لیست 10 تا از بهترین شرکت مجاز و فعال خدمات آسانسور قزوین 1402 | شماره تماس + آدرس

لیست 10 تا از بهترین شرکت مجاز و فعال خدمات آسانسور قزوین 1402 | شماره تماس + آدرس
شرکت اول

شرکت آسانسور فراز پیمای کاسپین

شرکت آسانسور فراز پیمای کاسپین به مدیریت مهندس محمد محمدی کارشناس آسانسور و پله برقی با بیش از یک دهه سابقه کار و کادر محرب در سطح استان و کشور آماده ارائه خدمات از قبیل نصب و راه اندازی انواع آسانسور های کششی ( گیرلس و روملس ) و آسانسور های هیدرولیک و انواع جک های خودرو بر.

✅خدمات سرویس و نگهداری انواع آسانسور های کششی و هیدرولیک

✅فروش انواع اجناس و قطعات آسانسور صفر تا صد

✅طراحی،مونتاژ،نصب و نگهداری انواع آسانسورهای کششی،پله برقی،آسانسور های هیدرولیک،خودروبر

✅دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن

✅آدرس:  قزوین، شهرک مینودر، میدان لوازم خانگی، داخل بازارچه

✅ساعت کاری: ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

✅شماره تماس و واتساپ: ۰۹۱۲۷۸۴۴۹۶۸_۰۹۱۹۰۹۵۲۶۹۳ 

شرکت دوم

شرکت آسانسور افراز گستر

شرکت آسانسور افراز گستر قزوین فعالیت‌های متنوعی از جمله نصب، راه‌اندازی انواع آسانسور های  هیدرولیکی وکششی و فروش لوازم آسانسور و ارائه خدمات سرویس ماهیانه انواع  آسانسور را انجام می‌دهد. این شرکت از سال 1390فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاظر از نظر تعداد پرسنل بزرگترین شرکت استان قزوین و همچنین بهترین تیم خدمات پشتیبانی را دارا می باشد که تجربه و تخصص خود را در ارائه خدمات مرتبط با آسانسورها به کار می‌برد. فعالیت‌های این شرکت شامل طراحی، نصب، و راه‌اندازی انواع آسانسور (هیدرولیک و گیرلس و گیربکس و روم لس) و پله‌برقی متناسب با انواع ساختمان‌ها از جمله تجاری، اداری، و فروشگاهی می‌باشد.

شماره تماس: 02833682418 _ 09020081568

به مدیریت مهندس سلطان زاده

ساعت فعالیت: 8 تا 17

آدرس قزوین _ خیابان نوروزیان_نبش پل مطهری_ پلاک ۱۵۱ _طبقه ۴ _ واحد ۶
شرکت سوم

شرکت آسانسور نقش آسمانه اوج دماوند قزوین

شرکت نقش آسمانه پایا  با شماره ثبت 5131 در سال 1380 تاسيس شده  و با داشتن كادر فني مجرب كار طراحي و اجراي ابنيه را از ابتدا تا انتها انجام ميدهد. در طی این مدت پروژه های انبوه سازی و منفرد را با موفقیت اجراء نموده است. با كسب دانش فني و تجربه كاري  و جذب كارشناسان خبره  و  با اخذ مجوز طراحي و مونتاژ آسانسور و پله برقي  در تاریخ 26/7/1390 فعاليت هاي خود را گسترش داده است.

از سال 1396 همان تیم فنی آسانسور با نام شرکت نقش آسمانه اوج دماوند با شماره ثبت 14913 و پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور و پله برقی به مدیریت مهندس علی قاسمی به کار خود ادامه داد.

در سطح استان قزوین، در زمینه پیاده سازی و اجرای مناسب و اخذ تاییدیه استاندارد از سوی مجری،  همچنین دریافت پایان کار ساختمانی از سوی کارفرما، این شرکت با رویکرد شناسایی مشکلات پیش رو و در جهت تقویت اعتبار به خدمات فنی آسانسور در استان و با سابقه قوی بیست دو ساله در خصوص نگهداری و تعمیر ماشین آلات صنعتی ، طراحی و نصب ادوات کنترل ، هیدرولیک و نئوماتیک و تجربه 12 ساله طراحی و مونتاژ آسانسور پا به این عرصه گذاشت.

  این شرکت با  استفاده از پرسنل مجرب مدیر فنی و تکنسین فنی با تجربه علمی و عملی  بالا در طراحی و پیاده سازی پروژه ها، کارشناسی دقیق در برآورد هزینه ها جهت جلوگیری از اجحاف در حق مشتری و توانایی کافی برای  پاسخگویی به موقع و بکارگیری اجناس مرغوب بر آن است تا برگ زرینی در استان رقم زند.

پاسخگو بودن و جلب  رضايت  مشتري هدف اصلي اين  شركت  بوده و خواهد بود، لذا انجام پروژه های  با كيفيت و قيمت مناسب سرلوحه كار قرار دارد .

برخي از تخصص هاي اين شركت :

  1. ✅كارشناسان طراحي  آسانسورهای کششی و هیدرولیک
  2. ✅دارا بودن  متخصصين  تابلو هاي فرمان برق و اينورتر 
  3. ✅پرسنل فني داراي گواهي نامه هاي متعدد دوره هاي تخصصي فني  و ايمني هستند.
  4. ✅انجام پروژه های آسانسور مطابق با استاندارد ملي6303  و مبحث 15 نظام مهندسي
  5. ✅بازديد و كنترل در پايان هر مرحله از كار
  6. ✅اجرای آسانسور های کششی تا 30 توقف
  7. ✅اجرای آسانسورهای هیدرولیک تا 5 توقف 

ارایه کننده خدمات:

  • ✅ طراحی و اجرای آسانسور های کششی و هیدرولیک
  • ✅ ارایه نقشه جهت ثبت در سامانه نظام مهندسی
  • ✅طراحی و اجرای آسانسورهای گیربکس و گیرلس و بدون موتورخانه MRL
  • ✅ ثبت نام و اخذ گواهی نامه ایمنی استاندارد آسانسور
  • ✅تامین کلیه قطعات آسانسور
  • ✅ مشاوره در طراحی و اجرای پروژه‌ها
  • ✅ انجام تعمیرات و اورهال آسانسور
  • ✅ سرویس و نگهداری آسانسور

شماره تلفن های شرکت:

ساعت فعالیت: صبح ۸/۳۰ الی ۱۳/۳۰ _ بعدازظهر ۱۷/۰۰الی ۱۹/۰۰

شرکت چهارم

آسانسور عرش پیما بهین گستر قزوین

  1.  مشاوره ، طراحی و مونتاژ (نصب) ، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور و بالابر کششی و هیدرولیک باربر و مسافربر و خودرو بر
  2. تعمیر انواع موتورهای گیربکس دار و گیرلس آسانسور، بالابر و پله‌برقی
  3.  تعمیر انواع جک و پاور یونیت هیدرولیک
  4.  طراحی ، ساخت و تولید انواع قالب و قطعات صنعتی به روش مستقیم و مهندسی معکوس.

✅کابین های تمام استیل ، MDF ، فرمیکا و کابین های خاص سفارشی

✅مکانیکال و راه اندازی کامل

✅ارسال تجهیزات به سراسر کشور

✅نصب ، سرویس و نگهداری

✅بیمه آسانسور

شماره های تماس: ۰۹۱۲۷۸۰۴۳۷۷ _ ۰۹۰۲۷۷۰۴۳۷۷ _ 028۳۳۳۴۹۶۷۲

ساعت کار : ۹:۳۰ الی ۱۹:۳۰

خواندن این مقاله هم مفید است  مزایا و روش های شستن فرش با مواد نانو در قالیشویی ها

 آدرس: قزوین بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی طبقه فوقانی بانک شهر  واحد ۱

شرکت پنجم

در صنعت ساختمان‌سازی، آسانسور وسیله‌ای است که کارایی بسیار بالایی دارد و به یک اجبار در استاندارد یک ساختمان تبدیل شده است. این وسیله مشکل بالا و پایین رفتن از پلکان ساختمان‌های بلند و حمل بار را حل کرده است. همچنین سبب تسهیل رفت‌وآمد در میان طبقات یک ساختمان شده و شامل ساختمان‌های مسکونی، اداري، دانشگاهی، ورزشی و تجاری می‌شود.

آسانسور یک دستگاه الکترومکانیکی است، که به شکل عمودی حرکت می‌کند تا بتواند افراد یا بار را بین طبقات یک ساختمان جابه‌جا کند. اغلب آسانسورهای امروزی توسط موتورهای الکتریکی و وزنه تعادل، توسط کابل‌ها و شیارها به حرکت در می‌آید.

اتحادیه آسانسور قزوین

امروزه اصناف و بازاریان به عنوان یک قشر فعال در اقتصاد جامعه حضور دارند. چون‌که همواره در تحولات اقتصادی و اجتماعی، جایگاهی گسترده و مؤثر داشته‌اند. در اقتصاد ایران همه صنوف به عنوان حلقه اقتصادی نهایی، اهمیت بسزایی در رشد و پویایی کشور دارند. این اصناف که با نام اتحادیه نیز شناخته می‌شوند، به علت گستردگی و ارتباط مستقیم با مردم مثل قلب اقتصادی یک جامعه عمل می‌کنند.

اتحادیه‌ آسانسور قزوین نیز در قسمت‌های مختلف اقتصاد، با دولت‌ و مردم تعامل دارند. با نگاهی به روابط اصناف با دولت‌ها، میزان روابط بین دولت‌ها، صنوف و مردم، به انتظارات‌شان از یکدیگر و مستقل بودن  بستگی دارد. در کل واحدهای اتحادیه‌های صنفی حلقه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

آن‌ها با انتقال محصولات از تولیدکنندگان به مصرف‌کنندگان، منابع نقدینگی را منتقل کرده، تا به چرخه اقتصاد کشور وارد شود. البته این صنوف از لحاظ کارکرد و شکل ظاهری متفاوت هستند اما در کل وظایف یکسانی را بر عهده دارند.

نصب آسانسور قزوین

در ابتدا برای نصب و راه‌اندازی یک آسانسور در ساختمان، فضای کافی و مناسب نیاز است. بنابراین، در زمان ساخت‌وساز یا نقشه‌کشی برای ساختمان‌ها و اماکن، مکان مورد نظر تعیین می‌شود. در مراکز یا ساختمان‌های قدیمی نیز امکان نصب و راه‌اندازی آسانسور قزوین وجود دارد. ولی شاید نتوان آن را در جای مناسب خود راه‌اندازی کرد. همچنین ممکن است مانع ورود نور به ساختمان شود و یا این‌گونه مشکلات برای آن پدید آید.

به همین دلیل توصیه می‌شود مکان و فضای مورد نظر مثل طول، ارتفاع، عرض آسانسور در هر ساختمان در زمان ساخت‌وساز محاسبه و رعایت گردد. در حقیقت باید فضای لازم برای اجرای نصب و راه‌اندازی آسانسور قزوین پیش از نصب پیش‌بینی کرد. همچنین باید استانداردهای مربوطه رعایت گردد تا سرعت و کیفیت عملیات نصب، مطلوب باشد.

مراحل نصب آسانسور قزوین:

  • آماده‌ کردن چاله آسانسور
  • نقشه‌کشی
  • عملیات بتن‌ریزی چاله آسانسور
  • آهن‌کشی چاله آسانسور
  • دیوارسازی اطراف چاله آسانسور
  • ایجاد محل موتورخانه
  • کابل‌کشی و نصب تابلو برق
  • بتن‌ریزی سقف چاله آسانسور

یک شرکت‌‌ آسانسوری باید دارای نماد و نشان معتبر باشد. همچنین در ابتدای کار با ارائه مشاوره‌های صحیح به متقاضیان، باید همه اطلاعات و کار‌هایی که باید انجام دهند را برای شما شرح دهد. این شرکت می‌بایست تمامی مراحل کار را برای شما شرح ‌دهد و در تصمیم‌گیری‌های صحیح و برآورد هزینه‌‌ شما را راهنمایی کند.

فروش آسانسور در قزوین

شما می‌بایست برای تهیه تجهیزات مورد نیازخود، به یک مرکز فروش آسانسور با سابقه مراجعه نمایید. این فروشگاه می‌تواند خود آسانسور و قطعات آن مانند کابین، موتور، تابلو فرمان، درب و سایر تجهیزات را با بهترین کیفیت تامین کند. برای فروش آسانسور قزوین یک شرکت باید همواره در کنار مشتریان خود باشد.

البته تامین‌کنندگان متعددی در حوزه تولید، واردات و فروش آسانسور در حال فعالیت هستند. برخی از این فروشندگان علاوه بر تولید، می‌توانند آسانسور را در محل مورد نظر نصب و راه‌اندازی نمایند. برای بالا رفتن فروش محصولات این حوزه، عرضه‌کنندگان تلاش می‌کنند تا کیفیت محصولات خود را ارتقا دهند.

برای فروش آسانسور قزوین و قطعات به‌روز دنیا، محصولات باید اورجینال و باکیفیت باشند. علاوه بر آن تا جایی که امکان دارد، این محصولات باید با قیمت‌های مناسب عرضه شود. به این شکل، فروش محصولات بیشتر شده و زمینه نیز برای افزایش رضایت مشتریان فراهم خواهد شد.

خدمات آسانسور در قزوین

یک شرکت آسانسوری علاوه بر فروش، اقدامات و خدمات متنوعی نیز انجام می دهد. این اقدامات شامل ایمنی، کارکرد بهینه، تعمیر و نگه‌داری منظم آسانسور است. این نوع خدمات برای افزایش عمر و کارایی آسانسور انجام می‌شوند.  موارد زیر شامل خدمات و اقدامات فنی ارائه شده توسط آسانسور قزوین است:

انجام سرویس‌های دوره‌ای

این مورد بررسی‌های منظم جهت اطمینان از عملکرد صحیح و ایمن آسانسور را در بر می‌گیرد. در کل، سرویس‌های دوره‌ای شامل چک کردن سیستم‌های الکتریکی، مکانیکی و الکترونیکی یک آسانسور است.

بازرسی‌های فنی

برای مطمئن شدن از ایمنی یک آسانسور، بازرسی‌ فنی دوره‌ای و منظم مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی انجام می‌پذیرد.

تعمیر یا تعویض قطعات

برخی از قطعات آسانسور با گذشت زمان خراب می‌شوند و به تعمیر یا تعویض نیاز دارند. تعویض یا تعمیر قطعات شامل قطعاتی مانند کابین، درب‌ها، سیم‌های بکسل‌ و قطعات الکتریکی می‌شود.

به‌روزرسانی آسانسور

اگر نیاز باشد، تمامی سیستم‌های قدیمی‌ یک آسانسور باید به سیستم‌های مدرن و با ایمنی بالا‌تر ارتقا یابد.

آموزش پرسنل

ارائه آموزش‌های فنی به پرسنل حاضر در صنعت آسانسور، می‌بایست با جدیدترین شیوه و تکنولوژی روز در همه قسمت‌های آسانسور انجام شود.

ارائه خدمات اضطراری

ارائه خدماتی مانند تعمیرات فوری در صورت مشاهده مشکلات ناگهانی یا ایجاد وضعیت‌های اضطراری مانند توقف کابین انجام می‌پذیرد.

آزمایش‌های فنی

آزمایش‌های فنی شامل تست‌های عملکردی و ایمنی منظم جهت اطمینان از کارکرد صحیح آسانسور قزوین صورت می‌گیرد.

ارائه مشاوره فنی

ارائه مشاوره فنی به مالکان یک ساختمان به منظور بهبود کارایی و ایمنی یک آسانسور و همچنین انتخاب سیستم‌های مناسب توسط کارشناسان انجام می‌گیرد.

تمامی خدمات عنوان شده، جهت اطمینان از عملکرد صحیح و ایمن آسانسور ارائه می‌شود و نقش مهمی در حفظ عمر و کارایی آسانسور خواهد داشت.

سخن پایانی

آشنا شدن با آسانسور قزوین به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. هر پروژه‌ ساختمانی جزئیات زیادی دارند و شاید ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد تا کامل شوند. بنابراین، هر ساختمان با توجه به نیاز‌های دسترسی آن، به پله و آسانسور به شکل همزمان نیاز دارد.

چون‌که در دنیای امروز رفت‌وآمد و حمل بار بین طبقات یک ساختمان بدون وجود آسانسور غیرممکن است. به همین دلیل باید یک آسانسور  برای محل مورد نظر انتخاب شود. همچنین وجود تنوع در آسانسور نیاز شما به راهنمای انتخاب آسانسور را بیشتر می‌کند. در پایان اگر شما به مشاوره در رابطه با انتخاب آسانسور قزوین نیاز دارید، باید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.