بهترین کراتین کار تهران | بهترین مرکز کراتینه مو در تهران 1402

بهترین کراتین کار تهران | بهترین مرکز کراتینه مو در تهران 1402
کراتین مونا یزدانی

کراتین یک پروتئین است که در ساختار موها و ناخن‌ها وجود دارد. کراتین مو به موها قوت و مقاومت می‌بخشد و در واقع موها را از آسیب‌های خارجی مانند حرارت، شستشوی مکرر و مواد شیمیایی محافظت می‌کند. کراتینه مو یک فرآیند شیمیایی است که با استفاده از محصولات شامپو و مواد شیمیایی دیگر، به منظور تقویت و آماده سازی موها برای فرم دهی و حفاظت آن‌ها استفاده می‌شود. در این فرآیند، یک محلول کراتین به موها اعمال شده و در نتیجه موها نرم، لطیف و براق می‌شوند.

اگر به دنبال بهترین کراتین کار تهران یا بهترین سالن کراتینه مو در تهران هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین کراتین کار تهران | کراتین کار مو تهران | مرکز تخصصی کراتین مو در تهران | قیمت کراتین مو در تهران

رتبه اول

سالن زیبایی مونا یزدانی

بهترین سالن زیبایی در تهران، سالن زیبایی مونا یزدانی با مدیریت خانم یزدانی یکی از بهترین و لوکس ترین سالن‌های زیبایی سعادت آباد تهران می‌باشد. در سالن زیبایی مونا یزدانی، بهترین و با کیفیت ترین خدمات آرایش و گریم عروس، در محیطی با‌شکوه و آرام ارائه میشود.

خدمات سالن زیبایی:

  • خدمات رنگ مش لايت آمبره بالياژ سامبره كراتين احيا
  • تتو ميكروبليدينگ تتو صورت فیبروز
  • خدمات مژه و ابرو شامل ليفت لمينت اكستنشن كاشت
  • کاشت ناخن ترمیم لمينت ژليش مانیکور پدیکور
  • فیشیال کامل صورت
  • اپيلاسيون گياهي و حرفه اي بدون درد

آدرس: تهران، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2

آدرس: تهران، خیابان نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان 28 (شهابی)، پلاک219، طبقه 1

رتبه دوم

سالن زیبایی گل‌رخ

سالن آرایشی گل‌رخ ارائه دهنده برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران است.

این سالن کار خود را از سال 1386شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس آغاز کرد و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست قابلیت‌های خود را برای مشتریان به اثبات برساند.

آرایش عروس و خدمات زیبایی این سالن آرایشی بوسیله کادر ماهر و باتجربه در کنار بهترین مواد آرایشی از حیث کیفیت تحت نظر مدیریت سالن، سرکار خانم فرزانه صادقی به مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کیفیت مواد آرایشی و خلاقیت در استفاده از جدیدترین متدها، از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان شیک پوش ایرانی محسوب می‌شود.

از این جهت، مجموعه زیبایی گل‌رخ سعی بر آن دارد تا همواره خود را نسبت به ترندهای روز دنیا، به‌روز نگه دارد تا در راستای آن برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

اگر به دنبال خاص ترین‌ها هستید، گل‌رخ بهترین انتخاب برای شماست.

کراتین مو
کراتین مو
کراتین مو
رتبه سوم

برخی از مزایای استفاده از کراتین مو عبارتند از:

تقویت موها: کراتین مو به موها قوت و مقاومت می‌بخشد و باعث می‌شود موها در برابر آسیب‌های خارجی مانند حرارت، شستشوی مکرر و مواد شیمیایی محافظت شوند.

آماده سازی موها برای فرم دهی: کراتین مو به موها نرمی، لطافت و براقیت می‌بخشد و موها را آماده فرم‌دهی به روش‌های مختلف مانند حالت دهی با صاف‌کننده، سشوار و غیره می‌کند.

حفظ رطوبت موها: کراتین مو باعث حفظ رطوبت موها می‌شود و باعث جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها می‌شود.

ترمیم موهای آسیب دیده: کراتین مو می‌تواند به موهای آسیب دیده کمک کند و باعث ترمیم و بهبود موهای دارای آسیب شود.

کاهش حجم موها: کراتین مو می‌تواند باعث کاهش حجم موها شود و به موهایی که دارای حجم زیاد هستند، لطافت و حالتی مناسب ببخشد.

در کل کراتین مو می‌تواند به موهای شما کمک کند تا قوی‌تر، جذاب‌تر و سالم‌تر شوند، اما باید توجه داشت که همانند هر محصول دیگری، مصرف بیش از حد این محصول نیز ممکن است باعث آسیب به موهای شما شود.

بهترین کراتین کار تهران باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

تجربه و مهارت: یک کراتین کار حرفه‌ای باید تجربه و مهارت کافی در انجام کار داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن موهای شما را تقویت و زیبا کند.

استفاده از محصولات با کیفیت: بهترین کراتین کار باید از محصولات با کیفیت و برندهای معتبر استفاده کند تا بهترین نتیجه را برای موهای شما به ارمغان آورد.

توانایی در تشخیص نوع موها: بهترین کراتین کار باید توانایی داشته باشد تا نوع موهای شما را تشخیص داده و محصولات مناسبی برای آن‌ها استفاده کند.

رعایت بهداشت و ایمنی: بهترین کراتین کار باید به بهداشت و ایمنی در انجام کار توجه کند و از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط با کرونا نیز پیروی کند.

توانایی در ارائه مشاوره: بهترین کراتین کار مو در تهران باید توانایی داشته باشد تا به شما مشاوره‌های لازم در زمینه نگهداری و حفظ سلامتی موهایتان را ارائه دهد.

بهترین کراتین کار مو در تهران

هیچ کراتین کاری به طور مطلق بهتر از دیگری نیست و بهترین کراتین کار برای شما باید با توجه به نیازهای شما و نوع موهایتان تعیین شود. اگر می‌خواهید یک کراتین کار حرفه‌ای پیدا کنید، بهترین راهنمایی برای شما این است که از دوستان و آشنایان خود که از خدمات کراتین کارها استفاده کرده‌اند، سوال کنید و با نظرات و تجربیات آن‌ها آشنا شوید. همچنین می‌توانید با جستجوی اینترنت و مطالعه نظرات کاربران در سایت‌های مختلف، به دنبال کراتین کارهای حرفه‌ای بگردید.

هنگام انتخاب بهترین کراتین کار مو در تهران مهم است که به تجربه و مهارت او در این زمینه توجه کنید و همچنین از محصولات با کیفیت و برندهای معتبر استفاده کنید. همچنین، قبل از استفاده از هر گونه محصول شیمیایی برای موهایتان، بهتر است با کارشناس مربوطه مشورت کنید تا از مشکلات و آسیب به موهایتان جلوگیری کنید.

در ادامه به معرفی بهترین سالن کراتین مو در تهران از نظر مردم در سال 1402 خواهیم پرداخت:

خواندن این مقاله هم مفید است  7 مدل از بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی بازار در سال 2024
نام کراتین کارآدرس
سالن کراتینه مو سعیده درویش زادهفرشته،خیابان بوسنی
آکادمی و سالن زیبایی مونا یزدانیسعادت آباد
آرزو قهرمانی – صافی کراتین موفلکه دوم صادقیه
مرکز تخصصی کراتینه مو ، مهسا نوبختبلوار سعادت آباد
کراتین مو هستی نجفینیاوران
مرکز تخصصی کراتینه موی ایرانمحله مرزداران تهران
مرکز تخصصی رنگ و لایت و کراتینه نازنین خالقیفلکه اول تهرانپارس

انواع خدمات کراتینه مو در سالن زیبایی تهران

خدمات صافی:

همه مواد کراتینه با خود صافی مو را دارند اما نه صافی مطلق و صدرصدی. صافی کراتینه ها بسته به اورجینال بودن مواد آن از 40 تا 80 درصد خواهد بود. اما هدف ار کراتینه صرفا صافی نیست و هدف اصلی احیا و بازسازی موهاست.

خدمات احیا وبازسازی :

خدمات کراتینه مو دارای طیف گسترده ای از خدمات صافی و احیا موهاست . یکی دیگر از روشهای صاف کردن مو کراتینه است، البته کراتینه روش منحصر برای صافی مو نیست بلکه در جهت احیای موهایی که به دلایل متفاوت از قبیل دکلره و یا رنگهای متعدد دچار سوختگی و از دست دادن شادابی خود شده اند، به واسطه پروتیین رسانی در فرآیند کراتینه باعث نرمی، براقی و صافی موها می گردد و آسیبهای ایجاد شده در ناحیه کوتیکول مو را احیا می نماید. کراتینه روشی موقت است و حداکثر شش ماه دوام دارد و پس از آن آهسته آهسته از سطح موها شسته می شود.

ابریشم سازی مو:

ابریشم سازی یکی از روشهای صاف کردن مو است و به صورت خارق العاده ای موها را براق و خوش فرم میکند. این روش با ایجاد تغییر در ساختار مو باعث آب رسانی به موها شده و موها کاملا زنده، صاف و جذاب می شود. ابریشم سازی روشی دایمی است و تا زمانی که موها کوتاه نشود ماندگار است. ابریشم سازی باعث قوی تر شدن ریشه بافت داخلی تارهای مو می شود.

بوتاکس مو:

بوتاکس مو یکی از روشهای درمانی و همزمان صاف کردن مو است. این روش با توجه به نوع موادی که در آن استفاده میشود برای تمامی انواع موها به خصوص موهای نازک و آسیب دیده مناسب است. بوتاکس موها رو صاف و احیا میکنه. مدت زمان ماندگاری بوتاکس شش ماهه و بعد از گذشت ۲۰ روز میتونید موهاتون رو با رنگهای بدون آمونیاک رنگ کنید.

بوتاکس موها را ضخیم می کند و همزمان با احیا موها را صاف و نرم میکند. کراتینه اما موادی است از جنس پروتیین که لایه ای روی موها را میپوشاند و موها را در حین بازسازی به واسطه احیای لایه کوتیکول با کمک کراتین باعث صاف شدن موهاتا ۷۰ درصد می گردد.

برخی از انواع کراتین مو عبارتند از:

کراتین برزیلی یا صافی موها

یکی از انواع کراتین مو یا روش “کراتین برزیلی (Brazilian Keratin)” است، این روش کراتینه برای موهای وز می باشد و کمک می کنند که حالت وزشدگی موها از بین رفته و موهایی صاف و لطیف داشته باشید. البته این روش تاثیری در افزایش حجم موها نداشته و در صورت انجام آن موهایتان در حجم سابق خود باقی می ماند.

کراتین برزیلی روش بسیار مناسبی برای افرادی می باشد که موهای به شدت فر و مجعد داشته و بلافاصله پس از دریافت رطوبت کم موهایشان حجم گرفته و پف می شود. این کراتین باید توسط بهترین کراتین کار تهران که در این حیطه مهارت دارند انجام شود.

کراتین مو ژاپنی

این نوع کراتین مو شامل فرمولاسیون‌های مختلفی است که برای نوع موهای مختلف مناسب هستند. این کراتین مو می‌تواند موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم کند و به آن‌ها حالتی صاف و بدون حجم بدهد.

در روش صافی ژاپنی پس از انجام مراحل کراتینه برزیلی و استفاده از اتومو برای فیکس کردن آن، مواد صافی ژاپنی توسط شانه بر روی موها گذاشته شده و در صورت ضخیم بودن زیاد مو این کار دو بار انجام می شود. و پس از یک ساعت که مواد به خوبی  به ریشه مو نفوذ کرد شست و شو انجام می شود.

کراتین نرم کننده برای موهای فرفری

این روش برای از بین بردن حالت وز شدگی موها استفاده می شود و تاثیری بر روی حالت فر و مجعد موها نداشته و تنها مو را نرم تر و صاف تر می کند. این روش برای موهای فر ریز و متوسزط و وز مناسب بوده و حدود۲ ماه ماندگاری دارد. روش انجام آن هم چیزی شبیه به کراتین برزیلی بوده و مواد به طور کامل از ریشه تا انتهای مو را در برگرفته و از اتو مو برای فیکس کردن آن استفاده می شود.

قیمت کراتینه مو در تهران

شما در تهران تقریبا در سراسر شهر به انواع و اقسام مراکزی دسترسی دارید که خدمات کراتینه مو بانوان تهران ارائه می دهند. هرکدام از این مراکز قیمت های متفاوتی برای این کار ارائه می کنند. به طور مثال آرایشگاه هایی که در بالاشهر هستند معمولا قیمت بالاتری دارند، آرایشگران مهارت بیشتری دارند و مشهورتر هستند، قیمت کراتینه مو در تهران بالاتری به شما اعلام خواهند کرد. اما تفاوت قیمتی که شما باید به آن توجه کنید کیفیت مواد مصرفی و کیفیت خدماتی است که دریافت کنید.

درست است که شما اساسا برای ترمیم موهایتان دست به کراتینه مو  زده ‌اید و به همین خاطر حاضر نیستند به خاطر استفاده از موادی که کیفیت خوبی ندارند به موهای خود آسیب بزنید، اما این ترکیبات می توانند حاوی موادی باشند که حتی می توانند در آینده برای شما خطر سرطان داشته باشند. پس برای انتخاب مواد اولیه و بهترین مرکز کراتینه مو در تهران دقت کنید.

نکاتی برای نگهداری موهای کراتین شده

استفاده مداوم از وسایل حرارتی روی مو

حرارت به بافت مو آسیب می رساند و استفاده زیاد از آنها موهای کراتین شده را ضعیف و باعث آسیب جدی به مو میشود.باید سعی کرد تا حد ممکن استفاده ازاین وسایل را کاهش داد.

کوتاهی به موقع موهای کراتین شده

آسیب دیدگی موها معمولا در انتهای مو قابل مشاهده است پس بهتر است قسمت آسیب دیده مو را کوتاه کرد تا به ساید مو منتقل نشود

استفاده از شامپو فاقد سولفات و سدیم و پارابن

شستشوی صحیح موهای کراتین شده و استفاده از شامپو مناسب – شامپوهای حاوی سولفات و سدیم کلراید کراتین موهای شما را از بین میبرد.

زمان خواب از بالشت های پارچای استفاده نکنید

زیرا رطوبت موجود در موهای شما را می گیرد و باعث خشکی مو می شود. بهترین انتخاب استفاده از بالشت ابریشمی و ساتن است که باعث حفظ رطوبت و کاهش استحکاک مو میشود

آب شور و کلر کراتین مو را از بین می برند

پس تا حدامکان از شناکردن ورفتن به استخر پرهیز کنید. اگر مجبور به شنا کردن شدید قبل از آن موهای خود را به یک مرطوب کننده بدون نیاز به آبکشی آغشته کنید. این کار باعث جلوگیری از نفوذ کلر و آب شور به ساقه مو میشود