لیست 10 بهترین صافکاری pdr کرج 1402 | آدرس + شماره تماس

لیست 10 بهترین صافکاری pdr کرج 1402 | آدرس + شماره تماس

صافکاری pdr در کرج | بهترین صافکار کرج | صافکاری ارزان در کرج | صافکاری مغناطیسی در کرج | صافکاری در محل کرج | صافکاری کرج عظیمیه | صافکاری با دستگاه لیزری در کرج

امروزه رانندگی کردن در شهرهای شلوغ نسبت به گذشته کمی دشوارتر شده است. رانندگی خطرناک برخی از رانندگان و رعایت نکردن قوانین راهنمایی ‌و رانندگی، وقوع تصادفات را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. بنابراین، احتمال صدمه دیدن بدنه خودرو بالا می‌رود.

شاید در اثر تصادف، قسمتی از بدنه خودرو شما دچار تو رفتگی یا برآمدگی شود. در این وضعیت برای برگرداندن آن به شکل اولیه باید به یک صافکار مراجعه می‌شود. برخی افراد، صافکاری را علاوه بر فن، یک هنر نیز می‌دانند. چون‌که برگرداندن بدنه ماشین به حالت اولیه چندان ساده‌ نیست و به مهارت و حوصله بالا نیاز دارد.

بهترین صافکار کرج

هر صافکار با توجه به اقتضای حرفه و میزان تجربه خود، برای خدماتی که انجام می دهد نرخ تعیین می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین کار را تحویل بگیرید، باید هزینه بالاتری نیز پرداخت نمایید. خصوصیات بهترین صافکاری عبارتند از:

  • تا جایی که می‌تواند کار خود را بدون استفاده از رنگ انجام دهد تا مالک خودرو ضرر کم‌تری از نظر افت قیمت خودرو متحمل شود.
  • یک صافکار مجرب تا حد امکان قطعه را تعویض نمی‌کند، بلکه با صافکاری و نقاشی مشکل را رفع می‌نماید.
  • ضخامت بتونه باید به حدی باشد که با گذر زمان و تابش نور خورشید روی آن ترک ظاهر نشود.
  • نتیجه کار او باید به این شکل باشد که هم‌رنگ سایر نقاط بدنه خودرو شود و مرزی میان بخش رنگ شده و سالم مشاهده نشود.
  • رنگ مورد نظر را دقیقا مانند رنگ سایر قطعات بدنه بسازد. چون‌که رنگ بدنه خودرو بر اثر تابش نور آفتاب تغییر خواهد کرد.

با توجه به توضیحات بالا بهترین صافکاری در کرج در جدول زیر آورده شده است:

نام صافکاریآدرس و شماره تلفن
صافکاری رحیمی

کرج، محله حصارک بالا، بلوار هوشیار

09120326352

صافکار نقاشی هنر کده کلاسیک

جاده ملارد، طباطبایی

09354543418

مجموعه خدمات صافکاری پیشرفته تکنوروژ

شهرک فهمیده، بلوار امامزاده حسن، شهیدجدی

09125347336

بانک رنگ هنرمند

کرج، شهرک جاده موحدین، بلوار شمس، خیابان بهشتی

02634566636

مرکز لمس جادویی و دیتیلینگ مدرن

فردیس، جاده ملارد – کرج جاده ملارد سر ایستگاه پیک

09108628557

صافکاری و نقاشی حجت

کرج . گوهردشت . بلوار انقلاب . بین 16 و 17

02634305624

کلینیک تخصصی اتومبیل ماندگار

کرج ، بلوار باغستان ، بلوار موذن

02634313142

صافکاری تورانی

فردیس، کرج – انتهای خیابان پیک

09194646744

خدمات صافکاری و فنی اتومبیل ایران ترمز

کرج.گرمدره.بلوار امیر اباد.روبروی مسجدجامع

02636104362

صافکاری نقاشی یاران

مارلیک.بلوار سپاه جنب پارکینگ ایران

09353464902

 

رتبه اول

صافکاری رحیمی pdr لمس جادویی نقاشی

تصادف های شما به وسیله pdr ولیسه گیری از افت قیمت ماشین جلو گیری میکند و خودرو بصورت بی رنگ باقی میماند. این مجموعه برای رضایت مراجعه کننده های عزیز مشاوره و نظر کارشناسی رایگان برای انتخاب بهترین روش و مناسب ترین هزینه برای کار ماشین شما را در خدمت شما قرار میدهد.

کلیه کار ها زیر نظر استاد رحیمی 

دارای مدرک دانشگاهی ترکیه سال های ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و پروانه بین المللی

انجام کلیه خدمات بدنه ای خودرو بصورت پیشرفته ترین دستگاهای روز دنیا

  • ✅صافکاری بی رنگی به وسیله pdr (پی دی آر)
  • ✅کششی هوا، مغناطیس و چسبی
  • ✅با استفاده از دستگاهای اتو بدنه و Hotbox برای موج گیری بدنه با لت و‌چراغ های مخصوص
  • ✅دستگاه های ۱۰کاره پیشرفته صافکاری و بدنه خودرو
  • ✅بدون شکافتن دوبل و باز کردن قطعات اصلی خوردو در صورت امکان حتی رودری های داخل خودرو هم باز نمیشود
  • ✅لیسه گیری و نقاشی و پولیش حرفه ای تا رده سرامیک
  • ✅سپر سازی با جوش پلاستیک و جوش های مخصوص قطعات پلاستیکی خودرو شما
رتبه دوم

صافکاری بدون رنگ با دستگاه مکش در کرج

صافکاری بدون رنگ و با استفاده از دستگاه، شیوه‌ای است که همه صافکارها نمی‌توانند به خوبی آن را انجام دهند. بنابراین، در ابتدا باید یک صافکار مجرب پیدا کنید که تشخیص دهد آیا کار خودروی شما با صافکاری بدون رنگ قابل انجام است یا نه.

خواندن این مقاله هم مفید است  بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران 1402

در تصادفات کوچک معمولا بخشی از بدنه خودرو دچار تورفتگی یا برآمدگی می‌شود و ممکن است به صافکاری نیاز داشته باشد. در این موقعیت، رنگ خودرو از بین نرفته و می‌توان آن را بدون استفاده از رنگ و صرفا با دستگاه مکش به حالت اولیه برگرداند. اما گاهی اوقات بدنه خودروی شما دچار صدمه شدید می شود و صافکار باید قسمتی از بدنه آن را با رنگ کردن ترمیم کند.

در این نوع صافکاری، قطعات آسیب دیده دوباره ترمیم می‌شوند. به همین دلیل صافکاری مجدد بخش آسیب دیده، باعث افت قیمت خودروی شما نمی‌شود. از سوی دیگر در صافکاری با دستگاه، معمولا از روش‌هایی استفاده می‌شود که به زمان زیادی احتیاج ندارد. یعنی خودروی شما به سرعت صافکاری شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. طریقه صافکاری با دستگاه مکش به صورت زیر است:

  • در ابتدا صافکار کلاهک مکنده دستگاه صافکاری را به شکل صحیح در قسمت‌های فرورفته بدنه خودرو قرارمی‌دهد. البته به این نکته توجه کنید که تنظیم شدن کلاهک دستگاه در قسمت مورد نظر، اهمیت بالایی دارد.
  • سپس بخش‌های فرورفته را با ایجاد خلاء، بیرون کشیده تا وضعیت آن بهبود یابد و صاف ‌شود.

صافکاری در محل کرج

گاهی اوقات نمی‌خواهید خودروی آسیب دیده خود را به مرکز صافکاری ببرید یا این‌که خودروی شما نمی‌تواند حرکت کند. در این حالت شما باید به دنبال یک صافکار سیار یا خدمات صافکاری در محل کرج باشید. شما می‌توانید خدمات صافکاری در محل را حتی در محل سکونت یا محل کار خودتان نیز دریافت ‌کنید.

پولیش و واکس زدن، احیای رنگ، تعویض سپر، ریگلاژ همه درب‌ها و سایر خدمات صافکاری، ‌خدماتی هستند که شما می‌توانید در محل خود دریافت نمایید.

همان‌گونه که عنوان شد، افراد زیادی به صافکاری در محل نیاز دارند تا مشکل آن‌ها به سرعت رفع شوند. البته فقط افراد با تجربه در این زمینه می‌توانند، صافکاری سیار و بدون رنگ را انجام دهند. این افراد این کار را به شکلی انجام می‌دهند که برای مشتری کم هزینه باشد و صدمات و آثار به وجود آمده رفع شوند.

از سوی دیگر استفاده از خدمات صافکاری در محل در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کند و مشکل شما سریعا حل می‌شود. افرادی که صافکار در محل هستند، معمولا نسبت به سایر افراد هزینه پایین‌تری دریافت می‌کنند. چون‌که مالیات، اجاره مغازه و سایر هزینه‌ها را نمی‌پردازند. ولی این نکته را در نظر بگیرید که در میان صافکاران در محل،  افراد بی تجربه نیز پیدا می‌شود.

صافکاری با دستگاه لیزری در کرج

یکی از آخرین شیوه‌های صافکاری بدنه خودرو در دنیا، صافکاری لیزری است. در این نوع صافکاری مدرن، از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود که می‌توان قدرت لیزر آن را تنظیم کرد. با توجه به تجربه صافکار و میزان صدمه بدنه خودرو درجه لیزر تنظیم می‌شود تا به نقاط آسیب دیده، اشعه تابیده شود. صافكاري با دستگاه ليزري در کرج این امکان را ایجاد می‌کند بدون صدمه دیدن بدنه خودرو و بی نیاز از رنگ، تمامی فرورفتگی‌ها ترمیم گردد.

در این روش از صافكاري با تابیدن اشعه، مولکول‌ها موجود روی بدنه خودرو به جنبش درمی‌آیند. سپس با هدایت کردن آن‌ها به محل مورد نظر، می‌توان همه فرورفتگی‌ها را ترمیم نمود. صافكاري با دستگاه ليزري نیز یکی از روش‌های صافکاری بدون نیاز به رنگ به‌حساب می‌آید.

البته انجام صافکاری بادستگاه لیزری در همه مراکز انجام نمی‌شود. چون‌که اولا هزینه تهیه این دستگاه صافکاری بالا است و در همه مراکز امکان استفاده از آن موجود نیست. ثانیا همه صافکارها تجربه و مهارت لازم برای رفع مشکلات بدنه خودرو با استفاده از دانش روز دنیا را ندارند. به همین علت به دنبال مراکزی باشید که خدمات صافکاری با دستگاه لیزری را به شکل تخصصی انجام دهد. در این نوع صافکاری نیز می‌توان با صرف کم‌ترین هزینه و زمان در مقایسه با صافکاری سنتی، کار خود را تحویل بگیرید.

تنظیم میزان تابیدن اشعه به بدنه خودرو برعهده صافکار مجرب است. در صورتی‌که صافکار به مهارت مورد نیاز در این زمینه نرسیده باشد، با استفاده از این دستگاه خسارات بیشتری را به مالک خودرو تحمیل می‌کند. به همین علت توصیه می‌شود هر شخص یا مرکز صافكاري را برای کار با دستگاه ليزری انتخاب نکنید. حتما از تجربه مشتریان و نمونه کارهای پیشین آن صافکار یا مرکز صافکاری کمک بگیرید.

سخن پایانی

اگر چه امروزه روش‌ها، ابزارها و دستگاه‌های مدرنی برای ترمیم صدمات بدنه خودرو وجود دارد، اما همچنان مهارت و تجربه صافکار حرف اول را می‌زند. اگر به یک صافکاری کم تجربه مراجعه نمایید، باید مشکل افت قیمت خودرو را نیز متحمل شوید.

البته در صورتی که خودرو شما در تصادف، صدمات جدی ببیند یا آسیب آن عمیق باشد، صافکاری بدون رنگ امکان‌پذیر نخواهد بود. در این‌جا به اصطلاح، بدنه خودروی شما باید چکش‌کاری شود.