بهترین تولید کنندگان درب و پنجره upvc در رشت

بهترین تولید کنندگان درب و پنجره upvc در رشت

استانداردهای ساخت و ساز ساختمان در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است و از جمله مهم ترین آن ها می توان به الزام ساخت و ساز با درب و پنجره دوجداره اشاره نمود. باید در نظر داشته باشیم که امروزه مدل های متنوعی از درب و پنجره های دوجداره در بازار عرضه می شوند و از جمله مهم ترین وجوه تمایز در این محصولات می توان به استفاده از پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیوم اشاره نمود.

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص بهترین تولید کنندگان درب و پنجره upvc رشت در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای انتخاب و خرید آگاهانه به شما کمک کند.

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc در رشت:

قیمت نصب درب و پنجره دوجداره در رشت و سایر شهرها معمولاً به جنس، اندازه و ویژگی‌های فنی آنها بستگی دارد. هزینه دستمزد نصاب و کمک نصاب نیز به طور مستقیم در هزینه نهایی پروژه نصب پنجره دوجداره تأثیرگذار است. این هزینه‌ها بر اساس میزان کار و زمانی که برای نصب نیاز است، محاسبه می‌شود. برای اطمینان از دریافت یک ارزیابی دقیق و قیمت نهایی، توصیه می‌شود با تعدادی از نصاب‌های معتبر و شرکت‌های نصب درب و پنجره دوجداره مشورت کنید و پیشنهادات قیمت آنها را مقایسه نمایید.

لیست شرکت های تولید کننده درب و پنجره upvc در رشت

اگر در گیلان و رشت هستید و برای ساختمان به نصاب حرفه‌ای درب و پنجره دوجداره نیاز دارید، می‌توانید در این مطلب از ورناپ بهترین تولید کننده درب و پنجره در رشت را بیابید و قیمت نصب پنجره دوجداره را دریافت کنید.

نام شرکت:آدرس:

درب و پنجره باران UPVC

رشت، شهرک فرهنگیان

پنجره upvc ویستاوین

رشت، میدان جهاد

در و پنجره دوجداره ویرا پنجره

رشت بلوار قلی پور

دفتر مرکزی درب و پنجره فریدونی

رشت، خیابان شهید بهشتی

پنجره دوجداره آلفاتک

رشت، گلباغ نماز

5 نکته مهم که در خرید درب و پنجره UPVC باید در نظر داشته باشید:

  • در هنگام خرید بهترین پنجره دوجداره به نوار درزبندی توجه داشته باشید.
  • نوار یکی از قسمت های مهم در ساخت و مونتاژ و همچنین در قیمت پنجره UPVC تاثیر گذار است.
  • یکی از چالش ها برای خرید بهترین پنجره دو جداره این است که با گذشت زمان، با شرایط آب و هوایی باد شدید صدای سوت از پنجره شنیده نشود که مربوط به استفاده از لاستیک های مرغوب است.
  • در اثر تابش نور خورشید لاستیک ها اکسیده و پوسته پوسته شده از روی باز شو و قسمت های ثابت پنجره جدا می شوند.
  • لاستیک های EPDM دارای خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش خورشید است و به هیچ عنوان اکسیده نمی شوند .

ویژگی های درب و پنجره های UPVC

درب و پنجره UPVC به دلیل مزایایی مانند مقاومت در برابر آب، حرارت، نور خورشید و زیبایی ظاهری، در ساختمان ها استفاده می شود. این نوع درب و پنجره به دلیل عدم نیاز به نگهداری و تعمیرات مداوم، مقاومت در برابر سایش و خوردگی، عایق حرارتی و صوتی بودن و همچنین قابلیت بازیافت، مورد توجه قرار گرفته است.

در موارد زیر شما را با برخی از مزایای درب و پنجره های UPVC آشنا می کنیم.

امنیت بالا:

درب و پنجره UPVC به دلیل دوجداره بودن شیشه ها از امنیت بالایی برخوردار می باشند. اگر از شیشه های ضدگلوله در ساخت این نوع پنجره ها استفاده شود اغلب به نوعی درب و پنجره دوجداره ضد سرقت تبدیل می شود.

عایق حرارتی:

درب و پنجره‌ UPVC به صورت عایق حرارتی عمل می‌ کنند و بدین ترتیب از ورود و خروج سرما و گرما جلوگیری می‌ شود و از مهم ترین مزیت های درب و پنجره دو جداره می باشد.

صرفه‌ جویی در مصرف انرژی:

یکی دیگر از مزیت‌ های درب و پنجره‌ یو پی وی سی صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ های مربوط به آن می باشد. بدین ترتیب استفاده از درب و پنجره UPVC بسیار مقرون به صرفه به نظر می‌ رسد و طبق مطالعات سازمان بهینه سازی، ۴۸ درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و ۲۴ درصد آن از درب ها می باشد. طی نتایج به دست آمده عایق بندی درب و پنجره، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را تا ۴۵ درصد کاهش می دهد.

خواندن این مقاله هم مفید است  نحوه شستن فرش ماشینی در خانه

کاهش آلودگی‌ های صوتی:

درب و پنجره دوجداره UPVC عایق خوبی برای صدا می باشند. در حقیقت می توان گفت که درب و پنجره پی وی سی بهترین انتخاب برای محیط‌ های شهری، پر رفت و آمد و پر سر و صدا است.

زیبایی ظاهری:

درب و پنجره pvc در رنگ ها و با روکش های متنوعی تولید می شوند. با استفاده از درب و پنجره UPVC طرح چوب به جای پنجره چوبی می توانید از کیفیت و دوام درب و پنجره در کنار زیبایی آن استفاده نمایید. درب و پنجره UPVC رنگی بسیار مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است. چون به آن ها این امکان را می دهد تا با توجه به رنگ نمای ساختمان و رنگی که برای طراحی داخلی منزل در نظر گرفته شده است، رنگ درب و پنجره را انتخاب کنند.

تمیز کردن پنجره دوجداره:

درب و پنجره‌ یو پی وی سی به آسانی تمیز می‌ شوند. پس نیاز به نگهداری خاصی ندارند، شما هر زمان که احتیاج باشد می‌ توانید به راحتی و با یک دستمال نمدار درب و پنجره UPVC را تمیز کنید.

مقاوم در برابر زنگ و پوسیدگی:

درب و پنجره pvc مقاومت بالایی در مقابل پوسیدگی دارند. در حقیقت یو پی وی سی با اکسیژن ترکیب نمی‌ شود و بدین ترتیب در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی از مقاومت کافی برخوردار می باشد. اما برخی از انواع پنجره های دوجداره از چنین استحکامی برخوردار نیستند.

پنجره دوجداره UPVC سازگار با همه نوع آب و هوا:

درب و پنجره‌ UPVC در مقابل شرایط جوی از مقاومت خوبی برخوردار می باشند. در مناطقی با رطوبت بالا و هوای شرجی یا مناطق سرد و کوهستانی استفاده از درب و پنجره‌ یو پی وی سی بسیار مناسب است.

مانع از نفوذ باران و آب:

نوار های آب بندی در اطراف قاب و قسمت بازشوی پنجره و همچنین عایق بندی دور پنجره مانع نفوذ آب های حاصل از بارش باران و شستشوی پنجره به داخل ساختمان می شود. همچنین ایجاد شیار های تخلیه آب بر روی قاب، موجب هدایت آب به بیرون می شوند.

نصب آسان:

مهم ترین ویژگی درب و پنجره‌ یو پی وی سی نصب آسان و سریع آن‌ ها در مقایسه با انواع مدل های پنجره دوجداره می باشد. این ویژگی سبب می‌ شود که کار نصب یا تعمیر درب و پنجره‌ UPVC کم هزینه‌ تر و ساده‌ تر باشد.

عدم اشتعال‌ پذیری:

درب و پنجره یو پی وی سی دارای خاصیت ضد اشتعال می باشد. به همین علت استفاده از چنین درب و پنجره‌ هایی در ساختمان‌ های مسکونی می‌ تواند امنیت زندگی ساکنین را تامین کند.

سبک و دارای عمر مفید بالا:

درب و پنجره های UPVC سبک و مقاوم می باشد. بدین ترتیب طول عمر بالایی دارد و می‌ توان آن‌ ها را سال‌ های سال بدون نیاز به تعمیر یا تعویض استفاده نمود. در صورت استفاده از پنجره‌ های قدیمی هر قدر سریع‌ تر نسبت به تعویض پنجره‌ های قدیمی با دوجداره اقدام نمایید.

انواع درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره‌ دوجداره دارای مدل های مختلفی می باشد. این مدل پنجره‌ ها از نظر جنس و نوع عملکرد به انواع مختلفی تقسیم می‌ شوند. امروزه انواع مختلفی از پروفیل های در و پنجره در بازار موجود هستند.

به عنوان مثال درب و پنجره‌ دوجداره امکان دارد از جنس پروفیل آلومینیوم تهیه شوند. اگرچه پنجره‌ های دوجداره آلومینیومی نیز ویژگی‌ های مناسبی دارند در حالت کلی درب و پنجره UPVC انتخاب بهتر و مقرون به صرفه‌ تری می باشند.

به طور کلی از نظر نوع عملکرد نیز درب و پنجره دوجداره به انواع مختلفی تقسیم می‌ شوند که عبارتند از:

درب و پنجره های یو پی وی سی کشویی با لنگه ثابت: یکی از لنگه های مربوط به درب و پنجره های یو پی وی سی ثابت بوده و لنگه دومی متحرک است که از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار می باشد.

درب و پنجره های UPVC کشویی با لنگه متحرک: این نوع از درب و پنجره ها از پرفروش ترین انواع درب و پنجره های یو پی وی سی می باشند.

درب و پنجره های یو پی وی سی آکاردئونی: این مدل از ملزومات از چندین قطعه طراحی و تهیه می شوند. اگر فضای مناسبی را برای نصب درب و پنجره در اختیار دارید، می توانید این مدل از درب و پنجره های یو پی وی سی را در اولویت های خود قرار دهید.

درب و پنجره های UPVC دو لنگه بازشو: این مدل از درب و پنجره های دو لنگه، بازشو دارند که شما می توانید به آسانی پنجره ها یا درب منزل خود را باز کرده و هوای بیشتری را به داخل ساختمان وارد کنید.