بهترین نصاب دوربین مداربسته در اصفهان | دوربین مداربسته اقساطی اصفهان

بهترین نصاب دوربین مداربسته در اصفهان | دوربین مداربسته اقساطی اصفهان

شماره تماس دوربین مدار بسته اصفهان | قیمت دوربین مدار بسته اصفهان

نصب دوربین مدار بسته برای مکان های مختلف از جمله خانه های مسکونی، ادارات، شرکت ها، فروشگاه های بزرگ، بانک ها و سایر مراکز تجاری و مسکونی انجام می شود. دوربین های مدار بسته برای افزایش امنیت و همچنین کنترل محل های مختلف از راه دور بسیار مناسب هستند و نصب دوربین مدار بسته اصفهان باعث بالا بردن ایمنی محل مورد نظر می شود. با متصل کردن این دوربین ها به تلفن همراهتان می توانید به راحتی بخش های مختلف ساختمان را زیر نظر داشته باشید.

نکته مهم اینجاست که نقاط در نظر گرفته شده برای نصب دوربین مدار بسته باید توسط متخصص این امر انجام شود تا نقاط و مراکز حساس را پوشش دهد. اگر این نصب در در محل های اشتباه انجام شود، دید کافی برای زیر نظر گرفتن بخش های مختلف ساختمان وجود ندارد. پس نصب این کار را به یک نصاب دوربین مداربسته در اصفهان حرفه ای و کار بلد بسپارید تا نقاط مهم را به شما نشان دهد و از صرف هزینه های اضافی برای نصب دوربین در همه ی نقاط جلوگیری کنید.

بهترین فروشگاه دوربین مداربسته اصفهان

رتبه اول

دوربین مداربسته اصفهان ایمن پارسه

گروه حفاظتی ایمن پارسه از سال 1383 با هدف فروش و نصب سیستم های نظارت تصویری فعالیت خود را آغاز کرده است. در طول این سالها، این گروه حفاظتی موفق به انجام پروژه های متعدد در زمینه نصب دوربین مداربسته اصفهان ، پایش تصویری، سیستم اعلام سرقت، آیفون های تصویری تحت شبکه، آنتن مرکزی و سایر تجهیزات امنیتی در استان اصفهان و سایر شهرستان ها شده است.

این گروه حفاظتی با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و کارشناسان مجرب، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد. هدف اصلی این گروه حفاظتی، افزایش امنیت و آرامش در محیط های کاری و زندگی است.

اگر شما نیز به دنبال نصب سیستم های امنیتی هستید، می توانید با گروه حفاظتی ایمن پارسه تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای آنها بهره مند شوید.

رتبه دوم

گروه مهندسی آیسان

گروه مهندسی آیسان با داشتن ارتباطات فنی-بازرگانی قدرتمند، به تامین تجهیزات برندهای مطرح جهان در شاخه IT، سیستم های حفاظتی و به ویژه سیستم های دوربین مداربسته می پردازد. قسمت فروشگاهی این شرکت نیز در زمینه فروش انواع دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه، دزدگیر اماکن و انواع لوازم جانبی مرتبط فعالیت می کند.

این شرکت با بهره گیری از تجربه و دانش فنی کارشناسان خود، تجهیزات با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین، با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، سعی در رضایت مشتریان خود دارد.

  • فروش انواع دوربین IP
  • ( برند: داهوا، هایک ویژن، هایسک و …. )
  • فروش انواع دوربین HD
  • ( برند: داهوا، هایک ویژن، هایسک و …. )
  • فروش انواع تجهیزات شبکه ( کابل شبکه UTP ,SFTP، آنتن، مودم ، رک و ….)
  • فروش انواع دزدگیر اماکن

در صورتی که به دنبال تجهیزات امنیتی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، می توانید با قسمت فروشگاهی گروه مهندسی آیسان تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای آنها بهره مند شوید.

رتبه سوم

داهوا dahua ( نمایندگی دوربین مداربسته داهوا اصفهان)

گروه حفاظتی پیشرو در سال 1390 شکل گرفته و با تلاش و تجربه خود، به یکی از پیشروهای حوزه فروش تجهیزات شبکه و دوربین‌های مداربسته تبدیل شده است. این گروه حفاظتی با دریافت نمایندگی از برند داهوا، به عنوان یکی از مراجع در عرضه دوربین مداربسته برند داهوا اصفهان شناخته شده است. همچنین، این گروه حفاظتی به عنوان نماینده برترین برندهای دیگر حوزه سیستم های امنیتی نیز شناخته می‌شود.

با توجه به تنوع تجهیزات و برندهای مختلفی که گروه حفاظتی پیشرو به عنوان نماینده آنها فعالیت می‌کند، اگر به دنبال تجهیزات شبکه و دوربین‌های مداربسته با کیفیت و قابل اعتماد هستید، می‌توانید با این گروه حفاظتی تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای آنها بهره‌مند شوید.

رتبه چهارم

گروه حفاظتی موج اصفهان

گروه حفاظتی موج فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه فروش و توزیع انواع دوربین‌های مداربسته، دزدگیر اماکن، آیفون تصویری و درب برقی انجام می‌دهد. ما تولید، مونتاژ، پخش و توزیع سیستم‌های حفاظتی و نظارتی، از جمله دوربین‌های مداربسته با کیفیت HD و IP، دزدگیر و لوازم جانبی مرتبط را در ایران انجام می‌دهیم.

این شرکت نماینده برندهای معتبری مانند IDENT، BRITON، DAHAUA، PARS و 4NET در ایران است. این برندها به عنوان برندهای معتبر و با کیفیت در صنعت حفاظت و نظارت شناخته می‌شوند و محصولات با کیفیت و قابل اعتمادی را ارائه می‌دهند.

خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 5 تا از بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران ❤️ + شماره تماس + آدرس

ما با تیمی متخصص و مجرب در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهیم. هدف ما ارائه‌ی راهکارهای امنیتی و حفاظتی مناسب برای مشتریانمان است تا آن‌ها بتوانند اماکن خود را به خوبی نظارت کرده و از آرامش و امنیت لازم برخوردار شوند.

اگر شما نیز به دنبال تهیه و نصب سیستم‌های حفاظتی و نصب دوربین مداربسته در اصفهان هستید، ما آماده‌ی ارائه خدمات به شما هستیم. با تماس با ما، می‌توانید از محصولات و خدمات ما استفاده کنید و بهترین راهکارهای حفاظتی برای اماکن خود را دریافت کنید.

رتبه پنجم

توانایی‌ های لازم برای نصاب دوربین مداربسته در اصفهان

یک نصاب دوربین مدار بسته ماهر باید توانایی های ویژه ای داشته باشد که شما بتوانید بهترین تیم حرفه ای نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارتی را انتخاب کنید، یک تیم حرفه ای نصاب دوربین مدار بسته باید توانایی های زیر را داشته باشد:

  • آشنایی با انواع مختلف دوربین‌ های مدار بسته (آنالوگ، تحت شبکه، وایرلس، صنعتی، دید در شب)
  • آشنایی با دسته‌بندی دوربین‌ های مدار بسته (دام، بولت، باکس، پانورامیک، اسپیددام، ترمال، زوم)
  • تخصص در نصب انواع دوربین‌ های Outdoor و Indoor
  • آشنایی با انواع لنزها و طریقه نصب آن‌ ها
  • آشنایی با انتخاب نوع کابل و داکت مناسب و طریقه نصب آن‌ها بدون افت جریان و یا نویزدار بودن تصویر در مسافت‌ های کم و زیاد
  • آشنایی با انواع DVR و NVR و طریقه نصب HDD و سایر خروجی‌ ها بر روی آن‌ ها (همانند پورت‌ های شبکه، منبع تغذیه و…)
  • مانیتورینگ پیشرفته و تخصصی تصاویر دریافتی بر روی نمایش‌گر و انتقال روی موبایل و کامپیوتر (نرم افزار مدیریت تصاویر)
  • توانایی عیب‌ یابی و تست دوربین‌ های مدار بسته و سایر تجهیزات
  • آشنایی کامل با ابزارآلات فنی و نحوه کار با آن‌ ها
  • مسلط به ویندوز و مایکروسافت آفیس (MS. Word, Power Point, Excel, Access)
  • داشتن مهارت‌ های سازمانی بالا
  • داشتن مهارت‌ های ارتباطی کتبی و شفاهی قوی
  • شخصیت انعطاف پذیر، قابل اعتماد، دقیق
  • روحیه کار تیمی
  • داشتن حداقل مدرک دیپلم و آشنایی با زبان انگلیسی
  • توانایی جسمی بالا

فروش اقساطی دوربین مداربسته در اصفهان | خرید قسطی دوربین مداربسته در اصفهان

فروشگاه های معرفی شده امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این امکان به خریداران این اجازه را می‌دهد که محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنند و در مقابل پرداخت هزینه هر قسط، محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

آنها با ایجاد بستری مطمئن برای خرید قسطی دوربین مداربسته در اصفهان با چک (چک آزاد یا کارمندی)، به خریداران این امکان را می دهند که به راحتی و با اطمینان بیشتر، اقساطی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند. با این حال، برای اطمینان از صحت و سلامت تراکنش، بهتر است قبل از خرید، شرایط و قوانین هر فروشگاه را به دقت مطالعه کرده و از صلاحیت پرداخت خود اطمینان حاصل کنید. حتما قبل از خرید اقساطی از فروشگاه، با شرایط و قوانین موجود در قرارداد خرید اقساطی آشنا شوید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام، با مرکز مورد نظر تماس بگیرید.

انواع مدل های دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته بر اساس شکل بدنه به 5 دسته تقسیم می‌شوند این دسته‌بندی‌ها شامل:

دوربین مداربسته دام:

دوربین‌های دام سیستم‌هایی با ظاهر گنبدی شکل هستند به همین دلیل برای در هر نقطه‌ای مانند: سقف، کنج دیوار و … می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این دوربین‌هابه دلیل بدنه ضعیف برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده مناسب‌اند. کیفیت تصویر درسیستم‌های دام از 2 تا 12 مگاپیکسل است و به دو صورت آنالوگ و تحت شبکه تولید می‌شوند. به همین دلیل انتقال اطلاعات در این دوربین‌ها بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شد.

دوربین مداربسته اسپیددام:

دوربین‌های گردان یا اسپید دام در دسته سیستم‌های تحت شبکه قرار دارند. البته در برخی مدل‌های آنالوگ نیز تولید و عرضه می‌شوند. از ویژگی‌ این دوربین‌ها می‌توان به قدرت زوم بالا و چرخش 360 درجه اشاره کرد. دوربین‌های گردان از استانداردهای IP67 و IP68  پیروی می‌کنند در نتیجه بدنه ضدآبی دارند. همچنین این سیستم‌ها قابلیت‌های هوشمندی نظیر: تعقیب سوژه، تکنولوژی wdr و … دارند .

دوربین مدار بسته بولت:

دوربین‌های بولت به دو صورت آنالوگ و تحت شبکه ساخته می‌شوند و کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی یا بالاتر دارند. در ساخت این سیستم‌ از دو لنز ثابت و متغییر استفاده می‌کنند به همین دلیل کیفیت تصویر سیستم‌های بولت بسیار مطلوب است. از دیگر ویژگی این دوربین‌ها می‌توان به ضدآب، ضد گردوغبار بودن و قابلیت دید در شب اشاره کرد.

دوربین مداربسته باکس:

دوربین‌های باکس با نام دوربین‌های صنعتی نیز شناخته می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی این دوربین‌ها قابلیت استفاده از لنز‌های مجزا است. در سیستم‌های باکس می‌توان از انواع لنز‌های ثابت، متغیر، موتوردار و خودکار استفاده کرد. برخی از این دوربین‌های مداربسته فاقد استانداردهای مقاومتی هستند در نتیجه برای استفاده در فضای باز مناسب‌اند.

دوربین مداربسته چشم ماهی:

دلیل نامگذاری دوربین چشم ماهی، عملکرد مشابه آن با چشم‌ ماهی است. این سیستم در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه عرضه می‌شود. دوربین فیش آی توانایی ضبط تصاویر در حالت 360 درجه و کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل به بالا را دارند. ویژگی مهم این دوربین دریافت تصویر 360 درجه از کل محیط در یک قاب است.

هزینه نصب دوربین مدار بسته در اصفهان چقدر است؟

هزینه نصب یک سیستم حفاظتی به انتخاب نوع و تعداد دوربین مدار بسته، تجهیزات مورد نیاز، محل نصب و اجرت نصاب دوربین مداربسته در اصفهان بستگی دارد، از دیگر عوامل بسیار موثر بر این هزینه؛ تعرفه نصب کننده دوربین است که ممکن است بسته به شهر یا کشور مورد نظر متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های درج شده در این مطلب تماس بگیرید.