لیست 10 نفر از بهترین میکاپ آرتیست های حرفه‌ای و معروف تهران

لیست 10 نفر از بهترین میکاپ آرتیست های حرفه‌ای و معروف تهران
میکاپ

 بهترین میکاپ آرتیست در تهران

ردیفنام میکاپ آرتیست آدرس
1سالن زیبایی مونا یزدانیسعادت آباد و گیشا
2سالن زیبایی الـــیپیروزی تهران
3سالن زیبایی گل رخفلکه اول تهرانپارس
4سالن نیکه بیوتیگیشا
5آکادمی سونیا یزدانیجنت آباد مرکزی
6لیلا رضایی – سالن لیلیسعادت آباد
7خانم موسوی – سالن سرمه و وسمهسعادت آباد – مرزداران
8خانم رستگار – سالن رویال صدفشهرک غرب
9سارا حسینی سالن گیوا رویالولنجک
10مریم رئوفزعفرانیه
11مرضیه محمدیزعفرانیه
12مریم دربندیفرمانیه
13شبنم نظیفولنجک
14رزا متینزعفرانیه
رتبه اول

سالن زیبایی مونا یزدانی

بیوگرافی :

پیشنهاد اول ما به عنوان بهترین میکاپ آرتیست تهران، سرکار خانم مونا یزدانی است.  مونا یزدانی دوره‌های آموزشی خود را در اروپا و کانادا گذرانده است و یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های سبک لایت یا همان اروپایی است. گریم حرفه‌ای عروس در سبک‌های مختلف، بخشی از تخصص و توانمندی ایشان بوده که چندین مرتبه در ماه نیز بازدید رایگان عروس را برگذار می‌نماید.

درباره سالن مونا یزدانی :

سالن زیبایی مونا یزدانی با تخصص در زمینه میکاپ و گریم عروس، یک گزینه عالی برای زنانی است که به دنبال خدمات زیبایی با کیفیت هستند. با توجه به مدیریت حرفه‌ای و با اخلاق خانم مونا یزدانی، می توانید به راحتی بهترین روز زندگیتان را با اطمینان کامل تجربه کنید.

استفاده از برندهای خارجی برای گریم و میکاپ تخصصی عروس، یکی از ویژگی‌های بارز سالن زیبایی مونا یزدانی است که به کیفیت خدمات ارائه شده در این سالن اشاره دارد. همچنین، ارائه خدمات دیگری مانند ناخن، اکستنشن و شینیون، لیفت مژه و ابرو نیز نشان از تخصص و توانایی کادر متخصص این سالن دارد.

همچنین، توجه به سلیقه عروس و انجام میکاپ و گریم با توجه به سلیقه و پیشنهادات او، نشان از حرفه‌ای بودن کادر سالن زیبایی مونا یزدانی دارد. همچنین، خوش‌برخوردی آرایشگر با عروس نیز به عنوان یکی از نکات مهم در روز عروسی، در این سالن به خوبی رعایت می‌شود.

با تعیین وقت قبلی و مراجعه به یکی از شعبه‌های سالن زیبایی مونا یزدانی، می‌توانید خدمات زیبایی مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و با اعتماد به نفس بالا دریافت کنید.

آدرس: تهران، سعات آباد ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره 42 ، طبقه 2
  • آدرس: تهران، خیابان نصر (گیشا)، بالاتر از خیابان 28 (شهابی)، پلاک219، طبقه 1

ویدیو:
 

گالری تصاویر :

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
رتبه دوم

سالن زیبایی الـــی

الی عبدالهی

بیوگرافی :

بانو الی عبداللهی با 10 سال سابقه درخشان در لاین میکاپ (بخصوص میکاپ تخصصی عروس) گریم و آرایش حرفه ای عروس (با بهترین و باکیفیت ترین متریال) و با (جدیدترین و تخصصی ترین متدهای روز دنیا). همچنین مخملی کردن پوست و قفل کرم پودر روی صورت عروس از تخصص های حرفه ای بانو الی می باشد.

زیبایی هرگز اتفاقی نیست و ما این را به همه ثابت کرده ایم.

درباره سالن زیبایی الی :

این روزها میکاپ لایت مورد پسند 99درصد عروس خانم هاست که الی بانو بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی در حوزه گریم و کانتور طبق سلیقه شما عروس خانم های گل بهترین را به شما ارائه خواهد داد. پس با مراجعه به ما تمام دغدغه هایتان را در زیباترین و خاص ترین شب های زندگیتان برطرف کنید.

سالن تخصصی الی با داشتن کادری متخصص ، خوش ذوق و با تجربه در محیطی کاملا شیک و مدرن و دوستانه در خدمت شما سروران گرامی می باشد. با آموزش 3 رشته اصلی گریم و میکاپ توسط بانو الی آشنا شوید. در دوره های آموزشی بانو الی می توانید شرکت کنید و یک میکاپ آرتیست حرفه ای شوید.

  1. آموزش گریم و کانتور
  2. آموزش میکاپ عروسی
  3. آموزش مخملی کردن پوست
  4. آموزش قفل کرم پودر روی صورت تا 48 ساعت
  5. آموزش خودآرایی
  6. آموزش برخورد با مشتری
  7. آموزش رضایت مشتری
  8. آموزش جذب مشتری
  9. آموزش وفادار سازی مشتری
  10. آموزش میکاپ لایت  – برزیلی – اسموکی – عروسکی و …
  11. آموزش جوانسازی پوست
  12. آموزش هاشور ابرو
  13. آموزش لب سازی
  14. آموزش با جدیدترین متدهای روز دنیا

گالری تصاویر :

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
رتبه سوم

سالن زیبایی گل رخ

بیوگرافی :

سالن آرایشی گل‌رخ که توسط خانم سمیرا صادقی تاسیس گردیده است با ارائه برترین خدمات آرایشی و زیبایی در شرق تهران، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سالن از سال 1386 شمسی در ضلع غربی فلکه اول تهرانپارس شروع به کار کرد و با گذشت زمان، توانست با ارائه خدمات با کیفیت، قابلیت‌های خود را به مشتریان خود اثبات کند.

سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن چندین لاین تخصصی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شرق تهران است. با مدیریت خانم فرزانه صادقی، این سالن زیبایی با 15 سال سابقه درخشان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.

لاین‌های تخصصی این سالن زیبایی شامل میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، رنگ و مش، کوپ، براشینگ، پاکسازی پوست، خدمات ابرو و اصلاح، اکستنشن مو و مژه، لمینیت مژه و اپیلاسیون می‌باشد. این خدمات گسترده باعث شده‌اند که مشتریان مختلفی از این سالن زیبایی استفاده کنند و با کیفیت ارائه شده از آن رضایت کامل داشته باشند.

علاوه بر این، سالن زیبایی گل‌رخ با داشتن خدمات ویژه برای عروس خانم‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنان در محدوده شرق تهران است. این خدمات شامل میکاپ و گریم عروس، شینیون، اکستنشن مژه و مو، اصلاح و رنگ ابرو و خدمات ناخن می‌باشد. کادر مجرب و حرفه‌ای سالن زیبایی گل‌رخ با توجه به سلیقه و نیازهای عروس، بهترین خدمات را به آنان ارائه می‌دهند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
رتبه چهارم

سالن نیکه بیوتی (تخصصی عروس)

میکاپ آرتیست تهران

بیوگرافی :

من ساناز قمرنژاد، فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی و مدیر سالن نیکه بیوتی، با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه نقاشی و از سال ۹۵ با عشق و علاقه به میکاپ، به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنم. من از هنرجویان استاد معیریان و تحسینی در دوره هایآموزشی میکاپ بودم
برای من، میکاپ یک هنر احساسی است که باعث می شود افراد اعتماد به نفس بیشتری به خودشان پیدا کنند و زیبایی طبیعی خود را بروز دهند.

سالن نیکه بیوتی با مدیریت سرکا خانم ساناز قمرنژاد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه میکاپ و شینیون عروس، با استفاده از تکنیک های پیشرفته و نوآورانه، برای شما آرایشی زیبا و بی نظیر ایجاد خواهیم کرد. محصولات با کیفیت و برندهای معتبر استفاده می کنیم تا به شما اطمینان دهیم که آرایش شما در طول روز ثابت و زیبا خواهد ماند.

همچنین، به عنوان یک میکاپ آرتیست عروس، به شما کمک خواهیم کرد تا ظاهری زیبا، با موضوع و شخصیت شما را به ارمغان بیاوریم. با توجه به سبک شما و نیازهای شما،  آرایشی زیبا و منحصر به فرد برای شما ایجاد خواهیم کرد.

اگر به دنبال یک میکاپ آرتیست عروس با تجربه و ماهر هستید، تماس بگیرید تا به شما کمک کنم تا در روز خاص خود با آرایشی زیبا، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید

خدمات دیگر سالن

  • میکاپ و کلیه خدمات آرایشی | شنیون با بروزترین مدل ها
  •  
آدرس: گیشا، خیابان مرادی
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
رتبه پنجم

آکادمی سونیا یزدانی

سونیا یزدانی

بیوگرافی :

من سونیا یزدانی، فارغ التحصیل رشته ریاضی و مدیر آکادمی سونیا یزدانی، از سال 1391 بصورت تخصصی در زمینه میکاپ شروع به فعالیت کردم، در طول این سالن با تلاش و پشتکار فراوان دوره های مختلفی را گذراندم که شامل  7 مدرک تخصصی در زمینه زیبایی و 7 مدرک کارشناسی ارشد از اساتید برجسته ای دریافت نمودم از جمله این اساتید: استاد سامر خوزامی، استاد رافائل، استاد مروین، استاد کندی، استاد هیند، استاد هلدرماروچی و استاد الکانترا هر کدامشان جز نخبگان میکاپ می باشند

هر زنی این حق را دارد که در روز عروسی خود زیبا باشد. زمانی می تواند به این زیبایی برسد که بهترین میکاپ آرتیست را انتخاب کرده باشد. همان طور که می دانید انتخاب یک فرد مناسب برای میکاپ یکی از مهم ترین و تاثر گذار ترین نکاتی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید.
آکادمی سونیا یزدانی یکی از بهترین میکاپ آرتیست های عروس در شهر تهران می باشد.خدمات این سالن گریم های سه بعدی، خدمات میکاپ، شینیون، عروس، رنگ و لایت می باشد. این سالن با استفاده از تکنیک های جدید و ابزارهای پیشرفته خود را جز بهترین خدمات دهنده میکاپ و هم آموزش دهنده میکاپ معرفی کرده است.

آموزش تخصصی میکاپ در آکادمی سونیا یزدانی

آموزش میکاپ در آکادمی سونیا یزدانی کاملا کارگاهی و عملی با ارائه متریال تمرینی و ساپورت رایگان تمرین و رفع اشکال بعد از کلاسها برگزار میشه در این کارگاهها هنرجو با انواع جام چهره و frame face در دنیا آشنا شده و با تکنیک متعادلسازی ( کانتورینگ ) و رفع عیوب چهره ، چهره را به استاندارد زیبایی میرسونه و این مهم‌ترین تکنیک در دنیای گریم و میکاپ هستش !
در مبحث سایه ها تمامی سایه های بیس و پرکاربرد که پایه بسیاری از سایه های ترندی و ژورنالی هست را هنرجو مسلط شده و توانمندی اجرا خواهد داشت البته نکته حائز اهمیت در کلاسهای ما تشخیص فرم چشم ها و انتخاب سایه مناسب هر فرم چشم هست در واقع تکنیک گریم چشم ها با ابزار ( سایه / مژه و طراحی ابرو ) را آموزش دیده و اجرا خواهند کرد.

ساعت فعالیت : 10 صبح الی 6 عصر
راه های ارتباطی
آدرس: جنت آباد مرکزی، نبش نیایش، برج آتی طبقه 10 آکادمی سونیا
رتبه ششم

سالن زیبایی لی لی رضایی

خانم لیلا رضایی فارغ التحصیل رشته مینیاتور از معروف ترین میکاپ آرتیست‌های تهران به شمار می‌رود. سالن زیبایی لی لی رضایی با بهترین خدمات گریم و عروس در محیطی آرامبخش و لوکس با بهترین خدمات با جدیدترین متد و روشهای روز دنیا در سعادت آباد تهران واقع شده است.

خدمات عروس در سالن زیبایی لی‌لی شامل گریم و میکاپ، شینیون، رنگ کردن مو، اضافه کردن مو، پاکسازی پوست، خدمات ناخن، فون بدن، اپیلاسیون و می‌باشد. علاوه بر تمامی خدمات آموزش میکاپ لی لی رضایی نیز جز پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی میکاپ محسوب می‌شود.


رتبه هفتم

سالن زیبایی سرمه وسمه

سالن زیبایی سرمه وسمه با بیش از 31 سال تجربه در زمینه آرایشگری در تمامی لاین های زیبایی به ویژه میکاپ و گریم عروس با بهترین میکاپ آرتیست های تهران آماده ارائه خدمات به بانوان عزیز می باشد. سالن های زیبایی سرمه وسمه با مدیریت سرکار خانم موسوی در حال حاضر در دو شعبه سعادت آباد و مرزداران فعالیت می نماید.

خدمات سالن:

  • میکاپ
  • شینیون، براشینگ و بافت مو
  • رنگ و لایت
  • خدمات ناخن (پدیکور، مانیکور و…)
  • فیشال پوست
  • اصلاح صورت و ابرو و اپیلاسیون
  • اکستنشن مژه
  • میکروبلیدینگ (ابرو، شیدینگ لب و…)
  • کوتاهی و کوپ
  • کراتین مو
خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 تا از بهترین قالیشویی در ساری + مازندران 1402 + آدرس و شماره تماس
رتبه هشتم

سالن زیبایی رویال صدف

سالن زیبایی رویال صدف یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران در شهرک غرب تهران میباشد. اگر به دنبال یک سالن زیبایی با بهترین میکاپ آرتیست ها در شهرک غرب تهران میگردید ما به شما این آرایشگاه تخصصی عروس را معرفی میکنیم.

این مجموعه در فضایی به وسعت هزار متر به همراه باغ اختصاصی افتخار دارد با فراهم آوردن فضایی لوکس ، مجلل و درخور بانوان زیبای این مرز و بوم بهترین خدمات آرایشی ، بهداشتی و زیبایی را به مشتریان خود ارائه دهد.

خدمات سالن:

  • مرکز تخصصی گریم و میکاپ عروس با جدیدترین متد روز دنیا
  • خدمات اکستنشن مو و مژه
  • خدمات تخصصی ناخن به همراه جدیدترین دیزاین ها
  • خدمان پاکسازی و مراقبت پوست
  • آرایش دائم , هاشور و تاتو ابرو به روش پیگمنت
  • جدیدترین متد رنگ , مش , آمبره , سامبره , بالیاژ
رتبه نهم

سالن زیبایی گیوا رویال

آرایشگاه زنانه گیوا رویال شعبه ولنجک که از مدرن ترین و لوکس ترین سالن های زیبایی شمال تهران میباشد با جذب پرسنل با تجربه ، متعهد و کارشناسان زیبایی عروس میتواند بهترین خدمات زیبایی و آرایشی را به بانوان شمال تهران ارائه دهد . سرکار خانم سارا حسینی که از میکاپ آرتیست های معروف تهران است بنیانگذار شعبه های آرایشگاه گیوا در محدوده مرزداران ، شهرک غرب و ولنجک است.

سالن زیبایی گیوا ولنجک مجموعه ای کاملی از خدمات : شامل میکاپ و گریم سینمایی فوق حرفه ای عروس توسط متخصصین و کارشناسان زیبایی و هنر با مواد mac و CLARINS، شینیون های مدرن و کلاسیک و انواع براشینگ ها با ماندگاری طولانی مدت ، هیرکات های جدید توسط قیچی با تیغه الماس جهت جلوگیری از موخوره …

آبرسانی مو با روغن های کاملا طبیعی و ویتامینه مو به وسیله دستگاه بخار و رطوبت رسان ، اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی، اکستنشن فوق حرفه ای با متد فرانسه و ایتالیا … به مشتریان خود ارائه میدهد

رتبه دهم

سالن زیبایی بانل

سالن زیبایی بانل یکی از بهترین میکاپ آرتیست های در منطقه سعادت‌آباد تهران است. این سالن با کادری مجرب و با دقت بالا و خوش برخورد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با رزرو وقت قبلی، با توجه به شرایط کنونی، کلیه خدمات را با رعایت فاصله‌گذاری، با کیفیت تضمینی و با قیمتی پایین با استفاده از به‌روزترین متدها و دستگاه‌ها و مواد با کیفیت و مرغوب، آماده ارائه خدمات در هر لاین به صورت تخصصی به مشتریان عزیز می‌باشد.

در سالن زیبایی بانل انواع مختلف خدمات زیبایی ارائه می‌شود. این خدمات شامل خدمات مربوط به پوست، مو، ناخن، آرایش و میکاپ چشم و ابرو، و خدمات مردانه می‌شود. با توجه به تجربه و تخصص کادر مجرب این سالن، مشتریان می‌توانند از خدمات با کیفیت و با رعایت استانداردهای بهداشتی بهره‌مند شوند.

آدرس : بلوار سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، نبش شانزدهم

رتبه یازدهم

سالن زیبایی فرناز صفری

کی دیگر از موارد پیشنهادی ورناپ بعنوان بهترین میکاپ آرتیست تهران بانو فرناز صفری است که فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده است. ایشان دوره‌های آموزشی خود را در اروپا و کانادا گذرانده و یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های سبک لایت یا همان اروپایی است. گریم حرفه‌ای عروس در سبک‌های مختلف، بخشی از تخصص و توانمندی ایشان بوده که چندین مرتبه در ماه نیز بازدید رایگان عروس را برگذار می‌نماید.

همچنین، باید به این نکته توجه داشت که بانو صفری بهترین میکاپ آرتیست تهران برای آموزش نیز می باشد و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی را برای مدرک معتبر و بین‌المللی آرایشگری برگزار می‌نماید.

نشانی: تهران، کامرانیه شمالی، نبش خیابان داریوش، برج پارادایس

رتبه دوازدهم

میکاپ آرتیست خانم سپیده آزمون

خانم سپیده آزمون در سالن زیبایی سپیدار با هشت سال سابقه کار در لاین میکاپ، دوره‌های تخصصی آرایش را زیر نظر اساتیدی همچون هلدر ماروچی، ماریو سامر خوازمی طی نموده‌اند و تاکنون بیش از صد نفر هنرجو در لاین میکاپ تهران را به صورت حرفه‌ای آموزش داده‌اند.

از مهمترین نکاتی که خانم آزمون به آنها مسلط است و به همین دلیل توانسته است حرفه ای ترین میکاپ آرتیست تهران محسوب می‌شود، سبک‌های مختلفی از آرایش عروس می‌باشد که می‌تواند بر روی صورت هر فرد اجرا کند.

سبک‌های آرایشی مانند آرایش خلیجی، آرایش لایت، آرایش غلیظ و آرایش اروپایی همگی جزو سبک‌هایی از آرایش می‌باشند که خانم آزمون با توجه به سلیقه هر فرد و موقعیت و مهمانی که یک فرد به آن دعوت شده است، می‌تواند بر روی صورت هر فرد اجرا نماید.

آدرس: تهران، اتوبان همت، ابتدای خیابان پاسداران

بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهران | بهترین میکاپ آرتیست برای  آموزش | آموزش میکاپ حرفه ای در تهران 

در سال های نه چندان دور آرایشگاه های کوچکی در هر محله ای وجود داشت که از رنگ مو تا شینیون و آرایش عروس در همین آرایشگاه ها و توسط یک نفر انجام می شد، شاید هنوز هم این آرایشگاه ها را در محله های کوچک ببینید، اما اگر می خواهید از خدمات آرایشی به صورت تخصصی استفاده کنید می توانید به سالن های زیبایی که افراد متخصص در زمینه های مختلفی مانند خدمات مختص به مو، آرایش ناخن، خدمات مراقبتی پوست، میکاپ و غیره فعالیت می کنند مراجعه کنید.

خدمات مربوط به زیبایی آن چنان گسترده شده است که نمی توان در یک زمان محدود به معرفی همه آن ها پرداخت، به همین علت در این مقاله سعی کردیم در خصوص شغل میکاپ آرتیست ها و خدماتی که ارائه می دهند صحبت کنیم و اگر دوست دارید با بهترین میکاپ آرتیست در تهران آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قبل از آنکه بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهران را به شما معرفی کنیم بیایید کمی بیشتر درباره این شغل بدانیم، اصلا به چه کسانی میکاپ آرتیست می گویند و وظایف میکاپ آرتیست ها چیست؟

میکاپ در لغت به معنای آرایش یا گریم است و میکاپ آرتیست در واقع کسی است که کار گریم و آرایش را انجام می دهد، به زبان ساده میکاپ آرتیست ها هنرمندانی هستند که صورت شما را با آرایش یا گریم زیباتر می کنند، اما گریم و آرایش تفاوت زیادی با هم دارند که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

آرایش کردن تنها اضافه کردن رنگ و لعاب بیشتر به صورت شماست، باید بدانید که آرایش نیز مانند لباس از مد پیروی می کند و همانطور که روزی یک مدل ابروی خاص یا رنگ های مورد استفاده در آرایش ممکن است مد باشد، روزی هم ممکن است کاملا دمده شده و دیگر زیبا به نظر نرسد، برای مثال همه ما ابروهای نازک و گونه های سرخ را در عکس های قدیمی زیاد دیده ایم اما در حال حاضر ابروهای پهن و نچرال با آرایش ملایم پرطرفدارتر هستند.

و اما گریم که یک تخصص عالی برای میکاپ آرتیست ها به شمار می رود، اصلاح ایراداتی است که در صورت شخص وجود دارد، گریم باعث زیباتر شدن شما می شود و هیچوقت از مد نمی افتد، اگر برای عروسی خود به دنبال میکاپ آرتیست هستید به شما توصیه می کنیم میکاپ آرتیستی را انتخاب کنید که دوره های گریم را به صورت تخصصی دیده باشد و در این کار مهارت داشته باشد در بخش های بعدی بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهران را به شما معرفی می کنیم.

بهترین میکاپ آرتیست های تهران اینستاگرام

شما می توانید با سرچ کلمات کلیدی نظیر میکاپ آرتیست در تهران، بهترین میکاپ آرتیست یا بهترین میکاپ آرتیست های تهران اینستاگرام درموتورهای جستجو یا شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، آدرس و نمونه کار میکاپ آرتیست های متفاوت را ببینید و از بین آن ها بهترین ها را انتخاب کنید، ما برای شما این کار را انجام داده و کار شما را راحت تر کرده ایم و لیستی از نام و آدرس بهترین میکاپ آرتیست های عروس در تهران را برای عروس خانم های سخت گیر و خاص پسند تهیه کردیم، همه این افراد دارای مدارک بین المللی در زمینه میکاپ بوده و شهرت برخی از آن ها نیز از مرزهای کشورمان فراتر رفته و در مجلات مد و زیبایی بین المللی حرفی برای گفتن دارند.

این میکاپ آرتیست ها تنها بخش کوچکی از جامعه میکاپ آرتیست های عروس در تهران هستند، سالن های تخصصی عروس زیادی در تهران وجود دارند که میکاپ آرتیست ها در آن خدمات تخصصی و فوق تخصصی گریم و آرایش عروس را با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و مواد آرایشی از برندهای معتبر انجام می دهند.

در این سالن ها خدماتی نظیر کاشت مژه، لیفت مژه و ابرو، رنگ، مش، لایت، کاشت ناخن، پاکسازی پوست، کوتاهی مو و غیره برای عروس خانم ها و سایر مشتریان انجام می شود.

بهترین میکاپ آرتیست غرب تهران

اگر در غرب تهران زندگی می کنید و می خواهید بهترین میکاپ آرتیست غرب تهران را بشناسید پس نام خانم ها مونا یزدانی، شیرین بهرامی نیا، زینب پارسا و ندا پاسار را به خاطر داشته باشید.

همانگونه که از تعدد اسامی میکاپ آرتیست های معروف در تهران مشخص است، افراد زیادی در این حرفه مشغول به کار هستند و سالن های زیبایی متفاوتی نیز در سطح شهر وجود دارد، سوال اینجاست چه معیارهایی برای انتخاب یک میکاپ آرتیست و سالن زیبایی باید در نظر گرفت تا از انتخاب خود راضی باشید؟ موارد زیر می توانند بخشی از این معیارها باشند.

·         سبک میکاپ آرتیست: میکاپ آرتیستی را انتخاب کنبد که در سبک مورد علاقه شما تخصص داشته باشد.

·         موقعیت مکانی: هر چه مکان آرایشگاه به شما نزدیکتر باشد و دسترسی آسانتری داشته باشد انتخاب بهتری برای شماست، البته این در صورتی است که بخواهید بین چند گزینه با شرایط یکسان تصیمیم بگیرید.

·         تنوع خدمات: سالنی که برای خدمات زیبایی انتخاب می کنید توانایی ارائه کلیه خدماتی که نیاز دارید را داشته باشد.

·         امکانات سالن: با توجه به این امر که خدمات زیبایی اغلب کارهایی وقت گیر می باشند، راحتی، آرامش و تهویه مناسب در فضای سالن بسیار مهم است.

·         برند لوازم آرایشی: یکی از نکات تاثیرگذار در انتخاب شما می تواند برند لوازم آرایشی به کار رفته توسط میکاپ آرتیست باشد، اکثر این افراد معروف با برندهای خاص خود کار می کنند.

·         رفتار میکاپ آرتیست: یکی از بهترین نکاتی که برای انتخاب میکاپ آرتیست باید در نظر گرفت، اخلاق و رفتار مناسب و محترمانه است، به خصوص برای عروس خانم هایی که بهترین روز زندگی خود را می گذرانند و دوست ندارند رفتاری تلخ و ناراحت کننده این روز شیرین و به یاد ماندنی را به کام آن ها تلخ کند.

بهترین میکاپ آرتیست شرق تهران
همانگونه که بیان شد محل سالن می تواند یکی از معیارهای انتخاب میکاپ آرتیست برای شما باشد، از این جهت در این بخش به معرفی بهترین میکاپ آرتیست شرق تهران و معروف ترین سالن های آرایشی در این منطقه می پردازیم تا به افرادی که دراین مناطق از تهران زندگی می کنند نیز در انتخاب میکاپ آرتیست خود کمک کنیم.

خانم خالق در سالن زیبایی خالق، خانم شایگان با سالن معروف نقره نگار، سالن های زیبایی آناهید، الی رخ، پریش و سالن سپیده موسوی برخی از معروف ترین ها در مناطق شرقی تهران هستند و ساکنان این مناطق می توانند از خدمات ارزنده و با کیفیت آن ها با خیالی آسوده استفاده کنند.

میکاپ آرتیست ها همانند نقاشانی زبردست زیبایی را به شما هدیه می دهند و با برخورداری از آموزش های روز دنیا می توانند با ابزارها، مواد آرایشی و دستان هنرمند خود نواقص چهره شما را از دید دیگران پنهان کنند، با انتخاب یک میکاپ آرتیست کاربلد می توانید سال ها از دیدن عکس هاس عروسی خود لذت ببرید و در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

 |

 |