تعویض لنت ترمز ماشین تهرانپارس | دکتر لنت

تعویض لنت ترمز ماشین تهرانپارس | دکتر لنت

تهران ، تهرانپارس
درباره ما

تعویض لنت ترمز ماشین تهرانپارس | بهترین تعویض کار لنت در تهرانپارس | تعویض لنت در محل | اجرت و هزینه تعویض لنت جلو و عقب در تهرانپارس | سرویس تعویض لنت ترمز خودرو در تهرانپارس

تعویض لنت ترمز خودرو یکی از مراحل مهم نگهداری و تعمیرات خودرو است که باید به طور منظم انجام شود تا عملکرد خودرو بهینه باشد و خطراتی که به دلیل فرسودگی لنت ها ایجاد می شود را کاهش دهد. در صورت وجود هرگونه مشکل در لنت ترمز خودرو، تعویض آن امری ضروری است که باید به دقت و با توجه به استانداردهای لازم انجام شود.

در مناطق مختلف شهر تهران، متخصصین سیار و ماهر این سرویس به افراد کمک می کنند تا در صورت وجود هرگونه مشکل در لنت ترمز خودرو، با خرج کمترین هزینه ها و در اسرع وقت، نسبت به تعویض آن اقدام نمایند. این متخصصین با استفاده از تجهیزات و ابزارهای حرفه ای، لنت ترمز خودرو را با کیفیت بالا و با رعایت استانداردهای لازم تعویض می کنند.

تعویض لنت ترمز ماشین در تهرانپارس نیز توسط متخصصین سیار و ماهر این سرویس به افراد کمک می کند که در اسرع وقت و با خرج کم ترین هزینه ها در صورت وجود هرگونه مشکل در آن، نسبت به تعویض آن اقدام نمایند.

دکتر لنت | تعویض لنت ترمز ماشین تهرانپارس

  • مرکز تخصصی فروش و تعویض دیسک چرخ و لنت ترمز تمام خودروهای موجود در ایران
  • مجهز به اکیپ حرفه‌ای
  • تعویض لنت سیار تهران و تغویض لنت در محل دکتر لنت
  • ساعت کاری هفت روز هفته از 8 الی 23 بدون تعطیلی

شماره تماس تعویض لنت ترمز تهرانپارس

سرویس تعویض لنت ترمز در محل

سرویس تعویض لنت در محل یکی خدمات مجموعه دکتر لنت می باشد که وظیفه آن اعزام متخصص به محل مشتریان جهت بازدید از چرخ خودرو،بازدید سطح لنت و نهایتا تعویض لنت ترمز می باشد.

جهت استفاده از سرویس تعویض لنت ماشین سیار در محل تماس بگیرید

چرا باید لنت ترمز ماشین را تعویض کنیم؟

لنت ترمز یکی از اجزای مهم سیستم ترمز خودرو است که با ایجاد اصطکاک با دیسک یا درام ترمز، خودرو را به سرعت کمک می کند. با این حال، به دلیل فشرده شدن در زمان ترمزگیری، لنت همواره در معرض سایش و گرمای شدید قرار دارد. این موضوع می تواند منجر به کاهش ضخامت سطح لنت شود که در نتیجه باعث کاهش عملکرد حرکتی آن می شود.

بنابراین، با گذشت زمان و ترمزگیری زیاد، سطح لنت به پایان می رسد و نیاز به تعویض دارد. عدم تعویض به موقع لنت ترمز می تواند منجر به آسیب های جدی جانی و مالی شود. به عنوان مثال، فرسودگی لنت ترمز می تواند باعث کاهش عملکرد ترمز خودرو شود و در نتیجه باعث بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی شود.

همچنین، گرمای زیاد و اصطکاک موجب فرسودگی لنت ها در طی زمان می شود. بنابراین، کارایی لنت ها در عملکرد حرکتی خودرو بیشترین تاثیر را دارد. وقتی این قطعه فرسوده و ناکارامد شود، می تواند باعث کاهش عملکرد ترمز خودرو شود و در نتیجه باعث بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی شود.

با مشاهده نشانه‌های زیر باید بدانید که زمان آن رسیده که لنت‌ ترمز ماشین را تعویض کنید:

صدای بلند و ناگهانی: اگر در هنگام ترمز کردن، صدای بلند و ناگهانی شنیده می شود، این ممکن است نشانه فرسودگی لنت ترمز باشد.

افزایش فاصله ترمز: اگر فاصله ترمز شما افزایش یافته است و برای ترمز کردن باید پا به دوال پایین تر فشار دهید، این نشانه فرسودگی لنت ترمز است.

لرزش در هنگام ترمز کردن: اگر در هنگام ترمز کردن، لرزش در خودرو احساس می کنید، این نشانه فرسودگی لنت ترمز است.

بوی سوختنی: اگر بوی سوختنی در هنگام ترمز کردن احساس می کنید، این نشانه ای از فرسودگی لنت ترمز است.

کاهش عملکرد ترمز: اگر عملکرد ترمز شما کاهش یافته است و برای ترمز کردن باید فشار بیشتری به پدال ترمز بیاورید، این نشانه فرسودگی لنت ترمز است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

اینستاگام ورناپ

خطرات ناشی از تعویض نکردن به موقع لنت ترمز خودرو:

افزایش مسافت ترمز: لنت‌های فرسوده و ناکارآمد می‌توانند باعث افزایش مسافت ترمز شوند. این موضوع ممکن است در شرایط اضطراری مانند ترافیک شلوغ یا جاده‌های لغزنده، به شما زمان کافی برای ترمز کردن ندهد و حوادث جلوگیری‌ناپذیر را به وجود آورد.

کاهش عمر سیستم ترمز: لنت‌های فرسوده ممکن است باعث ایجاد فشار و سایش بیشتر بر روی سیستم ترمز شوند. این موضوع می‌تواند منجر به خرابی سایر قطعات ترمز مانند دیسک‌ها و کالیپرها شود و هزینه‌های تعمیر و تعویض بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

عدم کارایی در شرایط سخت: لنت‌های فرسوده ممکن است در شرایط سخت مانند ترمز کردن در مسیرهای کوهستانی یا ترافیک شدید، عملکرد ناکافی داشته باشند و باعث افزایش استرس و خستگی راننده شوند.

خرابی سیستم ترمز: در صورتی که لنت‌های فرسوده به حدی بر روی دیسک‌ها فشار و سایش ایجاد کنند، ممکن است باعث گرم شدن زیاد دیسک‌ها شوند و باعث خرابی سیستم ترمز یا حتی ایجاد آتش سوزی شوند.

چرا تعویض لنت ترمز ماشین تهرانپارس (دکتر لنت):

از جمله مواردی که به شما اطمینان می‌­دهد از بین آنها، دکتر لنت را انتخاب کنید شامل:

  1. شما با استفاده از خدمات تعویض لنت ماشین در محل مرکز تخصصی دکتر لنت، به چندین فرد مجرب در شهر و در نزدیکی خود دسترسی مستقیم دارید که همگی آموزش­‌های لازم در زمینه پنچر گیری سیار را دیده‌­اند.
  2. اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف به تمامی خدمات از دیگر ویژگی­‌های دکتر لنت است که با ارائه فاکتور نیز از هر گونه شک و شبهه جلوگیری می‌­کند، به این صورت که از هزینه تعویض لنت زانتیا، پراید، پژو و سایر خودروهای سواری را قبل از نهایی کردن سفارش مطلع می‌شوید.
  3. خدمات تعویض لنت شبانه روزی پشتیبان­‌های دکتر لنت به گونه‌­ای است که به طور دائمی همراه شما هستند تا فرآیند حضور متخصص و تعویض لنت ماشین شما به طور کامل و بدون نقص انجام شود.

شماره های تماس و واتساپ: 09120820067 _ 09120820027

تعویض لنت ترمز ال 90 تهرانپارس

تعویض لنت ترمز تیبا تهرانپارس

 تعویض لنت ترمز پراید تهرانپارس

 تعویض لنت ترمز کوییک تهرانپارس

تعویض لنت ترمز سمند ef7 تهرانپارس

تعویض لنت ترمز ۲۰۶ تهرانپارس

تعویض لنت ترمز دستی نیسان وانت تهرانپارس

 

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: 09120820067 ، 09120820027
  • نشانی: تهران ، تهرانپارس
گالری
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
ساعت فعالیت : هفت روز هفته 8 الی23
تهران ، تهرانپارس

اشتراک گذاری آگهی

نظرات کاربران