لیست 10 تا از بهترین مرکز ماساژ در کرج | شماره تماس + آدرس

لیست 10 تا از بهترین مرکز ماساژ در کرج | شماره تماس + آدرس

قیمت ماساژ در کرج | مرکز ماساژ بانوان کرج | مرکز ماساژ در کرج | ماساژ کرج در منزل | مرکز ماساژ در گوهردشت کرج | ماساژ کرج

بهترین مرکز ماساژ در کرج، شما را به یک آرامش ناب دعوت می‌کند. سبک‌های مختلف ماساژ از گذشته تا امروز کاربرد ویژه‌ای داشته است. ماساژ با ایجاد حس آرامش، شما را از هر گونه خستگی مفرط و تنش‌های روزانه دور خواهد کرد. اگر به طور مستمر برای انجام ماساژ اقدام کنید، بسیاری از بیماری‌ها را درمان کرده‌اید. این امر به آرام گرفتن سلول‌های بدن برمی‌گردد.

امروزه انسان‌ها با توجه به یادگیری ماساژ در متدهای مختلف به طور جدی‌تری به آن می‌پردازند. در برخی از کشورها از ماساژ با عنوان درمانگر یاد می‌شود و به یک عادت روزمره تبدیل شده است.

لیست بهترین مرکز ماساژ در کرج

بهترین مرکز ماساژ در کرج با توجه به خدمات ارائه دهنده متفاوت است. هر مرکز با توجه به امکانات و نیروی ماساژ دهنده نرخ ماساژ را تعیین می‌کند. از طرفی نظر مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. با ماساژ بر روی یک نقطه تمرکز می شود و دردهای عضلانی را لز بین می برد.

در بهترین مرکز با خیال راحت ماساژ درمانی را شروع کنید و نتیجه آن حیرت زده شوید. در ادامه لیست بهترین مرکز ماساژ در شهر کرج را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

نام مرکز:آدرس:
سالن ماساژ دانوب اسپاجهانشهر، بلوار مولانا، نبش خیابان ابوعلی سینا، ساختمان افرا، طبقه چهارم، واحد 4
سالن ماساژ آسیای شرقیمیدان توحید، برج ولیعصر
سالن ماساژ درگامهرشهر، بلوار ارم ،خیابون دوم شرقی، کوچه حسین عسگری
سالن ماساژ پارسیانطالقانی جنوبی،نبش خیابان قیام،ساختمان گلها،طبقه 3،واحد12
مرکز ماساژ سپیدگوهردشت، خیابان شهرداری، بین 10 و 11 ( نبش خیابان 10 )
مرکز ماساژ اسپیناسعظیمیه، 45 متری کاج، نرسیده به پل آزادگان، بعد از شیرینی تینا، ساختمان تندیس، طبقه 2، واحد 4
سالن ماساژ نیکا کرجکرج،  گلشهر، نبش کوکب غربی، برج اسلام، واحد 31
مرکز ماساژ آرامشمیدان آزادگان، میدان طالقانی، کوی حسینی، ساختمان رئال، پلاک 9، واحد 5
مرکز ماساژ سلامت ایران45 متری گلشهر، خیابان پونه شرقی، برج میلاد، پلاک 24، طبقه 3، واحد 4
مرکز ماساژ حس ششممهرشهر، خیابان صد غربی، پلاک 71

 

رتبه اول

سالن ماساژ کرج دانوب اسپا

دانوب اسپا با ارائه خدمات ماساژ با مناسب‌ترین قیمت در کرج، به همراه استفاده از محصولات با کیفیت و تیم متخصص و ماهر، یک گزینه عالی برای افزایش سلامت و رفع استرس و خستگی است. حضور پرسنل مجرب و دارای مدارک معتبر، از جمله ویژگی‌های برجسته این مجموعه است که آن را از سایر مراکز متمایز می‌کند.

از آنجایی که حضور ماسور و ماساژورهای با تجربه، از اهمیت بالایی برخوردار است، دانوب اسپا با ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت، به عنوان یکی از بهترین مراکز ماساژ بانوان و آقایان در کرج شناخته می‌شود. این امر نشان‌دهنده تمرکز این مجموعه بر ارائه خدمات با کیفیت و تجربه‌ای است که مشتریان را به خود جذب می‌کند.

ارائه دهنده انواع خدمات ماساژ در کرج شامل:

  • ✅سوئدی
  • ✅شکلات
  • ✅ورزشی
  • ✅آروماتراپی
  • ✅سنگ داغ
  • ✅شمع داغ

آدرس: کرج – جهانشهر – بلوار مولانا – نبش ابوعلی سینا

رتبه دوم

سالن ماساژ آسیای شرقی کرج

مرکز ماساژ آسیای شرقی یکی از بهترین مرکز ماساژ در کرج است؛ این مرکز در شهر کرج احداث شده است؛ پرسنلی که در این مرکز مشغول فعالیت اند، کاملا با تجربه و دوره دیده می باشند و می توانند انواع ماساژ را با حرکات بسیار حرفه ای انجام دهند؛ مرکز ماساژ آسیای شرقی هدفش توان بخشی و درمان بسیاری از درد ها و بیماری ها از طریق ماساژ می باشد؛ در این مرکز اتاق های مجزا وجود دارد که هر یک مخصوص انجام نوعی از خدمات می باشند.

خدمات :

  • ✅انواع ماساژ
  • ✅دوش آب گرم

آدرس : کرج، میدان توحید، نبش میدان ولیعصر، برج ولیعصر

رتبه سوم

مرکز ماساژ بانوان کرج

بانوان جزو افراد جامعه محسوب می‌شوند. کسانی که برای پوست، آرامش، اختلالات پیش از قاعدگی، رفع اضطراب و استرس و … ارزش قائل هستند، به سراغ ماساژ می‌روند. بانوان در زمان یائسگی یا سندرم پیش از قاعدگی  استرس بسیار زیادی را تجربه می‌کنند. در عین حال نیاز به استراحت و آرام شدن ذهن و جسم دارند. بهترین مرکز ماساژ در کرج، تمام این مزایا را با ماساژ حرفه‌ای به شما هدیه می‌دهد. بانوان برای برقراری ارتباط مؤثر با اطراف خود نیاز به حس آرامش و آسایش دارند.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین مرکز ماساژ در مشهد | شماره تماس + آدرس

خانم‌های شاغلی که در محیط کار دچار تنش‌های زیادی می‌شوند یا بانوانی که به کارهای خسته‌کننده منزل مشغول هستند، به تعادل استراحت و کار وابستگی دارند تا بتوانند اضطراب ناشی از آن را کنترل کنند. استرس یکی از عوامل مهم در آسیب رساندن به اندام‌ها به شمار می‌رود. دور ماندن از اضطراب یک امر حیاتی است.  هورمونی به نام سروتونین در هنگام استراحت و آرامش در مغز ترشح می‌شود. هنگامی که فرد ماساژ درمانی انجام می‌دهد، این هورمون به مقدار زیادی در بدن برون‌ریزی می‌کند. در نتیجه، فعالیت‌های روزمره به درستی و با عشق برنامه‌ریزی می‌شوند.

آموزش ماساژ در کرج

با توجه به تنوع ماساژ در سبک‌های مختلف، اصول پایه به طور یکسان است. همان طور که می‌دانید، ماساژ با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود. ترکیب این تکنیک‌ها شما را از خستگی دور و به آرامش ذهن نزدیک می‌کند. در ادامه به تکنیک.های مختلف ماساژ می‌پردازیم:

افلوراژ: یکی از ابتدایی‌ترین تکنیک‌های ماساژ افلوراژ نام دارد. این تکنیک با استفاده از کف هر دو دست انجام می‌شود. از پشت پا شروع و به سمت بالا حرکت کرده و با فشار بسیار ملایمی ماساژ را شروع می‌کنید. لمس کردن پوست از اصول مهم استفاده تکنیک افلوراژ است.

پتریساژ: این تکنیک با فشار بیشتری نسبت به افلوراژ انجام می‌شود. این تکنیک مانند ورز دادن خمیر عمل می‌کند. استفاده از کف دست، انگشت‌ها، ساعد و بند انگشت حائز اهمیت است. با شناسایی نقاط حساس و با فشار کمی عمیق‌تر، خستگی را به طور کامل از بدن فرد ماساژ گیرنده بیرون می‌کند.

تاپوتمنت: این تکنیک از ضربه زدن است. با استفاده از لبه بیرونی و کف دست این ضربه‌ها مانند ضرب و شتم و سیلی انجام می‌پذیرد. تاپوتمنت، می‌تواند عضلات را بیدار کند و درد عضلانی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با ترکیب سه تکنیک بیان شده به مدت 15 الی 30 دقیقه ماساژ بی‌نظیری خواهید داشت.

اصطکاک: این تکنیک با حرکت ملایم برای کشش پوست استفاده می‌شود. در اصطکاک از نوک انگشت و کف دست به کار برده می‌شود. این تکنیک بافت‌های زیرین را ریلکس کرده و آرامش را به آن‌ها می‌رساند. بهترین مرکز ماساژ در کرج، همه تکنیک‌های ماساژ را برای شما با بهترین عملکرد اجرا می‌کند.

لرزش: آخرین تکنیک ماساژ لرزش نام دارد. این تکنیک در پایان لحظات برای هر اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که لرزش انرژی بسیاری از ماساژ دهنده دریافت می‌کند، ماساژورهای برقی و دستی گزینه مناسبی است. این تکنیک برای ریکاوری اندام‌ها به کار برده می‌شود.

قیمت خدمات مرکز ماساژ در کرج

خدماتی که بهترین مرکز ماساژ در کرج، ارائه می‌کند، مناسب و متعارف است. عوامل مختلفی در تعیین قیمت خدمات مرکز ماساژ در کرج دخیل هستند که در ادامه به برخی از این خدمات اشاره می‌کنیم:

زمان: هر سبک ماساژ در زمان های متفاوتی انجام می‌شود. هنگامی که درخواست ماساژ ترکیبی داشته باشید، زمان زیادی برای اتمام ماساژ نیاز است. در نتیجه، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. ماساژ های خاص و تک متدی معمولا هزینه کمتری دارند.

تبحر: افراد که خدمات ماساژ ارائه می‌کنند، مهارت های متفاوتی دارند. افراد حاذق و متبحر طبیعتا ماساژ بهتری انجام می‌دهند و هزینه بالاتری از شما دریافت می‌کنند. ماساژ دهندگان برای افزایش مهارت خود باید دوره های تخصصی بسیار زیادی را بگذرانند. از طرفی، سوابق ماساژ در طولانی مدت به توانایی‌های آن‌ها می افزاید.

ملزومات: برای یک ماساژ تخصصی و کاربردی باید از وسایل مناسب مانند روغن‌ها، تخت، تخته‌های ماساژ و… استفاده شود. کیفیت این وسایل در تعیین نرخ ماساژ تاثیر به سزایی دارد. افرادی که از روغن‌های گیاهی برای ماساژ درمانی استفاده‌ می‌کنند هزینه بیشتری نسبت به روغن‌های بچه می‌گیرند.

سبک: ماساژهایی که در بهترین مراکز انجام می‌شود، برگرفته از جدیدترین متد روز دنیا است. ماساژ در سبک‌های سوئدی، سنتی، سنگ داغ، روغن‌های گیاهی، شمع و … توسط ماساژ دهنده انجام می‌پذیرد.

کلام آخر

بهترین مرکز ماساژ در کرج، بهترین خدمات را با نازلترین قیمت برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است. ماساژ یکی از راه‌های رسیدن به آرامش و برقراری نظم در ذهن محسوب می‌شود. ماساژ در مراکز با امکانات رفاهی کامل و در منزل برای راحتی مشتری قابل انجام است.

ماساژ ریلکسی می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد باشد، زیرا هزینه کمتری نسبت به سایر سبک ها دارد. در این نوع ماساژ به مفاصل فشار زیادی وارد نخواهد شد و با کمترین میزان فشار انجام می‌شود. ماساژ حرفه‌ای کار هر کسی نیست و برای رسیدن به این میزان از مهارت باید علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزش با تلاش و تمرین در طول سالیان زیاد را داشته باشند.


بیشتر بخوانید: بهترین مرکز ماساژ در اصفهان، بهترین مرکز ماساژ در تهران، بهترین مرکز ماساژ در تبریز، بهترین مرکز آموزش ماساژ در رشت