدرس:شماره تماس:
سما صعود ایرانیانسمنان، میدان مشاهیر02333328944
آسانسور کیمیا صنعت فرازسمنان، میدان نماز، پشت فرمانداری02333361284
آسانبر بالاپرواز فومرسمنان، بلوار استقلال02333452090
شرکت ماهان گستر عرشسمنان، بلوار ولی عصر، مجتمع بعثت02333336285
شرکت آسانسور پرشین تاناسمنان، بلوار معلم، سردار شهید قاسم سلیمانی—-
آسانبر سورین آسانبر کومشسمنان، شهرک تعاون02333448781
شرکت آسانبر امیر عرشیاسمنان، میدان معلم02333324803
شرکت آسانبر امین سمنانسمنان، شهرک گلستان02333457417
خواندن این مقاله هم مفید است  بهترین مرکز فروش مکانیزم درب در مشهد

در سمنان شرکت های مختلفی در حوزه سیستم های آسانسور فعالیت می کنند. به طوری که از مجموعه این شرکت ها، برخی از آن ها قطعات سیستم های آسانسور را تولید می کنند. برخی هم در زمینه واردات آسانسور و تجهیزات آن فعالیت می کنند. برخی هم به نصب و سرویس سیستم های آسانسور می پردازند. در این ارتباط اگر بخواهیم از میان شرکت های تخصصی آسانسور که در سمنان فعالیت می کنند بهترین شرکت آسانسور را انتخاب کنیم مطمئنا به راحتی امکان پذیر نیست. به همین منظور باید به سراغ ویژگی‌هایی بروید که این شرکت ها باید داشته باشند. از این رو در ادامه مقاله به بررسی ویژگی ها و معیارهایی پرداخته‌ایم که اگر شرکتی این معیارها و ویژگی‌ها را داشته باشد می توانید عنوان بهترین شرکت آسانسور در سمنان را به آن نسبت دهید.

رزومه پربار و سابقه بالا

مطمئنا اولین ویژگی بهترین شرکت آسانسور در کرج، داشتن سابقه بالا در اجرای انواع پروژه‌های آسانسور است که نشان‌دهنده رزومه پربار آن شرکت خواهد بود. رزومه و سابقه شرکت‌های مختلف را می‌توان از پروژه‌های اجرا شده و پرس و جو از کارفرمایان به دست آورد. به این منظور وقتی به دنبال یک شرکت معتبر برای اجرای پروژه آسانسور هستید، حتما سوابق و تجربیات آن را مورد بررسی قرار دهید.

برخورداری از مجوزهای لازم

یکی از ضروریات فعالیت هر شرکت آسانسور ، اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط است. به همین منظور یک شرکت معتبر آسانسور در سمنان یا هر شهر دیگری باید پروانه یا مجوز طراحی و تولید آسانسور را از وزارت صنعت اخذ کرده باشد. همچنین اخذ گواهی پایان کار در پروژه‌های ساختمانی که اجرای سیستم آسانسور هم جزء آن محسوب می‌شود منوط به اخذ تاییدیه استاندارد آسانسور است که باید شرکت آسانسوری این اقدامات را انجام دهد.

استفاده از تجهیزات و قطعات باکیفیت

یکی دیگر از معیارهای مهمی که بهترین شرکت آسانسور در سمنان باید از آن برخوردار باشد، استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت در مراحل مونتاژ و تولید آسانسور است. در این رابطه یک شرکت معتبر آسانسور کوشش می‌کند تا قطعات و تجهیزات ساخت برندهای معتبر و اصلی را در تولید آسانسور به کار ببرد. زیرا در غیر این صورت، آسانسور کیفیت لازم را نخواهد داشت و در مدت زمان کوتاه، با خرابی‌های متعددی روبرو خواهد شد. همچنین حقوق مصرف کنندگان و استفاده کنندگان از آسانسور هم ضایع خواهد شد.

ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مطلوب

از دیگر ویژگی‌هایی که بهترین شرکت آسانسور در سمنان می تواند داشته باشد، آن است که موقع تحویل پروژه آسانسور به کارفرما، گارانتی معتبر را به وی ارائه دهد. همچنین پس از اجرای پروژه آسانسور تا مدت زمان مشخصی، خدمات پس از فروش آن هم به صورت مطلوب را به کارفرما یا مشتری ارائه دهد. یک شرکت معتبر آسانسوری برای حفظ اعتبار و جایگاه خود، به حقوق مشتریان و کارفرمایان اهمیت زیادی می‌دهد و پس از اجرای پروژه هم با ارائه خدمات قید شده در گارانتی و نیز سایر خدمات پس از فروش به تعهد خود مبنی بر مشتری مداری عمل می‌کند.

بهره‌گیری از پرسنل توانمند و متخصص

یک شرکت معتبر آسانسور، همواره از نیروهای متخصص و توانمند بهره می‌گیرد. پرسنل بهترین شرکت آسانسور در سمنان از نظر تخصص، تجربه و مهارت در سطح بالایی هستند و آموزش های تخصصی را به طور کامل گزارنده اند. آسانسور از جمله سیستم هایی است که در صورت عدم کافی بودن مهارت و تخصص تکنسین ها و نصابان، نمی تواند عملکرد درستی داشته باشد و حتی امکان بروز حوادث هم وجود دارد. پرسنل یک شرکت معتبر و شناخته شده آسانسور تلاش می کنند تا همواره بر دانش فنی و مهارت های عملی خود بیفزایند. همچنین متعهد هستند تا در اجرای پروژه های آسانسور تمام تلاش خود را به عمل آورند تا محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در عین حال هم در استفاده از امکانات و تجهیزات، صرفه جویی به عمل آید.

سرعت در ارائه خدمات

از جمله دیگر معیارهایی که باید بهترین شرکت آسانسور در سمنان داشته باشد، سرعت در ارائه خدمات است. شرکت معتبر آسانسور تمام کوشش خود را به کار می گیرد تا خدمات خود اعم از طراحی، مونتاژ، نصب و راه اندازی و همچنین نگهداری، سرویس و تعمیر آسانسورها را در کوتاه ترین زمان ممکن و به طور سریع انجام دهد. زیرا سیستم آسانسور از جمله ضروریات بسیار اساسی یک ساختمان چند طبقه است که در صورت وقوع مشکل برای آسانسور، زندگی ساکنان هم مختل خواهد شد. از این رو یک شرکت معتبر آسانسور با جدیت و سرعت عمل بسیاری سعی در ارائه خدمات به منظور رفع هر چه سریع تر مشکل می کند.

قیمت مناسب و منطقی خدمات

بهترین شرکت آسانسور شرکتی است که هزینه های منطقی و مناسبی را بابت تولید محصولات و ارائه خدمات از کارفرمایان دریافت می کند. این شرکت کوشش می کند تا با صرفه جویی هر چه بیشتر در منابع و سرمایه ها، نهایت بهره وری را داشته باشد تا محصول نهایی و خدمات با هزینه مناسب و مقرون به صرفه ای به کارفرمایان ارائه شود. زیرا این شرکت سرمایه اصلی خود را اعتماد و رضایت مشتریان خود می داند و در تمام مراحل همکاری سعی در کسب رضایت و حفظ اعتماد آن ها می کند.

نکات مهم در زمان خرید آسانسور در سمنان

اول اینکه شرایط ساختمانی که قصد خرید آسانسور برای آن دارید را در نظر بگیرید. بدین معنا که ظرفیت مورد نیاز برای آسانسور، ارتفاع، جمعیت ساکن و آنالیز ترافیک ساختمان بر اساس کاربری آن را به طور دقیق برآورد کنید. زیرا عدم توجه به این نکات می تواند موجب عدم تناسب آسانسور خریداری شده به ساختمان شود. لذا در مرحله اول می بایست برآورد صحیحی از شرایط داشته باشید.

مسئله دوم که تاثیر مستقیمی بر کیفیت و کارآیی آسانسور دارد، شرکتی است که برای خرید آسانسور و نصب آسانسور انتخاب می کنید.

در انتخاب و خرید آسانسور می بایست از کوچکترین قطعات مانند پیچ و مهره ها تا بزرگترین قطعات مانند موتور آسانسور ، کابین آسانسور، تابلو فرمان و غیره را از جهت اصالت، کیفیت، استاندارد و قیمت بررسی نمایید. زیرا همه ی قطعات در میزان کیفیت و قیمت نهایی آسانسور نقش دارند. نصب آسانسور در ساختمان شما، چه مسکونی و چه تجاری نیاز به استاندارد دارد. امروزه استاندارد آسانسور مسکونی به امری مهم تبدیل شده است.

عوامل مهم در انتخاب آسانسور و تعیین قیمت آسانسور در سمنان

  • نوع کابین آسانسور ( تمام استیل، فرمیکا و کابین آسانسور ام دی اف)
  • سرعت حرکت آسانسور
  • طول مسیر حرکت کلی آسانسور در چاه آسانسور
  • ابعاد چاه آسانسور ، ابعاد چاهک
  • مکان و ابعاد موتورخانه آسانسور
  • تعداد ایستگاه ها، ابعاد و مکان درب طبقات
  • نوع موتور آسانسور و نوع سیم بکسل ها
  • نوع درب مورد استفاده ( اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک)
  • نوع تجهیزات (ریل های راهنما، تابلو فرمان، هواکش و غیره)
  • در نهایت برند اجناسی که انتخاب میکنید .