معرفی نصاب و تعمیر کار پمپ آب

معرفی نصاب و تعمیر کار پمپ آب

برای اینکه پمپ های آب به درستی کار کنند، نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. تهیه لیست بررسی نگهداری از پمپ نه تنها هزینه شما را کاهش می دهد بلکه عملکرد بهینه را تضمین می کند. در اینجا چند نکته آورده شده است که می تواند پمپ شما روان کار کند و هزینه های شما را برای تعمیرات به دلیل مشکلات کارایی کاهش دهد. برای تعمیر و نگهداری روزانه و اطمینان از عملکرد عالی، مواردی وجود دارد که باید در چک لیست نگهداری روزانه داشته باشید. در ابتدا، همیشه دو بار بررسی کنید تا مطمئن شوید سرعت پمپ اب با خروجی مطابقت دارد. همچنین ، نشت ، شکستگی یا خرابی را بررسی کنید. تعمیر و نگهداری روزانه می تواند از آسیب دیدن جلوگیری کرده و هزینه های کلی را به شدت کاهش دهد برای این کار میتوانید از نصاب و سرویسکار پمپ آب کمک بگیرید .

تعمیر و نگهداری سالانه

اگر در مورد پمپ های آب آگاهی دارید، می توانید تعمیر و نگهداری روزانه و ماهانه را خودتان انجام دهید. با این حال، نگهداری و سرویس سالانه باید به دلایل مختلف توسط یک متخصص و تعمیرکار واجد شرایط انجام شود. یک نصاب و متخصص در این زمینه باید آموزش دیده و دارای تجربه، تخصص باشد. به صورت سالیانه یک تکنسین باید برای تنظیم دقیق، تعویض یا تعمیر یاتاقان ها، تسمه محرک یا هر قسمت دیگر از کار افتاده بررسی کند. بعلاوه، یک تکنسین برای اطمینان از کارکرد موتور در شرایط مطلوب، باید بازرسی از ارتعاش و دما را انجام دهد. مهم است که پمپ شما تعمیر و نگهداری مداوم داشته باشد تا از آسیب غیرضروری و سربار جلوگیری کند. علاوه بر این، شما می توانید با استفاده از روشهای مختلف، بهره وری از پمپ های آب را افزایش دهید، مانند خروجی با یک پمپ تقویت کننده کوچک.

بیشتر بخوانید:

فروش پمپ آب خانگی و کشاورزی

بهترین برند پکیج دیواری موجود در بازار ایران

چرخ دنده مخصوص پمپ های آب

در واقع آب همیشه در حال حرکت هستند. برای تشخیص هرگونه تغییر غیر معمول در الگوی حرکت آب، می توان از تجزیه و تحلیل ارتعاش برای اطمینان از عملکرد صحیح پمپ استفاده کرد. پمپ های مایع دارای الگوی صوتی نیز هستند. از آنجا که این الگوها توسط گوش انسان قابل شنیدن نیستند، از دستگاه تجزیه و تحلیل اولتراسوند برای تعیین هر مسئله در داخل پمپ یا لوله ها استفاده می شود. بعضی اوقات علائمی وجود دارد که پمپ شما آنطور که باید کارا نیست. شاید لازم باشد برای تعمیر یا تعویض پمپ آب فعلی خود یک تعمیر کار پیدا کنید. نشانه هایی که پمپ شما به درستی کار نمی کند شامل کاهش جریان آب ، سر و صدای زیاد ، گرم شدن بیش از حد و غالباً مسدود است. اگر مشکوک به پمپ خود هستید، بهتر است در اسرع وقت با یک تکنسین تماس بگیرید.

خواندن این مقاله هم مفید است  راهنمای خرید ایزوگام

اجزای پمپ آب شامل موارد زیر میباشد که از لوازم قطعات یدکی میتوان تهیه کرد.

  • پیستون
  • کاسه نمد پمپ
  • رینگ و واشر
  • بلبرینگ پمپ
  • پروانه
  • نوار گرافیتی و …

معرفی نصاب و تعمیرکار انواع پمپ آب


تاسیسات سید تهران

تاسیسات سید در تهران با مدیریت آقای موسوی با خدمات نصب و تعمیرات پمپ آب و تعمیر موتورخانه و لوله کشی سرد و گرم، شستشوی منبع دوجداره و نصب رادیاتور و شیرآلات بهداشتی همراه با دستگاه با کادری مجرب در سراسر تهران به صورت شبانه روزی در خدمت همشریان و مشتریان گرامی خود می باشد.


تاسیسات برادران عبدی مازندران، آمل

نصاب و سرویسکار تخصصی پمپ آب خانگی و آپارتمانی، رادیاتور و شوفاژ با بیش از 25 سال سابقه لوله کشی و خدمات 24 ساعته در خدمت شما میباشد.

تلفن تماس: 09113226826  –  09372181268


تاسیسات ستارخان در تهران 

انجام کلیه خدمات لوله کشی اب، گاز، فاضلاب، نصب و سرویس پمپ آب، تعمیر موتورخانه، شوفاز و … فروش انواع قطعات یدکی

تلفن تماس: 09126078372  –  09192156246


سرویس کاران 24 در تهران

تعمیرکار، عیب یابی و سرویس پمپ آب، کولر، موتورخانه و پکیج با اعزام سرویسکار مجرب و دوره دیده برای رفع مشکل در تمام نقاط تهران

تلفن تماس:  02155706792  –  09197796899


تاسیسات ساختمانی شمال در رشت

تعمیر پمپ آب پکیج و لوله کشی ساختمان، سرویسکار و نصب پکیج، شوفاژ و رادیاتور در رشت با بالاترین کیفیت و دقت و تیمی مجرب

تلفن تماس: 09119306636

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و شرکت های بیشتر تاسیسات ساختمانی روی لینک مورد نظر کلیک کنید.