بهترین سالن زیبایی در غرب تهران | پیج اینستا + آدرس

بهترین سالن زیبایی در غرب تهران | پیج اینستا + آدرس

این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه بانوان انتخاب یک آرایشگاه خوب است که بتواند انواع خدمات زیبایی را به‌طور حرفه‌ای و با قیمتی معقول ارائه دهد. انتخاب سالن زیبایی در نزدیکی مراسم مهمی مثل عروسی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اما یکی از سوال‌های کاربران این است که چگونه برای اولین مراجعه از کیفیت عالی خدمات یک آرایشگاه زنانه اطمینان پیدا کنیم؟ همچنین بیشتر خانم‌ها برای صرفه‌جویی در وقت خود تمایل دارند تا سالن زیبایی در نزدیکی محل زندگی آن‌ها باشد.

در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین سالن های زیبایی در غرب تهران بپردازیم. پس تا انتها همراه وب‌سایت ورناپ باشید.

بهترین سالن زیبایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در غرب تهران لازم است تا از قبل درباره آن تحقیقات کافی را انجام دهید. بنابراین در این قسمت به بررسی ویژگی‌های یک سالن زیبایی خوب می‌پردازیم.

توجه به ویژگی‌های ظاهری مشتری

در برترین سالن‌ زیبایی غرب تهران با هر مشتری به‌عنوان فردی منحصر به‌فرد با ویژگی‌های خاص و متفاوت رفتار می‌شود. در این مراکز با توجه به چهره و استایل مشتری خدمات لازم را به او ارائه می‌دهند.

همچنین در این مورد لازم است پرسنل آرایشگاه زنانه روش برخورد صحیحی را با مشتری با توجه به ویژگی‌های اخلاقی او داشته باشند. اگر با مشتری برخورد دوستانه و محترمانه‌ای شود، او تبدیل به مشتری دائمی خواهد شد.

استفاده از روش‌های جدید

امروزه سرعت پیشرفت در هر زمینه‌ای افزایش یافته است. بنابراین پرسنل آرایشگاه زنانه در غرب تهران باید با جدیدترین تکنیک‌های زیبایی آشنا باشند. همچنین باید تا حد ممکن از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سالن خود استفاده کنند.

تمیزی و زیبایی محیط

تمیزی و شیک بودن محیط کار نشان‌دهنده اهمیت پرسنل آن سالن زیبایی به کار خود است. یک سالن شیک و مرتب حرفه‌ای بودن کارکنان آن را نشان می‌دهد. آرایشگاه زنانه باید همیشه تمیز و مرتب باشد و بوی مطبوعی بدهد. از طرفی سالن زیبایی باید در مکانی قرار داشته باشد که شرایط تهویه هوا در آن‌جا فراهم شده است.

ارائه خدمات به‌صورت تخصصی

امروزه هر یک از خدمات زیبایی اهمیت ویژه‌ای دارند و هر شخص باید به‌صورت تخصصی در یکی از زمینه‌های آن فعالیت کند.

اگر هر یک از پرسنل سالن زیبایی در یک زمینه خاص تخصص داشته باشند، یعنی در کار خود بسیار حرفه‌ای هستند. این ویژگی نشان می‌دهد که شخص همه تمرکز خود را در یک حرفه قرار داده و آن را به بهترین شکل ممکن یاد گرفته است.

همکاری تیمی

همه کارکنان باید با هم هماهنگی داشته باشند و کارشان مکمل یکدیگر باشد. در این صورت کیفیت نهایی کاری مثل میکاپ و شنیون عروس در بهترین حالت ممکن خواهد بود.

همه اعضای تیم یک مجموعه زیبایی باید در زمینه پیشرفت کار خود و یادگیری جدیدترین روش‌ها تلاش کنند و همیشه به‌روز باشند. آن‌ها برای رسیدن به این هدف باید در دوره‌های آموزشی خارجی و داخلی شرکت کنند و مدرک معتبری بگیرند.

محیط شاد

روابط اجتماعی قوی و روحیه شاد کارکنان می‌تواند نشان‌دهنده علاقه آن‌ها به حرفه خود باشد. این ویژگی تاثیر مثبتی بر ذهنیت مشتری می‌گذارد.

بهترین سالن زیبایی در غرب تهران کجا است؟

برای انتخاب برترین سالن زیبایی در غرب تهران یا هر جای دیگر باید قبل از وقت گرفتن برای دریافت خدمات، به‌صورت حضوری از آرایشگاه دیدن کنید تا از کیفیت کار و محیط آن‌جا مطمئن شوید. البته اگر آشنایی دارید که قبلا به آن سالن مراجعه کرده است، می‌توانید از تجربه او بهره ببرید. همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین به تحقیق بپردازید. با این‌حال اجازه دهید تعدادی از نامزدهای عنوان بهترین سالن زیبایی در غرب تهران را معرفی کنیم.

رتبه اول

سالن زیبایی مونا یزدانی

این سالن فضای بسیار شیک و مرتبی دارد. در این مرکز زیبایی انواع خدمات زیبایی مثل رنگ، شنیون، میکاپ عروس، براشینگ و کوتاهی مو ارائه می‌شود. هر یک از پرسنل این سالن زیبایی مسئول ارائه خدمات خاصی هستند.

در این مرکز تمامی افراد در زمینه کاری خود تجربه زیادی دارند و خدمات خود را به‌صورت حرفه‌ای به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند. این سالن در دو منطقه گیشا و سعادت آباد تهران شعبه دارد.

  • آدرس: تهران، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2

    آدرس: تهران، خیابان نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان 28 (شهابی)، پلاک219، طبقه
رتبه دوم

سالن زیبایی خانم نادیا موسوی

ملکه ی زیبای خودت باش

خدمات تخصصی مو
شامل جدیدترین و شیک ترین مدلهای كوتاهی هیرکات و کوپ های کلاسیک، فانتزی و مدرن

خدمات رنگ مش لايت آمبره بالياژ سامبره كراتين احيا صافي بوتاكس كراتينه، کراتین تراپی، پروتئین تراپی، ویتامینه مو

انواع تراپی ها احیا حریری کردن موهای آسیب دیده (کراتین ریباندینگ ارگان کمپلکس و پلکس تراپی)

هیراکستنشن باموی طبیعی و مصنوعی | شینیون های مدرن و بافت های ژورنالی و انواع بافت و دیزاین مو

براشینگ حرفه ای و مجلسی

خدمات تتو
تتو ميكروبليدينگ تتو صورت فیبروز میکروپیگمنتیشن هاشور سایه ابرو بن مژه شیدینگ ماکیاژ لب خط چشم

انواع هاشورهای نچرال و کلاسیک امبره سایه هاشور میکروداتینگ انواع شیدرهای ابرو، چشم و لب با جدیدترین متد روز
خدمات میکاپ
گریم و میکاپ عروس طبق آخرین متد روز دنیا (بابهترین متریال) و میکاپ آرتیست حرفه ای

خدمات مژه و ابرو
شامل ليفت لمينت اكستنشن كاشت (والیوم عروسکی مگا والیوم کیم استایل کایلی L اسپايکی)

خدمات تخصصي ناخن
کاشت ترمیم لمينت ژليش مانیکور پدیکور انواع کاشت ناخن (هلویی میکس ژل لمینت ژلیش فایبر گریم بیبی بومر و ….) و انواع دیزاین ها (شوگر افکت ابرنگی گل برجسته دیزاین های زیرکاشت کروم و هلوگرام و ….)

خواندن این مقاله هم مفید است  بهترین تعمیرگاه خودروهای چینی | تعمیرات خودروهای چینی

خدمات تخصصي پوست

فیشیال تخصصی کامل صورت | فشیال vip
دستگاه پلاژن تراپی (لایه برداری، اکسیژن تراپی، جوانسازی، ضدلک، روشن کننده پوست)
ماساژ ریلکسی | ماساژ صورت | لایه برداری با درمااف،اسکراپ و ماسک | لیفت صورت ورفع چین چروک با دستگاهRF

تخلیه جوشهای سرسیاه بینی و صورت با درمااف و تیرکمدون | پکیج دورچشم رفع تیرگی دور چشم تا دو درجه

ساعت فعالیت از ساعت ۱۰صبح تا ۷غروب و روزهای جمعه با هماهنگی قبلی باز میباشد

آدرس: گیشا خیابان پانزدهم جنب پاساژ بازار علی پلاک ۹ واحد6 طبقه دوم

 

رتبه سوم

بانوی پرواز

بانوی پرواز از جمله مراکزی است که در دسته بهترین سالن زیبایی در غرب تهران قرار می‌گیرد. پرسنل این مرکز در مشهورترین و برترین دوره‌های آموزشی در زمینه زیبایی آموزش دیده‌اند. این افراد با تجربه زیاد و با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

  • آدرس سالن زیبایی بانوی پرواز: میدان بهرود، مرکز خرید پرواز، طبقه دوم اداری، واحد 7
رتبه چهارم

سالن زیبایی گلاریس

اگر به‌دنبال انتخاب سالن زیبایی زنانه در غرب تهران هستید بدون شک سالن گلاریس گزینه بسیار خوبی برایتان خواهد بود. تیم حرفه‌ای این سالن در بهترین دوره‌های آموزشی داخلی و خارجی شرکت کرده‌اند تا بتوانند رضایت کامل مشتری را در زمان ارائه خدمات جلب کنند.

  • آدرس سالن زیبایی گلاریس
رتبه پنجم

سالن زیبایی کتی جعفری

یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب سالن آرایش در غرب تهران سالن کتی جعفری است. مراجعه‌کنندگان این آرایشگاه زنانه از کیفیت ارائه خدمات رضایت بسیار زیادی دارند. در این مکان برای ارائه خدمات مهمی مثل رنگ مو، قرینه‌سازی ابرو با روش‌هایی مثل فیبروز، میکاپ و شنیون عروس به مشتریان از قبل به‌صورت حضوری مشاوره داده می‌شود.

این کار برای جلب رضایت مشتری و اطمینان خاطر او کیفیت خدمات انجام می‌شود.

  • آدرس سالن زیبایی کتی جعفری
رتبه ششم

سالن زیبایی سما

مورد دیگری که در دسته برترین سالن زیبایی غرب تهران قرار می‌گیرد سالن سما نام دارد. در این سالن می‌توانید از کیفیت فوق‌العاده خدماتی مثل آمبره، لایت، بیبی لایت و به‌طور کلی رنگ مو، فیبروز ابرو، تتو خط چشم، بن مژه، لب، میکاپ و شنیون لذت ببرید. با مراجعه به این سالن و بهره‌مندی از خدمات آن، زیبایی شما دو چندان خواهد شد.

  • آدرس سالن زیبایی
رتبه هفتم

سالن زیبایی سارا مددی

نام دیگری که می‌خواهیم آن را به‌عنوان بهترین سالن زیبایی شهرک غرب تهران معرفی کنیم، سالن سارا مددی است. در این مرکز انواع خدمات با مرغوب‌ترین و بهترین مواد ارائه می‌شود. این سالن به‌عنوان یکی از مراکز تخصصی کراتینه و احیای مو به‌شمار می‌رود.

در این سالن انواع خدمات رنگ مو، پدیکور، اصلاح و قرینه‌سازی ابرو، پکیج‌های متنوع عروس و فرمالیته با کیفیتی فوق‌العاده ارائه می‌شود.

  • آدرس سالن زیبایی
رتبه هشتم

سالن تخصصی تارای نوین

شعار این سالن عبارت «زیباییتو با ما بیمه کن» است. در این مرکز زیبایی هر یک از اشخاص در زمینه خاصی تخصص دارند و به ارائه خدمات می‌پردازند. در این سالن گریم و میکاپ برای مشتریان طوری انجام می‌شود تا چهره حالت طبیعی داشته باشد. در واقع هدف اصلی این سالن تغییر چهره شما نیست، بلکه پرسنل حرفه‌ای سالن زیبایی‌های چهره شما را برجسته‌تر خواهند کرد.

از سایر خدمات تخصصی این سالن می‌توان به اصلاح مو، کوتاهی مو، رنگ مو، کاشت مژه، لیفت ابرو و کاشت ناخن اشاره کرد. همچنین در این مرکز کلاس‌های پایه تا فوق تخصصی رنگ مو آموزش داده می‌شود.

  • آدرس سالن زیبایی
رتبه نهم

سالن زیبایی آمیتیس

اگر به‌دنیال انتخاب بهترین سالن زیبایی در غرب تهران هستید، آمیتیس را به‌عنوان یکی از قابل اعتمادترین مراکز باید معرفی کنیم. در این سالن انواع خدمات لایت مو، آمبره، سامبره، بالیاژ، مش کلاهی، اصلاح صورت، اصلاح نچرال ابرو، قرینه‌سازی ابرو به روش‌هایی مثل فیبروز، فیشیال پوست، اسپا و لیفت ابرو ارائه می‌شود.

برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای این سالن باید از قبل وقت بگیرید.

  • آدرس سالن زیبایی
رتبه دهم

سالن زیبایی نیوشا

در این سالن تمامی خدمات به‌طور فوق تخصصی به مشتریان ارائه می‌شوند. این سالن طرفداران زیادی در بین بانوان دارد. برای اطمینان از کیفیت کار، محیط شیک و تمیز این سالن می‌توانید به‌صورت حضوری به آن مراجعه کنید و نمونه کارهایی را که از قبل عکس‌برداری شده‌اند، مشاهده کنید.

همچنین برای دریافت پاسخ سوالات خود مثل نحوه نوبت‌دهی و آشنایی با پرسنل می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید. ساعت کاری این سالن از 10 صبح تا 19 عصر است.

  • آدرس سالن زیبایی نیوشا
رتبه یازدهم

سالن زیبایی الکا

سالن زیبایی الکا یکی از مراکز فوق تخصصی در زمینه خدمات عروس است. در این سالن میکاپ و گریم عروس به حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود و در نهایت چهره مراجعه‌کننده جلوه‌ای طبیعی و فوق‌العاده زیبا به نظر خواهد رسید.

همچنین در این سالن می‌توانید از خدمات تخصصی رنگ مو بهره ببرید. در این مرکز کار رنگ مو بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود و هیچ‌ آسیبی به موها نمی‌رسد. برای موخوره‌گیری و انواع کوتاهی مو نیز می‌توانید به این آرایشگاه زنانه در غرب تهران مراجعه کنید.

  • آدرس سالن زیبایی الکا
رتبه دوازدهم

سالن زیبایی نسترن

سالن زیبایی نسترن یکی از سالن‌های قدیمی غرب تهران میباشد که در این سال‌ها خدمات زیادی ارائه داده است. اگر شما به دنبال سالن زیبایی با کیفیت و قیمت مناسب می‌گردید قطعا این سالن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد. این سالن در منطقه پنج و غرب تهران در جنت آباد جنوبی واقع شده است و مدیریت سالن به عهده خانم نسترن می‌باشد.

خدمات سالن زیبایی نسترن :

  • میکاپ و شینیون
  • تاتو رژلب و خط لب
  • کاشت ناخن
  • رنگ و دکلره
  • اکستنشن مو
  • اکستنشن مژه
  • پدیکور و مانیکور
  • کراتین مو
  • هایلایت، آمبره، بالیاژ….

آدرس: تهران

سخن نهایی

در این مطلب به معرفی تعدادی از آرایشگاه‌ها پرداختیم که در دسته بهترین سالن زیبایی در غرب تهران قرار می‌گیرند. در همه این مراکز کیفیت خدمات در سطح عالی ارائه می‌شود. با وجود این، برای اطمینان از کیفیت خدمات می‌توانید جهت مشاوره و مشاهده نمونه کارها به‌صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: آموزش اکستنشن مژه در تهران، کاشت ناخن در غرب تهران، سالن تخصصی عروس در تهران