لیست 15 تا از بهترین مرکز ماساژ در تهران سال 1402 ❤️ + شماره تماس + آدرس

لیست 15 تا از بهترین مرکز ماساژ در تهران سال 1402 ❤️ + شماره تماس + آدرس

بهترین مرکز ماساژ تهران | مرکز ماساژ در غرب تهران | مرکز ماساژ آقایان تهران | مرکز ماساژ بانوان تهران | مرکز ماساژ اقایان غرب تهران

ماساژ یکی از درمان‌های اساسی برای گرفتگی عضلات است. این روش یکی از روش‌های قدیمی محسوب می‌شود که امروزه با استفاده از متدهای روز دنیا و افراد آموزش دیده در این زمینه، تبدیل به یک روش بروز و اساسی شده است. تقریبا در اقصی نقاط جهان و همچنین کشور ما، انواع مختلفی از مراکز ماساژ موجود است که همه افراد مشغول به کار در این مراکز بصورت حرفه‌ای آموزش دیده‌اند. هدف ما در این مقاله معرفی بهترین مرکز ماساژ در تهران است. با ما همراه باشید.

بهترین مراکز ماساژ در تهران کدامند؟

همانطور که گفتیم این مراکز در تهران کم نیستند و لیست کردن بهترین آن، کار آسانی نیست. اما تیم ما برای رفاه حال شما بهترین مراکز ماساژ تهران را برای شما فهرست کرده تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از بین آن‌ها اقدام به انتخاب کنید.

مرکز ماساژ:آدرس:
مرکز ماساژ ناب تهرانسمت شرقی م جمهوری، اسکندری جنوبی، چنگیزی شرقی، کامبخش پلاک 5، ناصری
لمس فرشتهاقدسیه (موحد دانش) بعد از گلستان جنوبی، نبش خ پارک سوم، پلاک 126، واحد 403
مرکز ماساژ فرهنگیاننواب پل کمیل خیابان کمالی خیابان کاشان مجموعه فرهنگیان .باشگاه بدنسازی .سالن ماساژ
ماساژ استورسهروردی شمالی، نیکوقدم، پلاک 8، واحد 2
توسعه سلامت سیاوشخیابان صدر. نرسیده به خیابان شریعتی نبش مجموعه ورزشی چمران پلاک180
ماساژ مانوالهیه . خیابان مهدیه . کوچه لسانی . مجموعه ورزشی باربد
مرکز ماساژ امرتاتبلوار کاوه شمال-تقاطع اندرزگو-کوچه نیکو- پلاک ۲ -واحد ۴۰۲
سالن ماساژ تخصصی حال خوشفاطمی، خیابان شهید طباطبائی(خیابان یکم)، روبروی مسجد نور، کوچه سیاوش، پلاک6
مرکز ماساژ آسمان اسپاخیابان شریعتی، پایین تر از حسینه ارشاد، دشستان دوم، پلاک 19، طبقه چهارم، واحد7

 

رتبه اول

مرکز ماساژ ناب تهران

مرکز ماساژ ناب تهران بهترین مرکز ماساژ در تهران است. پرسنل این مرکز ماساژ بسیار بااخلاق و صبور هستند و خدمات خود را زیر نظر افراد متخصص انجام می دهند. این مرکز ماساژ محیطی زیبا و دلنشین دارد و روزانه استریل و تمیز می شود. اشخاصی که قصد دارند خدمات ماساژ انجام دهند می توانند با خیال راحت به این مرکز مراجعه کنند.

خدمات:

  • ✅ماساژ ریلکسی
  • ✅ماساژ درمانی
  • ✅ماساژ سنگ داغ
  • ✅فیشیال صورت
  • ✅مانیکور و پدیکور خیس
  • ✅جوانسازی پوست
  • ✅ ماساژ لاغری

آدرس: تهران، سمت شرقی میدان جمهوری، اسکندری جنوبی

رتبه دوم

مرکز اسپا لمس فرشته

سالن لمس فرشته یکی از بهترین مراکز اسپا و ماساژ در تهران است که خدمات ماساژ و اسپا را برای بانوان و آقایان ارائه می‌دهد. خدمات این مرکز شامل انواع ماساژ، انواع اسپا، خدمات مراقبت از پوست، ریلکسشن و خدمات مراقبت از ناخن می‌باشد.

مواد استفاده شده در این مرکز تماما ارگانیک و ارجینال هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند. فضای زیبا و آرامش بخش، کارکنان حرفه‌ای و خدمات بی نظیر این مرکز باعث شده‌ است تا افراد زیادی برای انجام خدمات اسپا و ماساژ، مرکز لمس فرشته را انتخاب کنند.

آدرس: تهران، پاسداران، موحد دانش – اقدسیه، بین پارک دوم و قاسمی

رتبه سوم

استخر و ماساژ در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور و یک شهر دارای جمعیت انبوه، دارای بهترین امکانات و رفاه برای زندگی است. معمولا استخر و ماساژ در شهرهای پرجمعیت دارای متقاضیان بیشتری است، به همین دلیل تعداد مراکز ماساژ در چنین شهرهایی زیاد است.

ابتدا لازم است فواید استخر به همراه ماساژ را برای شما بازگو کنیم تا از اهمیت این دو عمل با یکدیگر نهایت اطلاعات را کسب کنید، این فواید عبارتند از:

  1. شما با استفاده از استخر قطعا تمیزی و پاکی را به بدن خود هدیه می‌دهید، حال استخری که همراه ماساژ باشد به رفع و حذف میکروب‌های سطح بدن کمک بیشتری خواهد کرد.
  2. با استفاده از این دو روش همراه هم، موجی از انرژی، شادابی و جوانسازی را در پوست خود تجربه خواهید کرد. همین امر سبب می‌شود در طول روز انرژی بالایی داشته باشید.
  3. حین ماساژ عملکرد ذهن بهبود می‌یابد. همچنین در طی ماساژ خون در بدن به طور مناسب جریان پیدا می‌کند. این یکی از مهمترین فایده استخر به همراه ماساژ است.
  4. با انجام این دو عمل، هوشیاری جسمی و روحی شما بالا رفته که در نتیجه اینکار تمرکز و اعتماد به نفس شما افزایش می‌یابد.
  5. اگر شما جزء کسانی هستید که خواب خوبی ندارید، بشدت پیشنهاد می‌کنیم که استخر با ماساژ را امتحان کنید. این دو به همراه هم باعث جلوگیری از افسردگی شده و آرامش را به شما و به پوست شما هدیه می‌دهند.
  6. از اختلالاتی همچون سردرد، اگزما و آنفولانزا در امان خواهید ماند. استفاده از استخر آب گرم برای افراد مبتلا به دیابت به شدت توصیه می‌شود.
  7. باعث تسکین دردهای عضلانی مانند روماتیسم، آرتروز و… می‌شود.
خواندن این مقاله هم مفید است  لیست 10 شرکت مجاز و فعال خدمات و فروش آسانسور رشت 1403 | شماره تماس + آدرس

و صدها فایده دیگر که تاکنون به طور قطع اثبات نشده‌اند. مردم با اطلاع از فواید استخر و ماساژ قطعا خواستار این دو خدمات شده‌اند و به همین جهت، مراکز ماساژ درمانی و استخر در تهران فراوان است، در ادامه آدرس این مراکز را برای شما لیست خواهیم کرد.

مرکز ماساژ در غرب تهران

غرب تهران منطقه‌ای بسیار پیشرفته و بروز در تهران است. معمولا تمام سرمایه‌گذاری‌ها و انقلاب‌های فرهنگی و پیشرفت‌های چشمگیر، از این منطقه در تهران سرچشمه می‌گیرد. بنابراین دارای مراکز ماساژ فراوانی است که شما می‌توانید حتی از طریق تماس تلفنی نوبت رزرو کنید و با قیمتی مناسب، توسط افراد متخصص ماساژ گردید. لازم به ذکر است که هم مراکز ماساژ درمانی برای خانم‌ها و هم برای آقایان آماده ارائه خدمات است. پس نگرانی درباره این موضوع نداشته باشید.

هزینه خدمات ماساژ در تهران

هزینه چیزی نیست که به قطع بگوییم چه کلینیکی چقدر هزینه دریافت می‌کند و یا چه مرکزی نسبت به مراکز دیگر هزینه کمی دارد. نه! هزینه همیشه بستگی به عوامل گوناگونی دارد. عواملی که تعیین کننده بهترین مرکز ماساژ در تهران هستند شامل:

  • افراد مشغول به کار در آن‌جا تا چه حد آموزش دیده باشند و چه اندازه هزینه برای آموزش صرف کرده باشند.
  • مواد مورد استفاده برای ماساژ از چه برندی باشد.
  • مرکز ماساژ درمانی در کدام نقطه تهران است.
  • آیا مرکز ماساژ در منطقه ارزان تهران واقع است یا خیر.
  • برای ماساژ چه تایمی در نظر می‌گیرند.

بنابراین اگر افراد مشغول به کار در این مراکز متخصص و مطرح باشند، مواد مورد استفاده از بهترین برندهای روز دنیا باشد، مرکز درمانی واقع در منطقه گران تهران باشد و همچنین تایم زیادی بابت ماساژ اختصاص دهد قطعا موجب گرفتن هزینه بیشتر از شما خواهد شد. زیرا هرچقدر کیفیت کار بالا باشد زحمت نیز بیشتر است و به دنبال آن قیمت نیز بالا می‌رود. لازم به ذکر است که در همه جا قیمت بالا به معنی کیفیت عالی نیست، قبل از هر اقدامی لازم است مرکز انتخابی خود را به دقت وارسی کرده و اطلاعات کافی درباره آن کسب کنید و سپس انتخاب کنید.

مرکز ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی یکی از ماساژ‌های محبوب افراد غرب نشین است. دارای فواید بسیار زیادی از جمله: بهبود گردش خون، کاهش سموم، آرام کردن عضلات، افزایش اکسیژن در جریان خون و… می‌شود. پایه این نوع از ماساژ، فشارهای طولانی و ضربه‌های آرام است.

این سبک از ماساژ غربی، توسط مطالعه عمیق آناتومی و فیزیولوژی بدن قابل یادگیری است و افراد مشغول به اینکار معمولا از علم بالا و دستان ورزیده برخوردار هستند.

متقاضیان ماساژ سوئدی در تهران هر روز نسبت به دیروز بیشتر می‌شود و این به دلیل تجربه حس خوشایند پس از ماساژ سوئدی است.

شما می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل لیستی ازبهترین مرکز ماساژ تهران و مراکز ماساژ سوئدی  را مشاهده کنید. البته معمولا مراکز ماساژ درمانی دارای خدمات ماساژ سوئدی نیز هستند اما لازم است حتما بپرسید تا مطلع شوید.

مرکز ماساژ درمانی

افرادی که دچار گرفتگی عضلات و بیماری‌های عضلانی شده‌اند معمولا توسط تشخیص و صلاحدید پزشک به چند جلسه ماساژ درمانی فرستاده می‌شوند که به اصطلاح ماساژ تراپی می‌گویند. تعدادی از بیماری‌های عضلانی با ماساژ ممکن است بدتر شوند، بنابراین برای درمان حتما ابتدا به پزشک مراجعه کنید.

افراد مشغول به کار در مراکز ماساژ درمانی گاه افراد تحصیلکرده دارای مدرک از دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده و گاه افراد با تجربه دوره دیده. در هرحال که شما می‌توانید با خیال راحت کار خود را به دستان پر مهر و شفای این افراد بسپارید و پس از انجام ماساژ های تخصصی درمان شوید. بهترین مرکز ماساژ در تهران و ماساژ درمانی تهران در لیستی که در ابتدای مقاله نوشتیم هست.

کلام پایانی

هدف ما در این مقاله آشنا کردن شما با بهترین مرکز ماساژ در تهران بود. همانطور که گفتیم تهران به عنوان قلب کشور دارای بهترین و بیشترین این مراکز است و شما می‌توانید به راحتی به این مراکز دسترسی یابید. قبل از هر اقدامی لازم است درباره هریک از این مراکز اطلاعات کافی را کسب کنید تا بعداً دچار پشیمانی نشوید. پزشکان زمان گذشته معتقد بودند که ماساژ درمان هر دردی است و این جمله جوابگوی بسیاری از سوال‌هاست.


بیشتر بخوانید: بهترین مرکز ماساژ در مشهد، بهترین مرکز ماساژ در اصفهان، بهترین مرکز ماساژ درمانی در تبریز، بهترین مرکز آموزش ماساژ در رشت