رفع آفتاب سوختگی خودرو در اصفهان

رفع آفتاب سوختگی خودرو در اصفهان

اصفهان
درباره ما

رفع آفتاب سوختگی خودرو در اصفهان | رفع آفتاب سوختگی ماشین مشکی | رفع آفتاب سوختگی ماشین نوک مدادی | ترمیم آفتاب سوختگی

نور خورشید باعث می شود رنگ خودرو کدر شود. به این کدر شدن و رفع براقیت رنگ آفتاب سوختگی خودرومی گویند. رنگ پریدگی و آسیب دیدگی رنگ ماشین می‌تواند به دنبال عوامل متعددی ایجاد شود که یکی از مهم‌ترین این موارد قرار گرفتن زیر نور خورشید به صورت مداوم و طولانی مدت می‌باشد. آفتاب سوختگی بدنه خودرو تنها با سرویس رفع آفتاب سوختگی خودرو در اصفهان از بین می‌برد. این مشکل به گونه‌ای نیست که خودمان با روش‌های خانگی  اقدام به برطرف کردن آن کنیم. برای رفع این مشکل باید از متخصصین در این زمینه کمک بگیریم. مجموعه خدماتی خودرو … با سرویس احیای رنگ بدنه خودرو، آفتاب سوختگی را ازبین می‌برد.

راه های ارتباطی:

شماره واتساپ: 09131334679 _ 09139081481

با مدیریت استاد مهدی میرزایی ملقب به mp

وبسایت ما : کلینیک تخصصی MP

اینستاگرام: mehdi699699

شرح خدمات مجموعه کلینیک تخصصی MP:

  • انجام خدمات صفرتاصده خودرو vip
  • انجام سرامیک بدنه انواع خودرو های خارجی و ایرانی
  • رفع آفتاب سوختگی خودرو در اصفهان
  • پولیش و واکس حرفه ای با مواد آلمانی
  • احیای رنگ خودرو و لیسه گیری
  • شفاف سازی چراغ ها اتومبیل های خارجی
  • انجام صافکاری per

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و سرویس‌ها در این حوزه با کلینیک تخصصی MP تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان مجموعه به شما مشاوره لازم را ارائه دهند.

مهم‌ترین راهکارهایی که جهت رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو کاربرد دارد، شامل موارد زیر می‌باشد:

شستشوی مناسب خودرو: منظور از شستشوی خودروف شستشوی تمام آلودگی‌ها، اثرات انگشت، رد حشرات، قطرات باران و… می‌باشد که می‌بایست با دقت بالا انجام شود. برای شستشوی این آلودگی‌ها که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند می‌توانید از شوینده و تمیز کننده‌ی Detailing Clay استفاده نمایید. در این مرحله شستشوی خودرو توسط کارواش نیز توصیه می‌گردد.

ترمیم رنگ بدنه‌ی خودرو: در این مرحله هر گونه آسیب دیدگی که به رنگ بدنه خودرو وارد شده است، مانند: خط و خش و… ترمیم می‌شود.

شستشوی مجدد خودرو: در این مرحله به طور معمول از ماده شوینده‌ی ماشین Detailing Clay استفاده می‌شود.

پولیش رفع آفتاب سوختگی خودرو: جهت رفع آفتاب سوختگی خودرو انواع پولیش خودرو جهت از بین بردن یا کاستن از این مسئله در بازار وجود دارد. این پولیش ها با رفع آفتاب سوختگی خودرو، ماتی و خط و خش های ریز بدنه را کاملا براق می کند. با ایجاد خاصیت انتی استاتیک ذرات گرد و غبار و کثیفی را بر روی خود نگه نمی دارد. علاوه بر آن بدنه خودرو شما را برای مدت طولانی تمیز نگه خواهد بود.

سرامیک خودرو: راه کار دیگر که می توان گفت راه حل اساسی این موضوع است سرامیک خودرو است. برای پیشگیری از نیازمند شدن به رفع آفتاب سوختگی خودرو از پوشش های سرامیکی استفاده کنید. پوشش های سرامیکی از بدنه و رنگ ماشین شما در برابر اشعه uv خورشید هم محافظت می‌کند.

استفاده از سیلانت یا محافظ رنگ خودرو: پس از پایان پولیش نمودن خودرو، استفاده از سیلانت یا محافظ رنگ به مقدار زیادی می‌تواند ماشین مورد نظر را از نور خورشید مانند کرم ضد آفتاب محافظت نماید.

هزینه رفع آفتاب سوختگی خودرو

به طور کلی در نظر گرفتن قیمت ثابت و مشخص برای هزینه رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو امکان پذیر نمی‌باشد، چراکه هزینه رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو به عوامل گوناگونی مانند: میزان آسیب دیدگی رنگ خودرو، نوع خودرو، کیفیت مواد مصرفی، حجم رنگ استفاده شده و… بستگی دارد. بنابراین توصیه‌ی ما به شما همراهان عزیز ورناپ این است که جهت مشاوره و اطلاع از هزینه دقیق رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو در اصفهان با مشاوران و پشتیبانان کلینیک تخصصی MP تماس حاصل نموده و شرایط ماشین خود را شرح دهید.

اطلاعات تماس
  • تلفن تماس: ۰۹۱۳۱۶۵۸۳۵۸ ، ۰۹۳۵۶۹۳۷۰۶۷
  • نشانی: اصفهان
شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ویدئو
ساعت فعالیت
اصفهان

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران