جدیدترین مدل های شینیون مو عروس ایرانی 2024

جدیدترین مدل های شینیون مو عروس ایرانی 2024

جدیدترین مدل های شینیون مو عروس ایرانی 2024

مدل شینیون موی عروس نباید خسته کننده یا سنتی باشد. در عوض می تواند مطابق مد روز ، شیک و جدید باشد! از مدل موهای بلند، زیبا و موج های جادویی گرفته تا برشی و مدل مو با نوارهای بافتنی پیکسی، ما در این مقاله از ورناپ زیباترین و جدیدترین مدل مو عروس ایرانی را متناسب با هر فرم صورت، بافت مو، حجم و اندازه جمع آوری کرده ایم و اطمینان داریم که عاشق یکی از این ظاهرها می شوید، پس حتما در ادامه همراه ما باشید:

1. بالا بردن

اگر همیشه می خواستید موهای یک شاهزاده خانم افسانه ای را داشته باشید، این شینیون عروس رمانتیک برای شما مناسب است. این مدل مو ترکیبی از همه ی جزئیات و ظرافت زنانه مانند نوارهای بافته شده و گل ها است. با این حال، آنها خیلی صاف یا صیقلی نیست. به یاد داشته باشید که موهای خود را خیلی محکم جمع نکنید و شاخه از مو را بیرون بگذارید تا ظاهری نرم و ملایم داشته باشد. گلهای ریز و ظریف متناسب با این فرم عاشقانه هستند. این مدل مو را با یک لباس عروس به همان اندازه رمانتیک ست کنید.

مدل جدید شینیون مو عروس

2. شینیون یا مدل مو chignon

شینیون (یا به زبان فرانسوی chignon) یکی از مدل های رایج آرایش و جدیدترین مدل مو عروس ایرانی می باشد. واژه ی chignon از اصطلاح فرانسوی است که به معنی پشت گردن است که به طور کلی با چرخاندن موها با یک گره در گردن یا پشت سر درست می شوند.

این مدل موی رسمی و کلاسیک روندی عظیم در دهه 90 میلادی بود. بنابراین، جای تعجب نیست که اکنون دوباره برگردد. این مدل با لباس عروس به سبک لغزش ابریشمی مطابقت دارد، بنابراین برای عروس های مدرن که به سبک های مینیمالیستی علاقه دارند بسیار مناسب است.

3. شینیون عروس با بافت های بلند

مدل موهای بافته شده زیادی وجود دارد. حتماً یکی را پیدا می کنید که دوستش داشته باشید. یکی از بهترین مزیت های این مدل این است که برخی از آنها فقط به برس و الاستیک های مو برای ایجاد نیاز دارند. و گزینه های بی پایان و متنوعی از این مدل پیش روی شما قرار  دارد.

در این مدل جدید شینیون مو عروس به موهای ضخیم و بلند احتیاج است پس قبل از شروع حتما موهای خود را تقویت یا ویتامینه کنید و اگر به اکستنشن نیاز دارید انجام دهید تا تا موهای شما در شرایط مناسب روز عروسی قرار گیرد.

پیشنهاد ما به شما مقاله معرفی سالن های زیبایی معروف رشت برای مشاهده جدیدترین شینیون عروس ایرانی

4. مدل مو عروس نصف بالا نصف پایین

مدل موی نیمه رو به بالا، بهترین حالت را از هر دو انتخاب به شما می دهد. در این مدل شینیون شما می توانید طول و حجم طبیعی موهای خود را با موج های نرم و زیبا نشان دهید، و در پایان و انتهای مو یک فرم زیبا و زنانه می دهد.

قسمت بالایی کشیده به عقب موهای شما جزییات چهره و آرایش عروس را به زیبایی نشان می دهد. به علاوه ، شما می توانید جزئیات زیبایی مانند گره و پیچ و تاب ایجاد کنید، و از لوازم جانبی مو استفاده تا مدل عروس خود را زیباتر کنید.

جدیدترین شینیون عروس ایرانی

5. شینیون bun یا گوجه ای رو به پایین

شینیون گوجه ای یکی از جدیدترین مدل مو عروس ایرانی است. که توسط بسیاری از خانم و سلبریتی ها معروف استفاده می شود. این مدل برای عروسهایی که می خواهند مدل موی مدرن و مطابق با سلیقه را ادامه دهند، کاملاً مناسب لباس مجلسی باشد.

مرواریدها یکی از روندهای قابل توجه در لوازم جانبی مو در این فصل هستند و به مدل موهای کم پشت بسیار کمک می کنند. از آنجا که تمام موهای شما به عقب کشیده شده است، حتما توجه داشته باشید که تمام چشم ها به صورت شما خواهد بود. در نتیجه، پوست درخشان و آرایش کامل برای انتخاب این مدل مو ضروری است.

6. دم اسبی

دم اسبی یکی از متنوع ترین مدل های موی موجود در سالن های زیبایی و عروس ایران است. حتی در روز عروسی نیز می توانید با افزودن چند جزئیات پر زرق و برق این سبک را به مرحله بعدی برسانید. برای ظاهری اغراق آمیز، حتماً حجم زیادی از تاج سر خود ایجاد کنید.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 5 تا از بهترین تعمیرگاه هیوندای در تهران ❤️ آدرس + شماره تماس

از مو اضافه برای ضخامت اضافی دم اسبی استفاده کنید و با پیچیدن یک تکه مو به اطراف، هر نوع الاستیک یا سنجاق را بپوشانید. مزیت دم اسبی این است که هیچ مویی برای پنهان کردن و از بین بردن آرایش شما وجود ندارد و شما می توانید یک جفت گوشواره بی نظیر زیبا نیز به نمایش بگذارید.

7. مدل موی عروس با تاج

هر زنی شایسته است که در روز عروسی خود مانند یک شاهزاده خانم باشد. بنابراین چه راهی بهتر از تاج عروس؟ شما می توانید این اکسسوری زیبا را با اکثر مدل های مو جفت کنید تا جلوه دلخواه خود را ایجاد کنید. مدل مو امواجی بلند و باز با تاج به شما ملکه زیبایی می بخشد.

جدیدترین مدل مو عروس ایرانی

پیشنهاد ما به شما مقاله معرفی بهترین سالن زیبایی تهران

8. مدل مو عروس باز با گل

مدل موهای تزیین شده با گل از مدرن ترین تکنیک های مدل مو عروس است که با موهای بلند ، کوتاه یا متوسط کار می کند. به علاوه ، این یک افزودنی زیبا برای انواع موها است ، از بافت خوب ، ضخیم ، قفقازی یا آفریقایی. یک گزینه استفاده از گلهای تازه متناسب با دسته گل و تزیینات شماست. در غیر این صورت ، گلهای ابریشمی یا مصنوعی را روی مو انتخاب کنید تا نگران پژمردگی یا ریزش شکوفه ها نباشید.

9. مدل مو پیچ و تاب فرانسوی

تکنیک این مدل مو عروس با جمع شدن موها در یک دست و چرخاندن موها به سمت بالا ایجاد می شود. سپس با بارت، شانه ، چوب مو و یا سنجاق مو محکم می شود. پیچ و تاب فرانسوی شبیه به شینیون ، یک مدل موی عروس زرق و برق دار است که بسیار با کلاس و پیچیده است. در ابتدا ، در دهه 1950 ، 60 و 70 محبوب بود و اکنون دوباره در حال مد است.  پیچ و تاب فرانسوی یک مدل موی رسمی تر است ، بنابراین مناسب عروس هایی است که می خواهند یک ظاهر عروسی سنتی و صیقلی داشته باشند.

مدرن ترین مدل مو عروس ایرانی

10. مدل مو عروس پیکسی

پیکسی مدل مویی کوتاه است که بیشتر در پشت و دور سر کوتاه و در بالای سر کمی بلندتر و دارای چتری خیلی کوتاه می‌باشد. عروسهایی که برش پیکسی دارند در مورد مدل موهای روز عروسی انعطاف پذیری شگفت انگیزی دارند. موهای کوتاه نه تنها با استفاده از سربندها و گل ها خارق العاده به نظر می رسند ، بلکه تغییر بافت نیز می تواند حس کاملاً جدیدی به شما بدهد.

سالن های زیبایی خدمات دهنده جدیدترین مدل مو عروس ایرانی:

سایت ورناپ در دسته بندی مشاغل آرایشگری و زیبایی خود مجموعه ای از بهترین سالن های عروس را برای شما گرداوری کرده است که با مراجعه به آن می توانید مجموعه ای از بهترین آرایشگاه های عروس در سراسر ایران را جستجو و پیدا کنید:

سالن عروس سعیده خانی مشهد: با ۱۷ سال سابقه و دارای مدارک از مسکو ، سوچی ، مالزی ، امارات و ارایه خدمات بصورت کاملا تخصصی و‌حرفه ای …

زیباسرای شیوا نوبهار رشت: با 5 سال سابقه کاری به صورت حرفه‌ای در تمام زمینه‌های آرایشی از جمله رنگ مو ، کوتاهی تخصصی، همه نوع و مدل میکاپ، جدیدترین شینیون اروپایی عروس، لیفت ابرو و مژه …

عروس سرای تکتم بیوتی در قم: ارایه دهنده خدمات کامل و شینیون و جدیدترین مدل مو عروس ایرانی …

سالن آرایشی بانوی ایرانی در همدان: به مدیریت خانم معصومی هنر دارای سالن vip عروس …

سوالات متداول درباره انتخاب بهترین مدل مو عروس

برای انتخاب مدل موی مناسب برای روز خاص خود ، به مدل موهای مورد علاقه خود فکر کنید. راحت بودن و احساس مانند خود بودن به اندازه زیبا و فتوژنیک بودن در روز عروسی مهم است! در مرحله بعدی ، برش لباس عروس، نوع جواهراتی را که می خواهید بپوشید ، و اینکه آیا حجاب می پوشید یا نه ، در نظر بگیرید. با این کار می توانید برخی از مدل های موی نامناسب را از بین ببرید. هنگامی که آن را به چند گزینه محدود کردید ، یک آزمایش مو و آرایش برای کمک به شما در انتخاب ظاهر نهایی خود تعیین کنید.
بهترین مدل موی عروسی مختص هر عروس است. باید اغراق آمیز ، مکمل سبک و برش لباس یا کت و شلوار شما باشد ، و سبک شخصی شما را بیان کند ، و همچنین متناسب با موضوع کلی روز شما باشد. چه مدرن باشد ، چه سنتی ، چه بوهو یا چیز دیگری.
علاوه بر داشتن ظاهری پر زرق و برق و زنانه، به طور کلی تاپ و شینیون ها توسط عروس ها انتخاب می شوند زیرا پایه ای ثابت برای داشتن حجاب عروس را تشکیل می دهند. این سبک ها همچنین به شما امکان می دهد تا گردن لباس عروس و همچنین جواهرات خود را مانند یک گوشواره یا گردنبند به نمایش بگذارید.